Entertainment alle pijlers

Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan

14-10-2023 15:24 2137 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
LoiseauBicyclette schreef:
24-04-2025 19:12
A discovery of Witches aan het kijken, nu bij afl 5.
Ben er (nog) niet lyrisch over, maar kijkt lekker weg.
En het heeft 3 seizoenen dus das wel een fijn vooruitzicht ;-).
Ik vind hem heerlijk! Maar ben ook echt een sucker voor dit genre :love:
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Mooie (Nederlandse) film gezien vanavond: Zee van tijd. De film is al van 2022 maar voor mij nieuw en een aanrader.
Hakika schreef:
25-04-2025 00:00
Mooie (Nederlandse) film gezien vanavond: Zee van tijd. De film is al van 2022 maar voor mij nieuw en een aanrader.
Ik heb deze vorige week gekeken. Vond hem ook goed, tegen het einde wel iets minder.
Gisteren iHostage gekeken. Twijfelde, want hoorde en las veel slechte reviews. Ik vond hem wel goed, al was de docu op videoland wat mij betreft toch wel een stuk beter.

Ook wel erg goed recent vond ik Oklahoma City Bombing en de miniserie Bad Influence - The Dark Side of Kidfluencing,
Trainwreck - Woodstock '99, American Murder - Gabby Petito en American Murder - The Family Next Door vond ik ook erg goed.
Abby schreef:
17-04-2025 11:12
Geostorm is een rampenfilm met Gerard Butler.

Een film die goed is om een 1, 5 uur mee te vullen.
Die ga ik vanavond kijken
Nieuwste seizoen van You gekeken. Zat er direct weer helemaal in. Erg goed weer.

Bijna alle afleveringen gekeken van nieuwe seizoen Black Mirror, moet alleen de laatste nog. Zoals bij alle seizoenen zitten er goede afleveringen tussen en ronduit slechte.

Nu, op basis van tip hier, begonnen met con mum. Gisteravond ongeveer de helft gezien en vanavond verder.
FawleyFlame schreef:
27-04-2025 07:33
Gisteren iHostage gekeken. Twijfelde, want hoorde en las veel slechte reviews. Ik vond hem wel goed, al was de docu op videoland wat mij betreft toch wel een stuk beter.
Wij vonden de film wel aardig. Niet geweldig maar wel ‘vermakelijk’ genoeg om te kijken.
Ik vond de docu op Videoland ook interessanter. Ik vind het zo triest dat Apple iedereen ( medewerkers en klanten) zo aan hun lot heeft overgelaten en totaal geen nazorg heeft gebracht. Dat terwijl zeker de medewerker in de kast echt fantastisch is geweest.

Verder life list gekeken. Leuke film.
ach.. ik doe ook maar wat..
Krulliebollie73 schreef:
27-04-2025 10:09
Ik vind het zo triest dat Apple iedereen ( medewerkers en klanten) zo aan hun lot heeft overgelaten en totaal geen nazorg heeft gebracht. Dat terwijl zeker de medewerker in de kast echt fantastisch is geweest.
Dat wist ik helemaal niet. Wat een kwalijke zaak zeg.
Ben begonnen aan Ransom Canyon.

Ik ben niet perse fan van cowboys, maar ik vind Duhamel een erg aantrekkelijke man, dus ik vind het smullen.

Prima wegkijk serie trouwens.
Felidaez schreef:
28-04-2025 08:46
Ben begonnen aan Ransom Canyon.

Ik ben niet perse fan van cowboys, maar ik vind Duhamel een erg aantrekkelijke man, dus ik vind het smullen.

Prima wegkijk serie trouwens.
Ja leuke serie , heb hem net afgerond
Krulliebollie73 schreef:
27-04-2025 10:09
Wij vonden de film wel aardig. Niet geweldig maar wel ‘vermakelijk’ genoeg om te kijken.
Ik vond de docu op Videoland ook interessanter. Ik vind het zo triest dat Apple iedereen ( medewerkers en klanten) zo aan hun lot heeft overgelaten en totaal geen nazorg heeft gebracht. Dat terwijl zeker de medewerker in de kast echt fantastisch is geweest.

Verder life list gekeken. Leuke film.
Er moet slachtofferhulp beschikbaar zijn gesteld, standaard procedure.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
24-04-2025 23:14
Ik vind hem heerlijk! Maar ben ook echt een sucker voor dit genre :love:
Helemaal uit. Keek heerlijk weg :heart:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven