Nieuwe badkamer regio Utrecht ?
zondag 27 april 2025 om 16:09
zondag 27 april 2025 om 18:43
Ga je het zelf doen? Laten doen?
Wil je zelf de spullen kopen en zelf iemand inhuren?
Of wil je alles bij een winkel kopen en het door de winkel laten doen?
Wij hadden een eigen klusjesman/aannemer.
We hebben plaatjes gezocht van wat we mooi vonden. En toen met een plaatje naar de Hornbach gegaan en gekocht wat we op het plaatje leek en we mooi vonden..... Maar de meeste mensen doen dit anders geloof ik.
Wil je zelf de spullen kopen en zelf iemand inhuren?
Of wil je alles bij een winkel kopen en het door de winkel laten doen?
Wij hadden een eigen klusjesman/aannemer.
We hebben plaatjes gezocht van wat we mooi vonden. En toen met een plaatje naar de Hornbach gegaan en gekocht wat we op het plaatje leek en we mooi vonden..... Maar de meeste mensen doen dit anders geloof ik.

zarah wijzigde dit bericht op 28-04-2025 14:56
0.12% gewijzigd
zondag 27 april 2025 om 19:38
Wij zijn naar een badkamerwinkel gegaan, hebben met de maten van onze badkamer een nieuwe tekening laten maken. Vervolgens hebben we bij twee andere zaken ook zo’n tekening laten maken en gevraagd hoeveel het zou kosten. Die offertes hebben we goed vergeleken en degene gekozen met de beste prijs/kwaliteit verhouding gekozen. Omdat wij zelf niet handig zijn hebben we hen alles laten doen, via de winkel kon ook een aannemer geregeld. Verschil in winkels was qua kosten niet heel verschillend, maar bij de ene moesten we al het materiaal zelf naar de verdieping tillen, terwijl dat door een andere aannemer wel werd gedaan. We zijn bij Brugman Badkamers, Grando en een bouwmarkt met eigen aannemers geweest. We hebben ook online naar reviews gekeken.
maandag 28 april 2025 om 06:33
Onze klusjesman werkte samen met Bouwmaat uit Nieuwegein. Dus daar zijn we heen gegaan en hebben we alles uitgezocht. Nette service, werdt allemaal netjes op tijd geleverd. En toen ik binnen een half jaar onze waskom stuk maakte dmv een glazen pot crème er in te laten vallen, kregen we voor de inkoopsprijs een nieuwe. Erg blij mee

maandag 28 april 2025 om 15:24
poldervrouw schreef: ↑28-04-2025 09:59Wij hebben een ramp ervaring met keten. Dus volgende keer zoek ik gewoon een goed lokaal bouwbedrijf en zorg ervoor dat ik exact weet wat ik will zal hoop geld en ergernis schelen
Wij zijn nul handig dus besteden alles uit!
Fijn als iemand meedenkt en met tips komt en smaak heeft…

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in