Hoe vaak vervangen jullie je waterfles?
dinsdag 29 april 2025 om 14:46
Niet als ze niet lekkenof slecht zijn.
Doppers vind ik niet fijn en de rubbers werden slecht, die zijn ondertussen exit.
De tupperware flessen gebruiken we zolang ze goed zijn en niet kwijtraken.
Ze gaan dan weer niet in de vaatwasser, er was een onderzoek dat dat alsnog niet goed was?
Ik ben niet van de paniekvoetbal, maar dit was geloofwaardig en onderbouwd, dus sinds jaar en dag gaan de plastic flessen of bekers niet meer in de vaatwasser.
Doppers vind ik niet fijn en de rubbers werden slecht, die zijn ondertussen exit.
De tupperware flessen gebruiken we zolang ze goed zijn en niet kwijtraken.
Ze gaan dan weer niet in de vaatwasser, er was een onderzoek dat dat alsnog niet goed was?
Ik ben niet van de paniekvoetbal, maar dit was geloofwaardig en onderbouwd, dus sinds jaar en dag gaan de plastic flessen of bekers niet meer in de vaatwasser.
dinsdag 29 april 2025 om 15:37
Zie uitleg hier bijvoorbeeld: https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... n-rvs-fles
dinsdag 29 april 2025 om 15:49
Interessant, dan dus maar geen rvs kopen.Presto schreef: ↑29-04-2025 15:37Zie uitleg hier bijvoorbeeld: https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... n-rvs-fles
dinsdag 29 april 2025 om 15:52
Mag ik vragen waarom jullie een waterfles gebruiken?
Ik snap het namelijk alleen bij intensief sporten dat je tussendoor een slok water neemt of bij een verre reis per auto of trein (maar dan heb ik het over echt een paar uur) maar voor de rest begrijp ik dat steeds willen drinken echt niet. Ik heb dus geen fles in huis omdat ik niet zou weten wanneer te gebruiken. Ik wandel echt veel maar kan gerust zonder water voor 1 á 2 uur. Het is alleen maar extra ballast.
Ik snap het namelijk alleen bij intensief sporten dat je tussendoor een slok water neemt of bij een verre reis per auto of trein (maar dan heb ik het over echt een paar uur) maar voor de rest begrijp ik dat steeds willen drinken echt niet. Ik heb dus geen fles in huis omdat ik niet zou weten wanneer te gebruiken. Ik wandel echt veel maar kan gerust zonder water voor 1 á 2 uur. Het is alleen maar extra ballast.
dinsdag 29 april 2025 om 15:54
Ik heb er eentje naast mijn bed staan om nog wat te drinken terwijl ik in bed lees en omdat ik 's nachts vaak dorst heb en de katten een glas omgooien of er ook uit gaan drinkenwolkie schreef: ↑29-04-2025 15:52Mag ik vragen waarom jullie een waterfles gebruiken?

dinsdag 29 april 2025 om 15:54
Je bent toch wel met regelmaat langer dan 2 uur van huis? Ik heb sowieso altijd drinken bij me, je zal maar in een mega file belanden ofzo. Of ergens opgehouden worden.wolkie schreef: ↑29-04-2025 15:52Mag ik vragen waarom jullie een waterfles gebruiken?
•
dinsdag 29 april 2025 om 15:55
Nee dan drink ik niets, ging elke dag 2 uur wandelen met hondjes en dronk thuis. Mijn werk is 15 kilometer fietsen en drink onderweg ook niets. Ga ik een hele dag erop uit dan neem ik een tas eten en drinken mee van huis of nog liever even ergens iets drinken en een puntzak patat scoren.Squishmallow schreef: ↑29-04-2025 15:29Ik gebruik mijn waterfles niet op het werk maar meer onderweg, als ik ga wandelen, fietsen etc.
dinsdag 29 april 2025 om 15:58
Jazeker maar dan kom ik altijd wel ergens waar ik kan drinken (werk, familie etc). Ik zal alleen drinken meenemen als ik lang moet reizen en dat is meestal als ik op vakantie ga. Anders niet hoor. Ik zit bijna nooit 2 uur in de auto achter elkaar. En dan nog, 2 uurtjes zonder water red ik prima. Mega-file komt zelden voor en als het gebeurt heb ik pech of kan ik vast bij een tankstation wel wat scoren.
dinsdag 29 april 2025 om 15:58
Ik heb een 'ik ben gestrand pakket' in de kofferbak liggen met o.a. een 1,5 l fles water, een paar maaltijdrepen, regencape, warmtedeken e.d.
dinsdag 29 april 2025 om 16:00
- Sportenwolkie schreef: ↑29-04-2025 15:52Mag ik vragen waarom jullie een waterfles gebruiken?
- S nachts, een glas wordt een kattendrinkbak
Op vakantie neem ik blikjes mee
dinsdag 29 april 2025 om 16:00
Oh ja, in het dashboardkastje ligt een flesje waterOlleGrieze schreef: ↑29-04-2025 15:58Ik heb een 'ik ben gestrand pakket' in de kofferbak liggen met o.a. een 1,5 l fles water, een paar maaltijdrepen, regencape, warmtedeken e.d.
dinsdag 29 april 2025 om 16:02

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in