Jochem Myjer
maandag 28 april 2025 om 13:39
Zijn er hier meer mensen die mee loten met theater om kaartjes te kunnen kopen
voor Jochem Myjer?
Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.
Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.
Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!
Is er iemand die het wel gelukt is?
voor Jochem Myjer?
Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.
Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.
Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!
Is er iemand die het wel gelukt is?
dinsdag 29 april 2025 om 13:35
Heb je dat bericht vandaag gekregen?
Van Orpheus had ik afgelopen vrijdag al een mail met helaas...
dinsdag 29 april 2025 om 14:47
dinsdag 29 april 2025 om 17:35
Vanmorgen kaartjes kunnen scoren voor het Nieuwe Luxor en daar staat wel al rang, rij en stoelnummer op. Maar ik kan pas een uur van te voren de kaarten downloaden en die zijn dan alleen vanaf de telefoon te scannen zodat ze niet door te verkopen zijn.poldervrouw schreef: ↑29-04-2025 12:41Dat hangt van theater af. Ik was oa in nieuwe luxor en kreeg daar pas dag ervoor de plekken te zien. Ik wist alleen eerste rang
woensdag 30 april 2025 om 12:35
Raar want ik was er vorige week woensdag en kreeg echt dinsdag pas de rij en stoel door. Wij zaten rang 1 rij 10. De show is echt zo goedChrissiefur schreef: ↑29-04-2025 17:35Vanmorgen kaartjes kunnen scoren voor het Nieuwe Luxor en daar staat wel al rang, rij en stoelnummer op. Maar ik kan pas een uur van te voren de kaarten downloaden en die zijn dan alleen vanaf de telefoon te scannen zodat ze niet door te verkopen zijn.

woensdag 30 april 2025 om 12:50
Jeetje, wat een gedoe. Wel fijn voor hem dat hij zo populair is.
Theo Maassen heeft jaren geleden eens een show van hem in de bioscopen gebracht, dat vond ik een briljant idee. Veel mensen niet, het is hem ook niet in dank afgenomen, maar ik was blij dat ik een show van hem in een volle zaal kon zien (live show was overal uitverkocht natuurlijk) en dus samen lachen, toch anders dan thuis op de bank als er een show op tv komt (en mijn man die dan altijd in slaap valt). Wat mij betreft een aanrader voor veel cabaretiers, ik zou er blij mee zijn!
Theo Maassen heeft jaren geleden eens een show van hem in de bioscopen gebracht, dat vond ik een briljant idee. Veel mensen niet, het is hem ook niet in dank afgenomen, maar ik was blij dat ik een show van hem in een volle zaal kon zien (live show was overal uitverkocht natuurlijk) en dus samen lachen, toch anders dan thuis op de bank als er een show op tv komt (en mijn man die dan altijd in slaap valt). Wat mij betreft een aanrader voor veel cabaretiers, ik zou er blij mee zijn!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 30 april 2025 om 16:14
dat vind ik ook wel iets hebben. Niet zo goed als live de show zien, maar beter als thuis op de bank de show kijken.Yella78 schreef: ↑30-04-2025 12:50Jeetje, wat een gedoe. Wel fijn voor hem dat hij zo populair is.
(of nog erger, de hele show niet kunnen zien)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in