Geld & Recht alle pijlers

Kortingscode Wild

28-04-2025 15:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik wil de Wild deodorant eens proberen voor mijn zoon, die deo zou goed en lang werken. Ik heb al eea aan merken geprobeerd en niks werkt afdoende. Is er iemand die een kortingscode heeft om deze deo eens te proberen? Alvast bedankt!
Ik gebruik hem al een jaar of 2/3 en ben erg tevreden. Ik heb geen kortingscode maar ik heb wel een tip. Bij Kruidvat verkopen ze het ook en daar is soms ook korting. Ik heb een maand terug een aantal navullingen gekocht daar met 50% korting. Ze hadden ook cases met 50% korting maar wel maar 3 verschillende. Ook in navullingen 4 verschillende. Dus niet zoveel als bij wild.
Dank voor de tip, ik heb al rondgekeken maar hier zie ik geen Wild bij Kruidvat. Misschien als ik in een grote stad ben dat het dan wel lukt. Ik hou het in gedachten.
Etos heeft nu ook Wild in het assortiment. En Holland & Barrett ook.
Weet natuurlijk niet waar je woont , maar wij wonen vlak bij de Duitse grens en ook de DM verkoopt Wild , echt veel voordeliger dan hier . Sorry heb geen kortingscode voor je .
poohtjesschrijft schreef:
28-04-2025 17:47
Weet natuurlijk niet waar je woont , maar wij wonen vlak bij de Duitse grens en ook de DM verkoopt Wild , echt veel voordeliger dan hier . Sorry heb geen kortingscode voor je .
Even gekeken want ik werk heel dicht bij de grens. Voor de case €1 verschil en de navullingen €0,50 goedkoper.
Dat is wel heel weinig verschil om ervoor heen te gaan. Dan is aanbiedingen in Nederland waarschijnlijk goedkoper.
Bij veel influencers zijn er momenteel kortingscodes bijv. bij bzzonder op instagram, stond in haar stories misschien anders even vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven