Startbewijs 20 kilometer de Bruxelles/Brusses
vrijdag 2 mei 2025 om 13:18
Oké het is nogal een longshot maar ik ben opzoek naar 1 startbewijs voor de 20 van Brussel op 25 mei. Ik heb er bij de inschrijving net naast gegrepen, sta op hun wachtlijst, sta op een allert bij Ticketswap, heb op Marktplaats een zoekvraag uit staan maar tot op heden zonder succes.
Misschien hier nog iemand die door blessure of wat voor reden dan ook niet kan gaan? Ik hou me aanbevolen!
Misschien hier nog iemand die door blessure of wat voor reden dan ook niet kan gaan? Ik hou me aanbevolen!
vrijdag 2 mei 2025 om 13:50
Nee echt balen, was binnen 15 minuten uitverkocht. Greep er echt net 5 minuten naast.... je kon je wel meteen opgeven voor een wachtlijst maar daar nog niks van gehoord. Op ticket swap zijn tot nu toe 4 kaarten aangeboden die met een soort lotingssysteem worden aangeboden aan de 1700 mensen die nog een kaartje zoeken...
dus daar durf ik ook niet op te hopen.
Jij veel plezier iig Pina! Vind het persoonlijk een van de leukste lopen.

Jij veel plezier iig Pina! Vind het persoonlijk een van de leukste lopen.
vrijdag 2 mei 2025 om 14:42
Ik ren met werk, dus heb het niet hoeven regelen. Maar herken het gevoel, wilde ook HM Royal Parks London, maar uitgeloot. En wilde Amsterdam HM weer eens doen, was ook binnen een uur uitverkocht.
Hopelijk komt er nog wat vrij t.z.t.
Trouwens, is er veel hoogteverschil? Ik lees dat er een pittig stuk in zit aan het eind?
Hopelijk komt er nog wat vrij t.z.t.
Trouwens, is er veel hoogteverschil? Ik lees dat er een pittig stuk in zit aan het eind?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in