Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2334 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Chart schreef:
16-03-2025 15:14
De Delta glasvezelkabel.. Er wordt iets geschreeuwd door een meisje en ik kan tot op de dag van vandaag niet verstaan wat ze nou eigenlijk roept.. iemand ideeën?

Deze reclame is ook op tv en zelfs dan kan ik er niks van maken

‘De kaartverkoop begint’

https://m.youtube.com/watch?v=aILVFiC79 ... FyZWNsYW1l

Het is dat het ondertiteld wordt want zonder dat had ik het ook niet goed verstaan.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
De nieuwe reclame van Odido, over een familie-telefoonabonnement. Zo vreselijk rolbevestigend. Papa en mama zijn uit elkaar, papa moet dochter wegbrengen en mama is een controlfreak. Dus papa is de sukkel die dochter met basketbalspullen naar ballet brengt, want als mama het niet in de gaten houdt gaat alles fout...
Coffee is never my cup of tea
Marianneke schreef:
22-04-2025 21:52
De nieuwe reclame van Odido, over een familie-telefoonabonnement. Zo vreselijk rolbevestigend. Papa en mama zijn uit elkaar, papa moet dochter wegbrengen en mama is een controlfreak. Dus papa is de sukkel die dochter met basketbalspullen naar ballet brengt, want als mama het niet in de gaten houdt gaat alles fout...
Ik vraag me ook af waarom ze gescheiden zijn als - dankzij het Odido abonnement - het gedoe gewoon verder gaat :lol:
De reclame van de Hema vind ik op zich wel leuk maar die stem erbij, hoe irritant! Het is meer kraaien dan praten.
Frans van finance vind ik dan wel weer leuk.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
moederdag reclame van my jewelery... vreselijk cringy
Relax we're all crazy, it's not a competition
De nieuwe van Trivago... Die gebitten! Geven gewoon licht!
Raak, de vloer is lava. Er wordt aangebeld met een pakketje maar mw doet een spelletje dus via de apekooi doet ze glimlachend en guitig na een minuut of vijf, neem ik aan, de deur eens open voor de bezorger, die op zijn gemak staat te wachten.
Die reclame met dat gezin dat de Avondvierdaagse gaat lopen met die moeder die zegt: 'Je gaat NIET als dino.' Ik vind die moeder zo irritant.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven