Startbewijs 20 kilometer de Bruxelles/Brusses

02-05-2025 13:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké het is nogal een longshot maar ik ben opzoek naar 1 startbewijs voor de 20 van Brussel op 25 mei. Ik heb er bij de inschrijving net naast gegrepen, sta op hun wachtlijst, sta op een allert bij Ticketswap, heb op Marktplaats een zoekvraag uit staan maar tot op heden zonder succes.

Misschien hier nog iemand die door blessure of wat voor reden dan ook niet kan gaan? Ik hou me aanbevolen! 😀
Ik ga ‘m ook doen! Hebben ze geen eigen vraag & aanbod site?
Nee echt balen, was binnen 15 minuten uitverkocht. Greep er echt net 5 minuten naast.... je kon je wel meteen opgeven voor een wachtlijst maar daar nog niks van gehoord. Op ticket swap zijn tot nu toe 4 kaarten aangeboden die met een soort lotingssysteem worden aangeboden aan de 1700 mensen die nog een kaartje zoeken... ;-) dus daar durf ik ook niet op te hopen.

Jij veel plezier iig Pina! Vind het persoonlijk een van de leukste lopen.
Ik ren met werk, dus heb het niet hoeven regelen. Maar herken het gevoel, wilde ook HM Royal Parks London, maar uitgeloot. En wilde Amsterdam HM weer eens doen, was ook binnen een uur uitverkocht.

Hopelijk komt er nog wat vrij t.z.t.

Trouwens, is er veel hoogteverschil? Ik lees dat er een pittig stuk in zit aan het eind?
Ja de trambaan op het laatste stukje is wel even pittig, en het beginstukje als je net bij de start de bocht om komt uit het park had ik op een of andere manier ook niet in m'n hoofd zitten haha. Maar hij blijft super leuk 😀
Oké, dan nog even wat trainen op bruggen enzo ;)

Hopelijk lukt het je nog!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven