MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
donderdag 1 mei 2025 om 23:16
Doe Marcella en Olof dan maar want ik gun Bram een leukere vrouw dan Marcella. Hij is een actieve vent en zij een halfdood musje.
donderdag 1 mei 2025 om 23:18
Dit he, ze worden zo geleefd. En eerst al de spanning vantevoren, je wordt uitekozen, hebt hoop dat je een leuke partner treft na al die teleurstellingen, iedereen leeft mee.. Dan de bruiloft, hup meteen op vakantie, camera er bovenop, dan samenwonen, een koppel weekend met allemaal vreemden, weer die camera erop, heel veel stellen met strubbelingen, het is allemaal nogal wat.
vrijdag 2 mei 2025 om 00:16
Nee hoor. Je vergeet dat ze twerkt (als een stijve hark, absoluut geen twerken) tegen een plant.
De grap is dat ze zelf oprecht vindt dat ze dat goed kan.
Don’t grow up, it’s a trap
vrijdag 2 mei 2025 om 07:15
Ja dit was eigenlijk gewoon vreselijk om naar te kijken. Is dat koppelsweekend nu puur voor de kijkcijfers? Niet te doen dit.Koffieleut123 schreef: ↑01-05-2025 23:35De laatste aflevering was wel een grote afvalrace zeg. Allemaal gierende bandjes gezien. Maar ik krijg inderdaad de indruk dat ze echt geleefd worden.
vrijdag 2 mei 2025 om 08:11
Nou sommige koppels hadden al zelf de stekker eruit moeten trekken. Eva en Bram, Olof en Femke, Marcella en Bjorn waren toch pijnlijk om naar te kijken?happyapple schreef: ↑02-05-2025 07:15Ja dit was eigenlijk gewoon vreselijk om naar te kijken. Is dat koppelsweekend nu puur voor de kijkcijfers? Niet te doen dit.
Dennis voelde zich totaal niet senang bij de activiteiten, dat hij dat gevoel te veel heeft betrokken op zijn relatie. Ik zou ook opstandig worden bij die lachsessie en de bonte avond. Ik vind zijn reactie op de hottub ook kinderachtig. Maar Stefan ook weer overgevoelig dat hij zo van slag is van een mokkende partner. Dennis heeft (te) veel bevestiging nodig. En Stefan vindt het juist moeilijk te zeggen dat hij hem leuk vindt of meer de intimiteit op te zoeken, uit angst om gekwetst te worden. Dus geen goede combi. Zonde, want ze vinden elkaar hartstikke leuk.
vrijdag 2 mei 2025 om 08:33
Ja dat is wel zo inderdaad. Maar waarschijnlijk mogen ze ook niet zomaar die stekker er zelf uit trekken?
Ja ik zou me ook precies zo gevoeld hebben als dennis bij die groepsactiviteiten. Vreselijk. Maar ik denk dat hij het lastig vond dat Stefan het wel leuk vond. Maar ik vond Dennis dan ook wel weer heel snel met het hele huwelijk dan maar soort van afblazen. Daar zou ik als Stefan ook erg door gekwetst zijn.
Ja ik zou me ook precies zo gevoeld hebben als dennis bij die groepsactiviteiten. Vreselijk. Maar ik denk dat hij het lastig vond dat Stefan het wel leuk vond. Maar ik vond Dennis dan ook wel weer heel snel met het hele huwelijk dan maar soort van afblazen. Daar zou ik als Stefan ook erg door gekwetst zijn.
vrijdag 2 mei 2025 om 08:33
Ik had eigenlijk op basis van de eerdere afleveringen niet ingeschat dat Dennis zo’n hekel zou hebben aan zo’n weekend. Hij kwam eerder over als heel sociaal en gezellig maar kennelijk alleen met OSM? Stefan is wat dat betreft veel makkelijker en misschien dat hij dat ineens als een groot probleem zag? Wel oliedom dat hij, terwijl er nota bene hulp op het terrein is, meteen op de rem trapt vanwege zoiets. Had effe met Lennart gaan zitten en het besproken. Ik snap dat hij achteraf spijt had zoals uit het voorstukje blijkt.
vrijdag 2 mei 2025 om 08:55
Je kan prima sociaal en gezellig zijn zonder karaoke en polonaise dus wat dat betreft snap ik Dennis prima . Heeft niks met osm te maken .Koffieleut123 schreef: ↑02-05-2025 08:33Ik had eigenlijk op basis van de eerdere afleveringen niet ingeschat dat Dennis zo’n hekel zou hebben aan zo’n weekend. Hij kwam eerder over als heel sociaal en gezellig maar kennelijk alleen met OSM? Stefan is wat dat betreft veel makkelijker en misschien dat hij dat ineens als een groot probleem zag? Wel oliedom dat hij, terwijl er nota bene hulp op het terrein is, meteen op de rem trapt vanwege zoiets. Had effe met Lennart gaan zitten en het besproken. Ik snap dat hij achteraf spijt had zoals uit het voorstukje blijkt.
Verder denk ik wel dat hij beter een gesprek met een van de experts aan had kunnen gaan .
vrijdag 2 mei 2025 om 09:00
Dennis is erg onberekenbaar. Je weet bij hem gewoon niet wanneer je het "goed doet", volgens mij.
Ik vertrouwde hem meteen al voor geen meter en ik denk dat ik gelijk had. En misschien is hij nog niet eens bewust de boel aan het belazeren (misschien is hij op sommige momenten ook echt overtuigd dat hij het wél voelt), maar hij schiet van de ene emotie in de andere in 2 seconden.
Bij Bjorn, Marcella, Bram en Eva heb ik wel een beetje het idee dat ze zich zo benauwd hebben gevoeld, dat ze ook niet de beste versie van zichzelf hebben laten zien. Bjorn zei al dat hij in zo'n groepsdynamiek wel weer even zichzelf kon zijn.
Ik vertrouwde hem meteen al voor geen meter en ik denk dat ik gelijk had. En misschien is hij nog niet eens bewust de boel aan het belazeren (misschien is hij op sommige momenten ook echt overtuigd dat hij het wél voelt), maar hij schiet van de ene emotie in de andere in 2 seconden.
Bij Bjorn, Marcella, Bram en Eva heb ik wel een beetje het idee dat ze zich zo benauwd hebben gevoeld, dat ze ook niet de beste versie van zichzelf hebben laten zien. Bjorn zei al dat hij in zo'n groepsdynamiek wel weer even zichzelf kon zijn.
vrijdag 2 mei 2025 om 09:54
Ik geloof wel dat Dennis het echt voelde. Maar ook hij heeft zijn onzekerheden en het leeftijdsverschil versterkte dat. En Stefan was door zijn verleden juist erg voorzichtig en soms een tikkie terughoudend. Dat voedde de onzekerheid bij Dennis. Waarop Dennis onvolwassen reageerde, wat juist weer de onzekerheid van Stefan triggerde. Zo jammer. Ik denk dat ze allebei oprecht waren. Maar Dennis heeft zijn glazen wel ingegooid nu.
vrijdag 2 mei 2025 om 10:58
Ja dat kan zeker maar hij deed ook zo afkeurend toen Stefan dat filmpje over zijn werk in de karaoke caravan liet zien. Ik ben bijv ook niet van techno bijvoorbeeld maar ik heb er geen negatief oordeel overYildizlar2 schreef: ↑02-05-2025 08:55Je kan prima sociaal en gezellig zijn zonder karaoke en polonaise dus wat dat betreft snap ik Dennis prima . Heeft niks met osm te maken .
Verder denk ik wel dat hij beter een gesprek met een van de experts aan had kunnen gaan .
vrijdag 2 mei 2025 om 11:02
Precies dit .Pelle schreef: ↑02-05-2025 09:54Ik geloof wel dat Dennis het echt voelde. Maar ook hij heeft zijn onzekerheden en het leeftijdsverschil versterkte dat. En Stefan was door zijn verleden juist erg voorzichtig en soms een tikkie terughoudend. Dat voedde de onzekerheid bij Dennis. Waarop Dennis onvolwassen reageerde, wat juist weer de onzekerheid van Stefan triggerde. Zo jammer. Ik denk dat ze allebei oprecht waren. Maar Dennis heeft zijn glazen wel ingegooid nu.
vrijdag 2 mei 2025 om 11:57
Bij Dennis zit zo veel remming, vooral niet laten blijken dat je iets leuk vind, liefst stom en ver onder je niveau. Die jongen mist elke spontaniteit. En omdat je alleen maar bezig bent met je ego, hoe kom ik over en ben ik wel de koele vent die alles gezien heeften zich niet meer laat lenen voor kleuterspelletjes. Kom je dus nooit bij je echte gevoel, misschien wel door stomme yoga lach sessie. Geef je eens over ga eens over een grens maar dat angstvallige controle houden, waar je dan ook gelijk uit de bocht vliegt als je die verliest of wel geraakt wordt. Verwijt Stefan “ja loop maar weer weg” maar zal zien als hij nu kijkt hoeveel hij zelf weg liep in gesprekken met Stefan “hier heb ik geen zin in hoor” en “wat een kleutergedoe”
En de rest ook al zulke drama, vraag me af hoe goed de begeleiding wel is. Vind die bij MAFS Australie veel beter, waarin men gespiegeld wordt in eigen gedrag, je echt leert wat je valkuilen zien. Vind MAFS nederland toch veel meer om de sensatie en drama gaan. Die workshops ook leer je toch niets van, meer bedoeld als leuke tv opnames
Ik kijk het nog omdat iedereen kijkt maar vind Nederland toch echt slechtste. Of zijn wij Nederlanders gewoon zo moeilijk?
En de rest ook al zulke drama, vraag me af hoe goed de begeleiding wel is. Vind die bij MAFS Australie veel beter, waarin men gespiegeld wordt in eigen gedrag, je echt leert wat je valkuilen zien. Vind MAFS nederland toch veel meer om de sensatie en drama gaan. Die workshops ook leer je toch niets van, meer bedoeld als leuke tv opnames
Ik kijk het nog omdat iedereen kijkt maar vind Nederland toch echt slechtste. Of zijn wij Nederlanders gewoon zo moeilijk?
vrijdag 2 mei 2025 om 12:07
vrijdag 2 mei 2025 om 12:08
vrijdag 2 mei 2025 om 15:06
Bij mij ook dus wat dat betreft snap ik Dennis helemaal , zou het vreselijk vinden liever dat ijsbad in . Maar uiteraard is dit ook vooropgezet wie dit moest doen .
vrijdag 2 mei 2025 om 17:19
Ik vond het ontzettend flauw en niet-grappig en zou er bloedchagrijnig van worden.Doddieweer schreef: ↑02-05-2025 15:02Haha een lachtertje is om te lachen dus ik zou er wel de slappe lach van krijgen. En vaak als 1 in de groep slappe lach krijgt volgt de rest vanzelf.
vrijdag 2 mei 2025 om 17:34
Ik ook, hoor. Ik snap ook helemaal dat Dennis het stom vond, maar hij zit steeds wel heel erg nadrukkelijk alles stom te vinden. Karaoke, een museum, Stefan in de jacuzzi. Hij kan zich ook niet gemakkelijk even over zichzelf heenzetten.
vrijdag 2 mei 2025 om 18:48
Precies dit, de andere zullen zelfde gevoel hebben gehad maar die zitten minder in de weerstand. Dennis vind echt alles stom. Vind het geen leuke man.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in