MAFS Zonder Spoilers
woensdag 30 april 2025 om 20:40

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 30 april 2025 om 20:43
Package dealCalamitycat schreef: ↑30-04-2025 20:42Ik verdenk de therapeut ervan dat hij dezelfde tandarts heeft als Olof.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 30 april 2025 om 20:45

woensdag 30 april 2025 om 20:46
Sabeltandcavia schreef: ↑30-04-2025 20:45Heb ik tanden gemist? Zal de volgende keer opletten.
Weten jullie dat er gisteren precies 0 (NUL) keer avontuur gezegd is?![]()
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
woensdag 30 april 2025 om 20:46
Nou, zeg dat!
Ik vind hier dingen van.
woensdag 30 april 2025 om 20:47
De makers van dit programma zouden die zogenaamde therapeuten volgend seizoen gewoon bij het grof vuil moeten zetten.
Het voegt niets, maar dan ook helemaal niets toe. Behalve stress bij de deelnemers. En ze zorgen voor twijfels en ze pushen onnodig inderdaad. Wat een kansloze toestand met die mensen. Weg ermee.
Het voegt niets, maar dan ook helemaal niets toe. Behalve stress bij de deelnemers. En ze zorgen voor twijfels en ze pushen onnodig inderdaad. Wat een kansloze toestand met die mensen. Weg ermee.
woensdag 30 april 2025 om 20:47
Is t niet meer hip???Sabeltandcavia schreef: ↑30-04-2025 20:45Heb ik tanden gemist? Zal de volgende keer opletten.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 30 april 2025 om 20:48
OMG. Ik val van mijn geloofSabeltandcavia schreef: ↑30-04-2025 20:45Heb ik tanden gemist? Zal de volgende keer opletten.

Geen wonder dat je je kapot verveelde!
woensdag 30 april 2025 om 20:56
Echt hé! Het lijkt soms meer op saboteren dan op helpen, zoals mij die twee onderwijzers. Tegen hem zeggen dat hij vooral moet laten merken dat hij haar leuk vindt, ook al heeft hij zelf het idee dat ze nog niet zo ver is. Zij schrikt zich dood en voelt zich onder druk gezet door hem en door de psycholoog die haar zat te pushen om hem vooral toe te laten. En als ze er doorheen zit en van de stress moet huilen, speelt de psycholoog de vermoorde onschuld. "Welneeeeee, dat bedoelde ik helemaal niet" . Stomme trut.Calamitycat schreef: ↑30-04-2025 20:47De makers van dit programma zouden die zogenaamde therapeuten volgend seizoen gewoon bij het grof vuil moeten zetten.
Ik erger me dood. Wat betreft kom ik wel aan mijn trekken.

Ik vind hier dingen van.
woensdag 30 april 2025 om 21:01
Eens!!!!Calamitycat schreef: ↑30-04-2025 20:47De makers van dit programma zouden die zogenaamde therapeuten volgend seizoen gewoon bij het grof vuil moeten zetten.
woensdag 30 april 2025 om 21:02
Ja preciesSabeltandcavia schreef: ↑30-04-2025 20:56Echt hé! Het lijkt soms meer op saboteren dan op helpen, zoals mij die twee onderwijzers. Tegen hem zeggen dat hij vooral moet laten merken dat hij haar leuk vindt, ook al heeft hij zelf het idee dat ze nog niet zo ver is. Zij schrikt zich dood en voelt zich onder druk gezet door hem en door de psycholoog die haar zat te pushen om hem vooral toe te laten. En als ze er doorheen zit en van de stress moet huilen, speelt de psycholoog de vermoorde onschuld. "Welneeeeee, dat bedoelde ik helemaal niet" . Stomme trut.
Ik erger me dood. Wat betreft kom ik wel aan mijn trekken.![]()

Maar eens met alles. Beschamend is het.
woensdag 30 april 2025 om 21:02

woensdag 30 april 2025 om 21:08

woensdag 30 april 2025 om 21:08

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in