Vraag

01-05-2025 16:44 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Ik heb een 5 vragen:
* Als je vriend klaarkomt na pijpen/aftrekken/ sex kan je dan doorgaan of moet je direct stoppen? Wat is fijn?
* welke plekken strelen/ raken jullie je vriend aan wat hem echt opwind. Los van z'n penis.
* mn vriend houd echt van billen. Welke standjes (naast doggy) geven een goed zicht op m'n billen?
* waar tijdens een romance krijg jullie vriend een stijve? Is dat bij het zoenen, strelen of pas als je echt bij z'n geslachtsdeel bent? Lukt het altijd een erectie te krijgen?
* hij houd van uitdagen ik het openbaar waar of hoe kan je hem subtiel aanraken om hem beetje op te winden?
* voelen jullie dat hij in je klaar komt? Ik merk dat nooit
https://www.google.com/search?q=google+ ... e&ie=UTF-8

Enjoy! :thumbsup:
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
https://www.google.com/search?q=reverse ... ws-wiz-img
Decrypting life one day at the time
Dat zijn 6 vragen.
Echt alles wat je vraagt verschilt per persoon. Het is echt een kwestie van vragen aan je vriend wat hij prettig en lekker vindt. En uitproberen door het te doen. Ik kan wel zeggen wat mijn man lekker vindt, maar dat vindt jouw vriend misschien wel niks.

Op de laatste vraag kan ik weg antwoorden dat de meeste vrouwen het niet voelen als de man klaarkomt. Je merkt het natuurlijk wel aan de rest van zijn lichaamstaal en/of geluid. Als je in een erotisch verhaal leest: "Ik voelde hoe hij zijn zaad in me spoot" dan is dat waarschijnlijk fictie en om het verhaal lekkerder te maken.
Ik voel heel soms wel de penis van mijn man nog iets harder worden vlak voor zijn ejaculatie. Je kunt het ook aan je vriend vragen als het onduidelijk is.
Ik vind twee weken vakantie in het voorjaar ook lang.
Iedere man is natuurlijk anders. Dus ik kan alleen voor mezelf spreken.
Vrijwel direct na het klaarkomen daalt mijn (seks)hormoonspiegel van 110% naar 0. Binnen enkele seconden. Veel sneller als bij een vrouw dus. Haar hormoonspiegel daalt gestadiger of blijft zelfs op niveau na haar orgasme (wat mij ook maar verteld is). Die hormonen heeft hij nodig om bloed in de zwellichamen van zijn piemel vast te houden, dus na de hormoondrop verslapt de erectie vrij snel. Heeft het zin om door te gaan met seks? Jazeker is dat fijn, maar het is handig om dat op een andere manier te doen. Zonder erectie is penetratie niet te doen (en verlies je ook gemakkelijk een condoom! Eruit vissen is nogal een showstopper, tenzij je vriend ambitie heeft om gynaecologie te gaan studeren. Nog afgezien van het anticonceptie issue), maar je kunt wel met zijn penis blijven spelen. Na een tijdje komt die wel weer omhoog. Voordeel van doorspelen of strelen is dat de opwinding door blijft gaan en je meteen weet wanneer hij weer bruikbaar is.
Een man kan niet onbeperkt vaak klaarkomen in een seksbeurt, dus leer dat te zien aankomen en wissel van standje om het uit te stellen. Wisselen kan het gemakkelijkst als jij zorgt dat je “on top” bent / blijft.

De plekken waar ik het fijn vind om aangeraakt te worden verschillen niet eens zoveel als die bij haar. Binnenkant dijbeen, tepels, billen, hals. Bedenk wat je zelf fijn vind en streel hem daar.

Op ieder moment in de romance kan een stijve ontstaan. Maar zoenen en strelingen zijn wel de hoofdoorzaken.

Om in het openbaar hem te plagen kun je je hand op de binnenkant van zijn bovenbeen leggen, in zijn bil knijpen. Als hij tegenover je zit, je voet langs de binnenkant van zijn benen laten glijden. Maar je hoeft hem niet eens per se aan te raken. Langzaam je lippen strelen met je tong als hij je aankijkt. Dirty talk in zijn oor fluisteren, of vertellen dat je geen slipje draagt/nat bent. Of nog subtieler, niet eens zeggen dat je geen slipje draagt, maar je slipje gewoon in zijn handen drukken als je in het restaurant zit. Of als je bang bent dat hij het niet meteen snapt en het aandachtig gaat bekijken, leg het onder je servet en licht die een klein beetje op (let wel op dat de bediening je servet niet weglegt). Zoiets. Moet je niet iedere week doen natuurlijk, dan went het en is de verrassing er af.
Vrijwel alles is sowieso mogelijk. Een man is snel opgewonden. En gemakkelijk te dresseren zonder dat hij dat door heeft. Lak je nagels, laat hem kijken als jij hem aftrekt en na een paar beurten is hij al opgewonden bij de aanblik van je gelakte nagels. Kan met van alles, kousen, hoge hakken of zelfs slippers. Of steek je haar in een knotje vlak voordat je hem pijpt. Als je na een tijdje subtiel met je haar speelt in het openbaar staat zijn broek al bol waarschijnlijk. Geur is ook sterke associatie middel. Kan je parfum zijn, maar bij een gelukte associatie met seks kan de geur van een handzeepje hem al opwinden. Of de geur van een panty of kousen. Vertel hem nooit dat je hem dresseert. Nooit. Dan kun je oneindig lang van je kunsten genieten. Have fun, zou ik zeggen.
kwistigverlangen wijzigde dit bericht op 02-05-2025 10:32
Reden: aanvulling
4.27% gewijzigd
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
Alles verschilt inderdaad heel erg per persoon. Huidige vriend kan makkelijk een keer of vijf achter elkaar doorgaan, ook direct na het klaarkomen maar heb ik voor hem nog nooit meegemaakt. Kwestie van vragen en van elkaar leren wat je prettig vindt.
Weet jij wat jij lekker vindt??
Jezelf ontdekken gaat je jaren plezier geven. En daarmee je partner(s) ook.
Ik ben zelf ook aan het ontdekken wat ik lekker vind
ZaphodBeeblebrox schreef:
02-05-2025 08:58
Ik vind twee weken vakantie in het voorjaar ook lang.
Best grappig, ZB dat als je over vakantie praat je gelijk aan seks denkt.
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
KwistigVerlangen schreef:
02-05-2025 13:18
Best grappig, ZB dat als je over vakantie praat je gelijk aan seks denkt.

Dat wordt niet bedoeld.
In schoolvakanties zijn er regelmatig nieuwe leden die altijd hun eerste (en vaak enige) vraag in de seks peiler stellen.

En de reden laat zich raden.

02-05-2025 10:30

Om in het openbaar hem te plagen kun je je hand op de binnenkant van zijn bovenbeen leggen, in zijn bil knijpen. Als hij tegenover je zit, je voet langs de binnenkant van zijn benen laten glijden. Maar je hoeft hem niet eens per se aan te raken. Langzaam je lippen strelen met je tong als hij je aankijkt. Dirty talk in zijn oor fluisteren, of vertellen dat je geen slipje draagt/nat bent. Of nog subtieler, niet eens zeggen dat je geen slipje draagt, maar je slipje gewoon in zijn handen drukken als je in het restaurant zit. Of als je bang bent dat hij het niet meteen snapt en het aandachtig gaat bekijken, leg het onder je servet en licht die een klein beetje op (let wel op dat de bediening je servet niet weglegt). Zoiets. Moet je niet iedere week doen natuurlijk, dan went het en is de verrassing er af.
:rofl: echt zo goedkoop, ik zou er zelf van opdrogen iig.
Vrijwel alles is sowieso mogelijk. Een man is snel opgewonden. En gemakkelijk te dresseren zonder dat hij dat door heeft. Lak je nagels, laat hem kijken als jij hem aftrekt en na een paar beurten is hij al opgewonden bij de aanblik van je gelakte nagels. Kan met van alles, kousen, hoge hakken of zelfs slippers. Of steek je haar in een knotje vlak voordat je hem pijpt. Als je na een tijdje subtiel met je haar speelt in het openbaar staat zijn broek al bol waarschijnlijk. Geur is ook sterke associatie middel. Kan je parfum zijn, maar bij een gelukte associatie met seks kan de geur van een handzeepje hem al opwinden. Of de geur van een panty of kousen. Vertel hem nooit dat je hem dresseert. Nooit. Dan kun je oneindig lang van je kunsten genieten. Have fun, zou ik zeggen.
Je zou voor jezelf spreken toch?
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Hallo,

Ik heb een 5 vragen:
* Als je vriend klaarkomt na pijpen/aftrekken/ sex kan je dan doorgaan of moet je direct stoppen? Wat is fijn?
Gelijk stoppen, afblijven. Is ook heel gevoelig heb ik begrepen en niet prettig meer na tijds
* welke plekken strelen/ raken jullie je vriend aan wat hem echt opwind. Los van z'n penis.
Billen volgens mij...? overal denk ik wel. Las het hier al ergens ; mannen zijn vaak best snel geil te krijgen.
* mn vriend houd echt van billen. Welke standjes (naast doggy) geven een goed zicht op m'n billen?
Reverse cowgirl deze week weer eens gedaan
maar vind daar zelf helemaal niks aan
qua gevoel... verkeerde hoek

* waar tijdens een romance krijg jullie vriend een stijve? Is dat bij het zoenen, strelen of pas als je echt bij z'n geslachtsdeel bent? Lukt het altijd een erectie te krijgen?
Zoenen, strelen. Op schoot gaan zitten. Zeg maar naar hem toe gekeerd. met mijn benen om hem heen. als we op de bank zitten.
Dan is het snel gepiept
Ja lukt vrijwel altijd maar hij heeft een hoog libido

* hij houd van uitdagen ik het openbaar waar of hoe kan je hem subtiel aanraken om hem beetje op te winden?
Arm, schouder
Neee joh. Maar heb weleens gedaan alsof ik het voel, volgens mij
maar voel het nooit. Je merkt het aan die idiote reactie.
02-05-2025 10:30
Haha Jezus, deze tip stond serieus 20 jaar geleden al in de Break Out!

Wat ongelooflijk afgezaagd.
apppie schreef:
02-05-2025 15:50

Ja tegenwoordig zeg je dat gewoon via insta toch?
Ik ben vast een uitzondering, maar ik voel dat klaarkomen in mij wel heel duidelijk. Dat pulserende schokken als hij spuit zeg maar.
Niet het spuiten van de sperma zelf natuurlijk, dat voel ik daarna pas, de dag erna, heel irritant nat in mijn onderbroek. Lijkt me ook raar om een harde straal sperma tegen mijn vagina wand te voelen.

Maar dat schokken, dat voel ik dus wel.

M3LL0N4 schreef:
02-05-2025 16:36
Ik ben vast een uitzondering, maar ik voel dat klaarkomen in mij wel heel duidelijk. Dat pulserende schokken als hij spuit zeg maar.
Niet het spuiten van de sperma zelf natuurlijk, dat voel ik daarna pas, de dag erna, heel irritant nat in mijn onderbroek. Lijkt me ook raar om een harde straal sperma tegen mijn vagina wand te voelen.

Elke man spuit anders. De ene voel je wel, de ander niet.

Verder: Elke man voelt wat anders. Elke man wordt geil van iets anders. Elke man wil wat anders.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Pelle schreef:
02-05-2025 08:28
Dat zijn 6 vragen.
:HA: Inderdaad en 5 meer dan ons in de titel werd beloofd.
What would Patsy do?
M3LL0N4 schreef:
02-05-2025 16:36

Strak kutje dus
Lize010 schreef:
02-05-2025 15:45
Hallo,

Ik heb een 5 vragen:
Gelijk stoppen, afblijven. Is ook heel gevoelig heb ik begrepen en niet prettig meer na tijds
Billen volgens mij...? overal denk ik wel. Las het hier al ergens ; mannen zijn vaak best snel geil te krijgen.
Reverse cowgirl deze week weer eens gedaan
maar vind daar zelf helemaal niks aan
qua gevoel... verkeerde hoek

Zoenen, strelen. Op schoot gaan zitten. Zeg maar naar hem toe gekeerd. met mijn benen om hem heen. als we op de bank zitten.
Dan is het snel gepiept
Ja lukt vrijwel altijd maar hij heeft een hoog libido

Arm, schouder
Neee joh. Maar heb weleens gedaan alsof ik het voel, volgens mij
maar voel het nooit. Je merkt het aan die idiote reactie.
Je citeert ot, dahmagnie
Lila-Linda schreef:
02-05-2025 18:17
Je citeert ot, dahmagnie
oh
Lila-Linda schreef:
02-05-2025 18:17
Je citeert ot, dahmagnie
Jij nu toch ook?
.
En het is OP= OpeningsPost

OT= On/Offtopic

TO= TopicOpener.
apppie schreef:
02-05-2025 15:50

En kwam ook voor in een scène in de film Sliver met Sharon Stone & William Baldwin uit 1993.
The North Remembers

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven