Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Ik!
Momenteel ben ik het blok Australia aan het bingewatchen op Videoland (echt verslavend), en nu zag ik gisteravond dat er een Nederlandse serie start. Ik heb in het verleden ook wel eens gekeken, maar meer af en toe een losse aflevering. Ik wil het nu wel gaan volgen. Mooie mix van kandidaten, maar vooral: wat een prachtig pand! Ben benieuwd wat ze daarvan gaan maken.
Ja het pand is fantastisch!
Ik wil het ook weer gaan volgen, maar neem wel op dus zal vaak achter de afleveringen aanlopen...
debuurvrouw schreef:
29-04-2025 13:34
Ik wil het ook weer gaan volgen, maar neem wel op dus zal vaak achter de afleveringen aanlopen...
Ik zal ook niet 5 x per week gaan kijken vermoed ik.
Ik kijk ook! Ik zit momenteel ziek thuis dus ik zal wel elke dag kijken. Leuke mix van kandidaten inderdaad. Ik heb wel het idee dat er nu meer op ervaring is geselecteerd, nu zit er een professionele stucadoor, electricien, loodgieter en styliste bij. Alleen dat oudere stel dat net getrouwd is, zijn volgens mij niet zo handig. En dat pand is zo mooi, maar wat een werk met die hoogtes. Ik ben benieuwd hoe zij dit in 10 weken gaan doen. Ik heb er zin in, in ieder geval.
Ik doe mijn best
vivapimpelmees schreef:
29-04-2025 13:36
Ik zal ook niet 5 x per week gaan kijken vermoed ik.
Vijf keer per week, dat had ik niet meegekregen :O Dan zal ik ook niet alles kunnen zien ben ik bang
Draaideurforummer schreef:
29-04-2025 16:29
Vijf keer per week, dat had ik niet meegekregen :O Dan zal ik ook niet alles kunnen zien ben ik bang
En dat 10 weken lang.
Ik weet nu al dat ik dat echt niet vol ga houden.
granny71 schreef:
29-04-2025 17:11
En dat 10 weken lang.
Ik weet nu al dat ik dat echt niet vol ga houden.
O jeetje... ik weet niet of ik dat ga redden hoor. Ik moet ook nog verhuizen en op vakantie enzo
Staat het ook op Videoland?
Leuk programma, maar elke dag vind ik wel veel, ik volg al zoveel. Dus ik weet het nog niet.
Ik kijk! Ik weet ook niet of ik het vol ga blijven houden om elke dag te kijken. Maar ik vind het wel een heel leuk programma, dus ik ga wel een poging doen.

Heel mooi pand is het.
Wat een prachtig pand inderdaad, ik hoop dat ze het eer aan doen. En wat een verschillende types zeg, dat gaat nog wel wat vuurwerk opleveren. Ik volg.
Ik kijk! Ken het stadje en het pand erg goed dus ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.
"After all this time?" "Always."

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven