Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
maandag 28 april 2025 om 18:09
Dat zal de reden zijn waarom hij zo emotioneel werd.
Hij dacht te weten op wie hij viel maar door daar gedrag twijfelt hij en nu is hij verdrietig want wat nu.
Zoiets dan

maandag 28 april 2025 om 18:14
Zo heb ik die uitzending ook geïnterpreteerd. Eileen had moeten denken; ach ja daar gáán ze weer...
Maar is misschien makkelijk gezegd als je er niet zelf in zit en iemand heel leuk vindt. Want naar mijn idee stelde het allemaal niet zo veel voor, die flauwekul tussen John en Karin.
Maar, ik zou gaandeweg misschien ook zelf wel een beetje afgeknapt zijn op een man die zoveel lol beleeft aan die pikante grapjes. Prima als dat allemaal plaatsvindt in een vrienden-setting maar bij zoiets, neuh niet per se heel aantrekkelijk.
maandag 28 april 2025 om 18:35
Ik zou dat ook hebben en me dood ergeren aan Karin en John en inderdaad op hem afknappen. Hoe Eileen daar dan weer mee omgaat zegt zoveel over haar en haar karakter. De eerste keer nam ik het nog voor haar op maar nu vind ik haar ook een zemel.Dala schreef: ↑28-04-2025 18:14Zo heb ik die uitzending ook geïnterpreteerd. Eileen had moeten denken; ach ja daar gáán ze weer...
Maar is misschien makkelijk gezegd als je er niet zelf in zit en iemand heel leuk vindt. Want naar mijn idee stelde het allemaal niet zo veel voor, die flauwekul tussen John en Karin.
Maar, ik zou gaandeweg misschien ook zelf wel een beetje afgeknapt zijn op een man die zoveel lol beleeft aan die pikante grapjes. Prima als dat allemaal plaatsvindt in een vrienden-setting maar bij zoiets, neuh niet per se heel aantrekkelijk.
John is ook een natte dweil. Ze allebei leuk blijven vinden, niet kunnen kiezen terwijl hij het volgens mij met beide niet ziet zitten. Hij zegt niet wat hij denkt. Hij wilde dames te vriend houden.
Ik denk dat hij voor karin kiest maar dat het geen stand houdt.
maandag 28 april 2025 om 18:42
Eerder MiraPimpelmeesje87 schreef: ↑28-04-2025 18:41Misschien wordt het in de uitzendingen niks, maar zou me niks verbazen als John daarna nog eens afspreekt met Eileen (zonder camera's en concurrentie).
maandag 28 april 2025 om 23:34
Dat is waar ik vooral op doelde en wat ik ook zei. Dat uitgebreide verhaal lijkt niet heel goed te zijn blijven hangen, zelfs zo weinig dat zijn gedrag als wereldvreemd geduid werd. Ik bracht daarop zijn leesbeperking onder de aandacht.Molly schreef: ↑28-04-2025 16:51Is wel uitgebreid benoemd hoor. Hij heeft NAH doordat hij als vierjarige onder een omvallende kar is terechtgekomen. De dokters zeiden dat hij het waarschijnlijk niet zou overleven, maar hij is er goed vanaf gekomen maar heeft moeite met dingen als lezen. Dat hoeft overigens niet per se te zeggen dat hij verstandelijk beperkt is, het kan ook dat bepaalde hersenfuncties niet meer goed werken maar dat hij verder normaal begaafd is. Daar kunnen wij van achter ons tv-scherm niet over oordelen.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 28 april 2025 om 23:45
Ik kijk de aflevering nu terug en heb hier nog niet bijgelezen. Dat viel niet mee, want zag dit topic steeds bovenaan staan, dus er is een boel te zeggen. Maar voordat ik dat doe wil ik vast even zeggen wat me al opvalt : het strakke truitje van Martijn 
En wat een leuke mannen heeft Deedry toch. Ik dacht net wie ze ook kiest, komt vast goed toen Roy dat ook zei.
John zegt op een bepaald moment: “komt die vrouw in je leven die..?”, maar ik verstond in eerste instantie: “komt die vrouw in je keuken die..?”
Ik had wel al over de ‘spoiler’ bij Jan gelezen en nu zie ik dat dus terug. Ik vind dat Karina hem bijna uit de tent probeert te lokken, met die QR code met haar “heb je dat weleens gedaan, Jan?”. Ik zou het dan eerder laten zien aan iemand die dat niet kent.
En ik weet dat het er niet toe doet, maar jeetje, wát een mooie dochter heeft Martijn.
Edit: had toch gehoopt dat Deedry voor Sjoerd zou kiezen, leuke man. Maar goed, ze had vanaf het begin al een flink oogje op Roy.
Bij John ben ik bang dat hij Eileen nog niet heeft afgeschreven, hij noemt dat ‘gevoelig’.
Bij Martijn hoop ik nog steeds op Ciska, ik vind Marleen echt niet leuk.
Bij Julius blijf ik bij Kylie.

En wat een leuke mannen heeft Deedry toch. Ik dacht net wie ze ook kiest, komt vast goed toen Roy dat ook zei.
John zegt op een bepaald moment: “komt die vrouw in je leven die..?”, maar ik verstond in eerste instantie: “komt die vrouw in je keuken die..?”
Ik had wel al over de ‘spoiler’ bij Jan gelezen en nu zie ik dat dus terug. Ik vind dat Karina hem bijna uit de tent probeert te lokken, met die QR code met haar “heb je dat weleens gedaan, Jan?”. Ik zou het dan eerder laten zien aan iemand die dat niet kent.
En ik weet dat het er niet toe doet, maar jeetje, wát een mooie dochter heeft Martijn.
Edit: had toch gehoopt dat Deedry voor Sjoerd zou kiezen, leuke man. Maar goed, ze had vanaf het begin al een flink oogje op Roy.
Bij John ben ik bang dat hij Eileen nog niet heeft afgeschreven, hij noemt dat ‘gevoelig’.
Bij Martijn hoop ik nog steeds op Ciska, ik vind Marleen echt niet leuk.
Bij Julius blijf ik bij Kylie.
lebow wijzigde dit bericht op 29-04-2025 01:13
64.90% gewijzigd
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
dinsdag 29 april 2025 om 00:58
Ik heb net gekeken.
Jan heeft niet tegen Dorien gezegd dat Karina zijn keus was, of wel?
Dat Dorien dan Zondag zat te kijken, en dit voor het eerst hoorde.
Al had ze dat wel kunnen raden na dat zinnetje: 'Maar jij bent ook leuk'
Simone weet het niet meer. Wel, niet, wel, niet, wel. Dat had ik niet verwacht.
Ik vind Ciska toch niet meer de juiste keuze voor Martijn.
Wat een leuke dochter heeft hij.
Bij Julius hoop ik dat hij voor Myrthe kiest.
En John voor Karin.
Jan heeft niet tegen Dorien gezegd dat Karina zijn keus was, of wel?
Dat Dorien dan Zondag zat te kijken, en dit voor het eerst hoorde.
Al had ze dat wel kunnen raden na dat zinnetje: 'Maar jij bent ook leuk'

Simone weet het niet meer. Wel, niet, wel, niet, wel. Dat had ik niet verwacht.
Ik vind Ciska toch niet meer de juiste keuze voor Martijn.
Wat een leuke dochter heeft hij.
Bij Julius hoop ik dat hij voor Myrthe kiest.
En John voor Karin.
Je kon't altaid nog bakker worre

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in