Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
zondag 27 april 2025 om 21:34
Ja, Ellen bij Haico. Die koos eerst voor Jasmijn.Lila-Linda schreef: ↑27-04-2025 21:32Was toch vorig jaar? Iemand die naar huis moest, maar bij de reünie met de boer bleek te zijn?
Nu ook alweer uit elkaar
zondag 27 april 2025 om 21:36
Ja Annet bij boer…Lila-Linda schreef: ↑27-04-2025 21:32Was toch vorig jaar? Iemand die naar huis moest, maar bij de reünie met de boer bleek te zijn?
Maar Dorien wil toch nog even praten volgende week dus ben benieuwd.
Karin vertrekt bij Roel, of Simone meegaat zal nog de vraag zijn.
Martijn gaat voor Marleen.
Julius ik denk nog steeds Kylie. Maar lastig te peilen.
John kiest Karin.
zondag 27 april 2025 om 21:56
Ik had tot en met de uitzending van vorige week voorkeur voor Eileen maar nu er weer zo'n ongemakkelijk moment is geweest vrees ik dat ze haar eigen ruiten heeft ingegooid en dat het Karin wordt. Het zal John ook wel te complex worden.
Aan de andere kant kan Eileen er over nadenken of zo'n type als John het dan wel echt voor haar is. Iemand die het steeds zo leuk vindt om te grappen, pikante dubbelzinnige opmerkingen te maken en uit te dagen.
Aan de andere kant kan Eileen er over nadenken of zo'n type als John het dan wel echt voor haar is. Iemand die het steeds zo leuk vindt om te grappen, pikante dubbelzinnige opmerkingen te maken en uit te dagen.
zondag 27 april 2025 om 22:00
Koffieleut123 schreef: ↑27-04-2025 21:38Ik vond ciska eerst best leuk maar na deze uitzending niet meer zo erg eigenlijk met die opmerkingen over Martijn zijn chaos met zijn dochter erbij. Echt niet aardig
Ciska is echt zo'n juf dan. Ze gooit haar eigen glazen in. Net als Eileen dat doet bij John.
Arme Roel, hij vindt Karin leuker maar zij vertrekt zelf verwacht ik. Tegen Simone zei hij dat hij bij de speeddate dacht 'zo'n leuke vrouw', en tegen Karin zei hij iets van 'geweldige vrouw, en met die ogen'.
Goed dat Julius met ieder apart op pad gaat. Als ze dan ook maar gaan praten, en dan niet alleen over die auto. Waarom is Myrthe zoveel meer bezig met daar leven, ipv met Julius leven?
Karina twijfelde vorige week bij Jan ook over het leven daar, maar hakte pas de knoop door toen ze over Jan zelf begreep dat hij veel minder gewend is dan zij. Terechte keuze dat ze opstapt. Eerder in de uitzending zei Jan al iets over dat hij iets meer voor de een voelde dan voor de ander, en dat was dus blijkbaar Karina. Ben benieuwd waar Dorien over wil praten met Jan volgende week.
Goeie keuze van Deedry! Maar gebaseerd op de grapjes? Hmm..
Coffee is never my cup of tea
zondag 27 april 2025 om 22:06
Als ik Dorien was zou ik nu ook naar huis gaan. Ik wil geen 2e keus zijn. Ik zie overigens ook echt geen vonk tussen Jan en Dorien.
Dat Jan voor Karina gekozen zou hebben was mij al lang duidelijk. Hij heeft eerder uitgesproken dat hij haar zo leuk vond en het feit dat zij zo spontaan is.
Ik vind Karina overigens een leuke vrouw die het goed kan verwoorden. Hoop dat zij een leuke man treft.
Jan is best een lieve man, maar wel erg wereldvreemd en ook wat kinderlijk vind ik.
Ik gun hem absoluut de liefde, maar met Dorien zie ik het niet gebeuren. Gezien de voorstukjes denk ik dat ik gelijk heb.
Tussen Roy en Deedry zie ik het ook niet gebeuren. Deedry is wel erg onzeker en dat begint vermoeiend te worden. Als je naar de voorstukjes kijkt straalt er ook niets uit tussen hen.
Beiden zullen wel veel belangstelling krijgen na de show.
Martijn gaat voor Marleen. Dat zie ik wel voor me.
Dat Jan voor Karina gekozen zou hebben was mij al lang duidelijk. Hij heeft eerder uitgesproken dat hij haar zo leuk vond en het feit dat zij zo spontaan is.
Ik vind Karina overigens een leuke vrouw die het goed kan verwoorden. Hoop dat zij een leuke man treft.
Jan is best een lieve man, maar wel erg wereldvreemd en ook wat kinderlijk vind ik.
Ik gun hem absoluut de liefde, maar met Dorien zie ik het niet gebeuren. Gezien de voorstukjes denk ik dat ik gelijk heb.
Tussen Roy en Deedry zie ik het ook niet gebeuren. Deedry is wel erg onzeker en dat begint vermoeiend te worden. Als je naar de voorstukjes kijkt straalt er ook niets uit tussen hen.
Beiden zullen wel veel belangstelling krijgen na de show.
Martijn gaat voor Marleen. Dat zie ik wel voor me.
zondag 27 april 2025 om 22:18
Goed dat Karina is weggegaan bij Jan.
Ik zat me vanavond alweer te ergeren aan haar juffen/begeleiderstoontje.
Ik heb zelf trouwens ook nog nooit via zo'n scherm besteld, terwijl ik zowaar in een stad woon.
Ik denk dat het ook niets wordt met Dorien, al vind ik haar een leuke, sympathieke vrouw. Maar Jan had vanaf het eerste moment al Karina in het vizier. Hij vindt haar een knappe vrouw en blijkbaar vond hij haar betuttelende toontje niet erg.
Roel vind ik gewoon sneu, ik vind hem aardig en ook een leuke jongen. Maar Karin haakt af en Simone uiteindelijk ook. Ik hoop ook echt dat er nog een andere briefschrijfster is met wie het wel zal klikken.
Dus Deedry gaat voor Roy. Ik vind ze eigenlijk wel leuk samen.
Roy vind ik steeds leuker en sympathieker.
Ik hoop echt dat het wat gaat worden.
John gaat waarschijnlijk voor Karin. Al is het niet voor de volle 100%.
Maar Eileen komt niet uit de verf, en heeft ook een beetje haar eigen ruiten ingegooid met haar gesprekjes dat ze zich niet gezien voelt. Maar blijkbaar hadden Karin en John tijdens de film "pikante grapjes" gemaakt, daar had ik me waarschijnlijk ook wel aan gestoord (jammer dat dat niet op camera stond).
Bij Julius gaat het Kylie worden.
En bij Martijn wordt het Marleen.
Denk ik.
Ik zat me vanavond alweer te ergeren aan haar juffen/begeleiderstoontje.
Ik heb zelf trouwens ook nog nooit via zo'n scherm besteld, terwijl ik zowaar in een stad woon.
Ik denk dat het ook niets wordt met Dorien, al vind ik haar een leuke, sympathieke vrouw. Maar Jan had vanaf het eerste moment al Karina in het vizier. Hij vindt haar een knappe vrouw en blijkbaar vond hij haar betuttelende toontje niet erg.
Roel vind ik gewoon sneu, ik vind hem aardig en ook een leuke jongen. Maar Karin haakt af en Simone uiteindelijk ook. Ik hoop ook echt dat er nog een andere briefschrijfster is met wie het wel zal klikken.
Dus Deedry gaat voor Roy. Ik vind ze eigenlijk wel leuk samen.
Roy vind ik steeds leuker en sympathieker.
Ik hoop echt dat het wat gaat worden.
John gaat waarschijnlijk voor Karin. Al is het niet voor de volle 100%.
Maar Eileen komt niet uit de verf, en heeft ook een beetje haar eigen ruiten ingegooid met haar gesprekjes dat ze zich niet gezien voelt. Maar blijkbaar hadden Karin en John tijdens de film "pikante grapjes" gemaakt, daar had ik me waarschijnlijk ook wel aan gestoord (jammer dat dat niet op camera stond).
Bij Julius gaat het Kylie worden.
En bij Martijn wordt het Marleen.
Denk ik.

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zondag 27 april 2025 om 22:25
Toch herinner ik me niets van hoe die speeddate tussen hen ging terwijl ik wel herinner hoe stralend Simone naar buiten kwam, van: het was echt héél leuk, hij is echt heel leuk!!!Marianneke schreef: ↑27-04-2025 22:00Arme Roel, hij vindt Karin leuker maar zij vertrekt zelf verwacht ik. Tegen Simone zei hij dat hij bij de speeddate dacht 'zo'n leuke vrouw', en tegen Karin zei hij iets van 'geweldige vrouw, en met die ogen'.
Ik denk ook dat Karin opstapt.
zondag 27 april 2025 om 22:34
Voor de mensen die Roel leuk vinden: wát vind je leuk aan hem? Oprechte vraag, want ik zie echt niks aantrekkelijks. Hij vertelt niks, vraagt niks, doet niks qua hobby. Het enige wat hem lijkt te definiëren is zijn onzekerheid. Maar ik vind het vooral zo storend dat hij nergens iets zegt over het karakter van zijn beide meiden daar, alleen maar over het uiterlijk. Deze week ook weer. Dus help mij, wat is er leuk aan deze man?
zondag 27 april 2025 om 22:41
Klopt. Ze hadden echt een klik toen.
Misschien zou het ze ook wat lucht geven om eens van de boerderij weg te gaan. Weer even gaan kickboksen ofzo. Dat gehang aan tafel met die regen de hele tijd.
Weet iemand waarom Martijn twee keukens heeft? Een witte en een bruine?
Karina wou eigenlijk weggaan na haar gesprek met Jan en vraag voor de vorm nog iets van “Of kan ik je nog helpen?” en ze wordt nog aan het werk gezet. Ongemakkelijk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 27 april 2025 om 22:45
Hij is vriendelijk, zachtaardig. Meer heb ik niet nodig om iemand aardig te vinden. En het is ook maar net hoe het geframed wordt allemaal. Er is maar een paar minuten tijd per aflevering om een halve dag in te laten zien.Tavistock schreef: ↑27-04-2025 22:34Voor de mensen die Roel leuk vinden: wát vind je leuk aan hem? Oprechte vraag, want ik zie echt niks aantrekkelijks. Hij vertelt niks, vraagt niks, doet niks qua hobby. Het enige wat hem lijkt te definiëren is zijn onzekerheid. Maar ik vind het vooral zo storend dat hij nergens iets zegt over het karakter van zijn beide meiden daar, alleen maar over het uiterlijk. Deze week ook weer. Dus help mij, wat is er leuk aan deze man?
Van de meeste boeren weet ik de hobby’s niet overigens.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 27 april 2025 om 22:50
Ik vind Roel ook heel lief en zachtaardig, en bovendien gewoon een knappe vent. Niks mis mee. Overigens vind ik hem wel een beetje onduidelijk nu naar Simone. Hij lijkt voorkeur te hebben voor Karin maar Simone stelde zich heel kwetsbaar op.
Ik vind Myrthe (bij Julius) en Simone trouwens allebei zúlke leuke vrouwen. Als die niet gekozen worden zullen ze vast wel brieven krijgen
Ik vind Myrthe (bij Julius) en Simone trouwens allebei zúlke leuke vrouwen. Als die niet gekozen worden zullen ze vast wel brieven krijgen

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 27 april 2025 om 22:52
ingelke_kepringelke schreef: ↑27-04-2025 22:45Hij is vriendelijk, zachtaardig. Meer heb ik niet nodig om iemand aardig te vinden. En het is ook maar net hoe het geframed wordt allemaal. Er is maar een paar minuten tijd per aflevering om een halve dag in te laten zien.
Van de meeste boeren weet ik de hobby’s niet overigens.
Julius heeft zijn kever cabrio, Deedry haar Schotse hooglanders, John zijn rally-auto en het verder uitbouwen van zijn bedrijf met gevulde eieren, Martijn zijn eigen huis bouwen, Jan zijn schoonmaken.
Roel is de enige bij wie we eigenlijk niks anders zien dan kolen. En bij wie ze ook niks anders doen.
Maar zachtaardig is hij zeker, dat is waar. En edit doet natuurlijk ook veel. Maar goed, dat is dan ook het enige dat we zien.
zondag 27 april 2025 om 22:57
Ik ken een vrouwelijke Jan en dat wereldvreemde is soms zo lastig en vermoeiend. Ik snap Karien wel.
Waarom Deedry voor Roy kiest snap ik niet zo. Ik dacht dat ze juist veel meer overeenkomsten met de andere man had.
Ciska begint mij tegen te staan.
John kiest voor Karin denk ik.
Julius voor Myrthe?
Waarom Deedry voor Roy kiest snap ik niet zo. Ik dacht dat ze juist veel meer overeenkomsten met de andere man had.
Julius voor Myrthe?
zondag 27 april 2025 om 23:03
Oh, dat vond ik zelfs al voor het speeddaten begon duidelijk.Flashy schreef: ↑27-04-2025 22:57Ik ken een vrouwelijke Jan en dat wereldvreemde is soms zo lastig en vermoeiend. Ik snap Karien wel.
Julius voor Myrthe?

En ik snap heel goed dat ze dat niet leuk vindt om te doen, want die anderen vond ze ook oprecht hele prima kerels. Maar vanaf het begin heeft ze voorkeur gehad voor Roy.
zondag 27 april 2025 om 23:13
Ik vind Roel ook aardig overkomen, hij heeft een leuke lach en mooie ogen.
En hij heeft toch als hobby kickboksen? Liever kickboksen dan het schoonmaken van Jan.
En hij heeft ook wel eens verteld dat hij dingen doet met vrienden.
Maar goed, je ziet hem inderdaad voornamelijk tussen de kolen.
En hij heeft toch als hobby kickboksen? Liever kickboksen dan het schoonmaken van Jan.

En hij heeft ook wel eens verteld dat hij dingen doet met vrienden.
Maar goed, je ziet hem inderdaad voornamelijk tussen de kolen.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zondag 27 april 2025 om 23:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in