Jochem Myjer
maandag 28 april 2025 om 13:39
Zijn er hier meer mensen die mee loten met theater om kaartjes te kunnen kopen
voor Jochem Myjer?
Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.
Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.
Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!
Is er iemand die het wel gelukt is?
voor Jochem Myjer?
Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.
Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.
Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!
Is er iemand die het wel gelukt is?
maandag 28 april 2025 om 13:57
volgens mij niet.Pimpelmeesje87 schreef: ↑28-04-2025 13:54Zet sowieso ticketswap even aan! Of kan dat niet bij deze constructie?
maandag 28 april 2025 om 14:23
Ik ben ingeloot. Nu al zin in. Ik had 1 kaartje nodig. Meestal heb je dan wel geluk. Bij mij is het voor hem tot nu toe iedere keer nog wel gelukt een kaartje te krijgen.
Eerste keer wel op bijna twee uur van huis maar ik wilde graag gaan en heb dus ieder plekje aangenomen. Dat was nog zonder loten.
Eerste keer wel op bijna twee uur van huis maar ik wilde graag gaan en heb dus ieder plekje aangenomen. Dat was nog zonder loten.
maandag 28 april 2025 om 14:29
maandag 28 april 2025 om 14:35
maandag 28 april 2025 om 14:37
Dat is nog eens mooi nieuws!Chrissiefur schreef: ↑28-04-2025 14:35Ik was ook uitgeloot maar ik kreeg 2 uur geleden toch bericht dat ik alsnog ben ingeloot omdat niet alle kaarten waren verkocht. Morgenochtend om 9:00 mag ik kaartjes kopen, ben benieuwd wat er nog vrij is, maar ben super blij met elke plek! Hopelijk krijg je ook alsnog goed nieuws!!
maandag 28 april 2025 om 14:45
maandag 28 april 2025 om 14:49
Nee hoor. Ik kon me in 2 steden voor 2 shows inschrijven. Maar helaas zonder succes.
Ik kan alleen als tip geven om hem te volgen op SM. Een paar jaar geleden plaatste hij een berichtje dat er kaarten waren vrijgekomen voor een show van 3 dagen later en toen had ik mazzel.
maandag 28 april 2025 om 14:56
Het kon wel maar in de voorwaarden stond wel dat het niet mocht en dat ze het controleren. Dat dubbele inschrijvingen voor hetzelfde theater volledig worden verwijderd. Geen idee of ze dat ook echt hebben gedaan ofdat ze het alleen erop hebben gezet om het dubbel inschrijven te ontmoedigen.vivapimpelmees schreef: ↑28-04-2025 14:49Nee hoor. Ik kon me in 2 steden voor 2 shows inschrijven. Maar helaas zonder succes.
Ik kan alleen als tip geven om hem te volgen op SM. Een paar jaar geleden plaatste hij een berichtje dat er kaarten waren vrijgekomen voor een show van 3 dagen later en toen had ik mazzel.
maandag 28 april 2025 om 15:17
Oh. Ik heb me voor alles ingeschreven wat in de buurt was.Nina-tje schreef: ↑28-04-2025 14:56Het kon wel maar in de voorwaarden stond wel dat het niet mocht en dat ze het controleren. Dat dubbele inschrijvingen voor hetzelfde theater volledig worden verwijderd. Geen idee of ze dat ook echt hebben gedaan ofdat ze het alleen erop hebben gezet om het dubbel inschrijven te ontmoedigen.

maandag 28 april 2025 om 15:21
maandag 28 april 2025 om 15:23
Naar wat wordt dan bedoeld met een dubbele inschrijvingen voor hetzelfde theater? Is het dubbel als het over meerdere voorstellingen gaat?Nina-tje schreef: ↑28-04-2025 14:56Het kon wel maar in de voorwaarden stond wel dat het niet mocht en dat ze het controleren. Dat dubbele inschrijvingen voor hetzelfde theater volledig worden verwijderd. Geen idee of ze dat ook echt hebben gedaan ofdat ze het alleen erop hebben gezet om het dubbel inschrijven te ontmoedigen.
maandag 28 april 2025 om 15:29
Dan heb je mazzel. In de voorwaarden staat dat je maar mag inschrijven voor 1 speeldatum. Dat als je je in schrijft voor meer data je het risico loopt dat al je inschrijvingen worden verwijderd.
Maar het kan dus zijn dat ze dat niet echt controleren maar het er alleen bij zetten om het te ontmoedigen.
Zelf heb ik mij dus daarom maar voor 1 avond ingeschreven. Anders had ik ook voor meer ingeschreven.
maandag 28 april 2025 om 15:36
Nou we hoeven geen 30*4 tickets dus de tickets die we niet willen laten we weer gaan. Zo hebben we het ook met een andere cabaratier gedaan, toen hadden we op een gegeven moment 20 tickets voor ons vieren dus nog wat aan vrienden verpatst en de rest laten vervallen.
maandag 28 april 2025 om 15:41
Letterlijke tekst.
Schrijf je toch in voor meerdere data dan loop je het risico dat al je inschrijvingen worden verwijderd.
Ik interpreteer dat dat je maar echt voor 1 datum mag in schrijven. Ongeacht welk theater.
Misschien dat ze het met steekproeven controleren.
maandag 28 april 2025 om 15:45
De tekst van dat theater of de tekst van het impresariaat van Myjer?Nina-tje schreef: ↑28-04-2025 15:41Letterlijke tekst.
Schrijf je toch in voor meerdere data dan loop je het risico dat al je inschrijvingen worden verwijderd.
Ik interpreteer dat dat je maar echt voor 1 datum mag in schrijven. Ongeacht welk theater.
Misschien dat ze het met steekproeven controleren.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in