Entertainment alle pijlers

MAFS Australië 2025

01-03-2025 16:26 239 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeah! Het beste realityprogramma is weer begonnen. Married at first sight Australië is weer begonnen en staat op videoland.

Wie kijkt er ook ?
Heb net de laatste opdracht bekeken en laatste diner party en vind eerlijk gezegd wel dat er door de groep met 2 maten gemeten wordt. Jaimie en Paul doen beide hetzelfde met de opdracht. Leggen het beide hetzelfde uit. En Paul wordt gevild en niemand zegt wat tegen of over Jaimie.
Nu snap ik echt wel dat Jaimie meer krediet had vergeleken met Paul. Maar toch. Beide deden de opdracht uit erge nieuwsgierigheid.
Ook nieuw dit jaar is dat ze mogen kiezen of ze de eindceremonie willen doen.

Dit was eerder echt nooit zo.
Harderwijk2021 schreef:
26-04-2025 22:45
Heb net de laatste opdracht bekeken en laatste diner party en vind eerlijk gezegd wel dat er door de groep met 2 maten gemeten wordt. Jaimie en Paul doen beide hetzelfde met de opdracht. Leggen het beide hetzelfde uit. En Paul wordt gevild en niemand zegt wat tegen of over Jaimie.
Nu snap ik echt wel dat Jaimie meer krediet had vergeleken met Paul. Maar toch. Beide deden de opdracht uit erge nieuwsgierigheid.
Ja zelfs de experts vinden het van Paul fout maar niet van de anderen die het gedaan hebben. Vond ik ook raar.
Vivamensje schreef:
27-04-2025 01:07
Ja zelfs de experts vinden het van Paul fout maar niet van de anderen die het gedaan hebben. Vond ik ook raar.
Ja ik vind hem echt wel een onbetrouwbaar figuur hoor. Maar dat vind ik ook van Adrian.
Voor mn gevoel ging Paul ècht uit nieuwsgierigheid. En realiseerde hij zich pas tijdens de "date" dat het geen slimme zet was.
Datzelfde realiseerde Awhina zich pas ná de "date" en Adrian zag dat zelfs op de bank nog niet zo.
Vond het echt een dubbele moraal. Óók van de experts.
Harderwijk2021 schreef:
26-04-2025 22:45
Jamie had wel kunnen inschatten dat Dave het niet zo erg vond dat Jamie naar die date ging.

Paul had kunnen weten dat Carina hier absoluut niet oké mee zou zijn. En hij ging toch.

Ik denk dat daar het verschil in zit.
Hahahah ik heb net de final vows van Ahwina en Adrian gekeken. Echt schitterend.
Jacqui is gek, maar ik vind Ryan ook een engerd. Ik denk dat hij buiten de camera's echt een nare vent is en dat hij ervan geniet dat Jacqui door niemand serieus genomen wordt.
apppie schreef:
27-04-2025 17:12
Jacqui is gek, maar ik vind Ryan ook een engerd. Ik denk dat hij buiten de camera's echt een nare vent is en dat hij ervan geniet dat Jacqui door niemand serieus genomen wordt.
Ryan is ook doodeng, hij doet me denken aan Andrew Tate. Ik hoop ergens dat het acteurs zijn, want wil er niet aan dat zulke mensen echt bestaan. Al hoop ik dan voor hen dat ze hierna een gezichttransplantatie en nieuwe identiteit gekregen hebben :D
Dit zei Jacqui over zichzelf na deelname

"Ik wil niet dat heel Australië denkt dat ik echt gek en gestoord ben. Ik ben eigenlijk een heel normaal persoon - en niet dat niet normaal zijn verkeerd is - ik zeg alleen dat ik niet die gekke psychopaat op tv ben," zei ze. "En nee, ik heb geen autisme. Ik heb geen persoonlijkheidsstoornissen.8 apr 2025"
Abby schreef:
27-04-2025 21:44

"Ik wil niet dat heel Australië denkt dat ik echt gek en gestoord ben. Ik ben eigenlijk een heel normaal persoon - en niet dat niet normaal zijn verkeerd is - ik zeg alleen dat ik niet die gekke psychopaat op tv ben," zei ze. "En nee, ik heb geen autisme. Ik heb geen persoonlijkheidsstoornissen.8 apr 2025"
Op reddit zijn er zat mensen die er voor uit komen dat ze Jacqie echt kennen. En ze geven allemaal aan dat ze in t echt net zo bijzonder is. Er is een reden dat ze altijd maar kort ergens werkt. En kort ergens woont (met huisgenoten). Ryan is ook een bijzondere man, absoluut. Het is vooral dat naast Jacqie hij nog wel meevalt.

Overigens, die laatste opdracht (ik heb van de laatste set er pas drie gezien) - ik kan mij indenken dat Paul het zwaarst wordt aangepakt omdat hij zijn partner beter had moeten inschatten. Dat Adrian op date ging kon iedereen wel ruiken. Inclusief het effect. Dat Jamie ging was verrassend, en hoewel ze met dezelfde motivatie ging als Paul was het toch een andere situatie omdat Dave nu eenmaal wat minder heftig hier naar kijkt.

Op persoonlijke vlak vind ik Carina's reactie ook veel te heftig voor een simpele kennismaking, want dat is hoe ik het zie, maar daar kies je dan als man voor. Het is aan pauls kant echt een gebrek aan inzicht.
Abby schreef:

Tja, dat zou ik ook zeggen....
Abby schreef:

Bij de final vows lijkt ze anders aardig koekoek. Die blik richting de camera ook, bij de begroeting met Ryan. Allemachtig.
apppie schreef:
27-04-2025 17:12
Oh, absoluut. Ik krijg de kriebels van die man.
.
sansi wijzigde dit bericht op 28-04-2025 00:14
Reden: Kreeg de link van de spoiler niet wit, dus tekst en link verwijderd.
99.26% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven