Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 585 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
Helaas weer dubbel
Pelle schreef:
02-05-2025 09:54
Ik geloof wel dat Dennis het echt voelde. Maar ook hij heeft zijn onzekerheden en het leeftijdsverschil versterkte dat. En Stefan was door zijn verleden juist erg voorzichtig en soms een tikkie terughoudend. Dat voedde de onzekerheid bij Dennis. Waarop Dennis onvolwassen reageerde, wat juist weer de onzekerheid van Stefan triggerde. Zo jammer. Ik denk dat ze allebei oprecht waren. Maar Dennis heeft zijn glazen wel ingegooid nu.
Hier ben ik het wel mee eens! Zowel Dennis als Stefan hebben ieder hun onzekerheden, welke door hun leeftijdsverschil nu worden versterkt. Ik bedoel, Stefan is 32 en om dan op deze leeftijd al zo angstig te zijn en je je hart niet durft open te stellen, tja…..kom op denk ik dan! Dennis heeft volgens mij al veel teveel foute vluchtige vriendjes gehad in het ‘gay-circuit’ en is veel serieuzer op zoek naar die steady relatie. Hij heeft al genoeg gefeest en aan oa karaoke gedaan etc en hun leeftijdsverschil icm hun eerdere ervaringen botst volgens mij enorm nu.

Puur mijn idee natuurlijk en verder nergens op gebaseerd, maar ik geloof heus dat ze elkaar heel erg leuk vinden.
Live Life to the fullest
Zonder dat koppelsweekend zou het waarschijnlijk anders zijn verlopen. (iig voor Dennis en Stefan want dit heeft ze echt de doodsteek gegeven). Maar dat is tv.
Het moet toch vermaak zijn.

Maar karaoke, polonaises en lach workshops trek ik ook niet.
En met drank op geroddel, tja.
Echt bizar dat koppelsweekend dat de een na de ander vertrok.
Ben heel benieuwd na de volgende aflevering, misschien toch nog een kansje voor Stefan en Dennis.
flawed schreef:
02-05-2025 20:50
Zonder dat koppelsweekend zou het waarschijnlijk anders zijn verlopen. (iig voor Dennis en Stefan want dit heeft ze echt de doodsteek gegeven). Maar dat is tv.
Het moet toch vermaak zijn.

Maar karaoke, polonaises en lach workshops trek ik ook niet.
En met drank op geroddel, tja.

Dat dat de doodsteek was, geloof ik ook. En dat snap ik nog ook vanuit Dennis. Ik zou er ook echt niet blij van worden, al die bijzondere mensen en dito workshops.

Overigens, op instagram zie je vooral Olof, Dennis en Bram bij elkaar op foto's en op elkaar reageren met nog net geen hartjes.... die sterken elkaar wel in hun gelijk...
A-ha schreef:
02-05-2025 23:22
Dat dat de doodsteek was, geloof ik ook. En dat snap ik nog ook vanuit Dennis. Ik zou er ook echt niet blij van worden, al die bijzondere mensen en dito workshops.

Overigens, op instagram zie je vooral Olof, Dennis en Bram bij elkaar op foto's en op elkaar reageren met nog net geen hartjes.... die sterken elkaar wel in hun gelijk...
Oh geen Bjorn? Ik had het idee dat die misschien wel klikte met Bram.
Dat Olof en Dennis bij elkaar zaten te miepen dat hun partners in de jacuzzi zaten zei alles. Dennis maakte daar een probleem van, zei niets meer tegen Stephan, die snapte daar niets van, en later zegt Dennis ook nog dat Stephan dit veel te groot maakte. Over gaslighten gesproken zeg. Daarna wordt het weer goed gemaakt en vervolgens lijkt het Dennis een goed idee om vanuit het niets te zeggen dat hij niet meer getrouwd wil blijven. Alsof er niet nog allerlei voorstadia bestaan die je eerst nog met elkaar kunt bespreken. Ik denk dat Stephan heel goed aanvoelde dat het niet verstandig was om zich helemaal aan hem over te geven. Die stemmetjes vanbinnen hebben meestal wel gelijk.
Baudolino schreef:
03-05-2025 14:30
Dat Olof en Dennis bij elkaar zaten te miepen dat hun partners in de jacuzzi zaten zei alles. Dennis maakte daar een probleem van, zei niets meer tegen Stephan, die snapte daar niets van, en later zegt Dennis ook nog dat Stephan dit veel te groot maakte. Over gaslighten gesproken zeg. Daarna wordt het weer goed gemaakt en vervolgens lijkt het Dennis een goed idee om vanuit het niets te zeggen dat hij niet meer getrouwd wil blijven. Alsof er niet nog allerlei voorstadia bestaan die je eerst nog met elkaar kunt bespreken. Ik denk dat Stephan heel goed aanvoelde dat het niet verstandig was om zich helemaal aan hem over te geven. Die stemmetjes vanbinnen hebben meestal wel gelijk.
Vanaf het begin dacht ik al dat Dennis Stefan op een bepaald moment zou gaan afwijzen. Ik vertrouwde Dennis meteen al niet.
Geen motto
muts87 schreef:
02-05-2025 12:08
Ik vind je oordeel wat hard en enigzins respectloos over Marcella. We zien slechts fragmenten hè. We kennen haar verder niet.
Dat mag je uiteraard vinden. Ik heb weinig positiefs gezien en ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig positieve fragmenten worden getoond als die er in overvloed zijn. Ik zag vooral iemand die de schuld bij een ander legt.
muts87 schreef:
02-05-2025 12:07
Ze wonen ook 1.5 uur rijden uit elkaar. Ook wel een ding.
Ik woonde 2,5 uur rijden van mijn partner en toch zijn we inmiddels al jaren samen. Ze hebben beiden geen (jonge) kinderen waarvoor ze zorg dragen, denk dat er om die reden meer kans is op succes. Ze zouden dan elkaar makkelijker op kunnen zoeken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven