Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3132 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ladyday21 schreef:
02-05-2025 13:32
Heel goed. Goed ook dat in beroep gaan hem een langere straf heeft opgeleverd.
Ook dat !
Yildizlar2 schreef:
02-05-2025 12:20
De man van Rens Kroes veroordeeld tot 4,5 jaar gevangenis voor verkrachting . Mooi .

Super!
Heal the world, make it a better place.
Hij zit al een tijd vast, toch? dat gaat er af. Dus zo heel lang zal hij niet meer hoeven zitten.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
02-05-2025 16:21
Hij zit al een tijd vast, toch? dat gaat er af. Dus zo heel lang zal hij niet meer hoeven zitten.
Hij moet in ieder geval 3 jaar (2/3 van z’n straf) zitten. Dus nog 2 jaar op zijn minst. En dan hangt het ook nog van bepaalde voorwaarden af of hij in aanmerking komt voor vervroegde invrijheidstelling
What would Patsy do?
Autumnmoon schreef:
02-05-2025 15:00
Eindelijk!

Rens Kroes is ook wel echt het bewijs dat sociale media nepper dan nep is he... Haar Instagram is meer zen dan ooit.
daar heb je Rens niet voor nodig, zijn er genoeg :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
SweetFirefly schreef:
01-05-2025 21:49
Het programma Het mooiste meisje van de klas met als presentator Jaap Jongbloed houdt op met bestaan. Dit zou zijn in verband met de bezuinigingen bij de NPO. Het programma ligt de laatste tijd echter ook onder vuur omdat het niet van deze tijd meer zou zijn; waarom alleen ‘mooie’ meisjes. Vrouwen kunnen om diverse redenen bijzonder zijn, bij het programma is alleen het uiterlijk het uitgangspunt.

Jezus, eindelijk! Ik heb dit programma nooit begrepen en dacht de laatste jaren elke week dat het de laatste zou zijn. Zo’n verschrikkelijk idioot concept. Halleluja.
Such fun!1
Sorry beetje laat las het nu pas en moest mijn enthousiasme kwijt.
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven