Entertainment alle pijlers

De “puff pieces” van de Koninklijke familie in de media

26-04-2025 20:00 484 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreselijk. :nut:
Worden ze betaald door het koningshuis want ik zie het niet??

Het is 1 van de meest oncharismatische royal family in Europa volgens mij. Boring. Sorry.
De enige die semi charismatisch is, is Máxima maar soms een beetje té gemaakt.
Koning Willem Alexander lijkt me een hork en Amalia… tja, no comment.
ldp schreef:
02-05-2025 21:10
Mijn hemel, word jij nooit moe van jezelf?
Nee. Jij? Ik ga zo lekker de stad in. De avond is nog jong.
pina schreef:
02-05-2025 20:15
Ja, heb enorm veel last hoor! Heel mijn dag vergald, haha!

Nee, ik moet gewoon lachen dat zelfs de serieuze pers op mijn nieuwszender moet kruipen voor dat koningshuis. e zitten allemaal diep elleboogdiep in de kont van het koningshuis. Maar ja, komkommertijd komt eraan hè. Puff pieces, at your service.
Overdrijven is ook een vak. Mensen willen tussen al het oorlogsgeweld af en toe iets luchitgs lezen over de royals, nou dan schrijven ze een leuk stukkie. At your service.

Het is niet dat nos.nl de hele dag alleen maar slijmerige royalnieuwtjes online zet. Zie er as we speak geen enkel artikel over de royals.

Beter dan de Britse pers, die van het treiteren van royals hun levenswerk hebben gemaakt. Smaad, laster, allemaal toegestaan.

Mensen kapotmaken? Boeien, het zijn maar royals. Vraag maar aan Harry hoe het is om als jochie gefotografeerd te worden door honderden fotografen terwijl je achter de kist van je moeder aan moet lopen voor het exra dramaeffect. Of wat het met hem doet, de wetenschap dat het laatste wat zijn moeder zag en hoorde het geflits en geklik van camera's was.
Voor iemand die er allemaal om moet lachen, zit je wel obsessief hier in dit topic te posten zeg. Ik vind het allemaal maar rellerig overkomen.
toulouse_74 schreef:
02-05-2025 22:31
Voor iemand die er allemaal om moet lachen, zit je wel obsessief hier in dit topic te posten zeg. Ik vind het allemaal maar rellerig overkomen.
Niet alleen in dit topic. En niet voor het eerst.
To the end of my days; I will follow.
pina schreef:
02-05-2025 20:19
Welnee. Die arme zielen hebben geen keus.
Oh. Dat memo heb ik gemist.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
toulouse_74 schreef:
02-05-2025 22:31
Nogal hè, ik neem het ook maar niet meer serieus. Er lijkt meer onder te zitten dan een gewone voorkeur voor een republiek tov monarchie.
Wat een gek topic, ik scroll zo'n beetje vanaf het einde richting begin, maar ik snap het nog niet helemaal.

Mijn ouders hadden ook zo'n hekel aan het Koninklijk Huis. Nou, ik niet hoor, ik vind ze op één of andere manier heel vertrouwd en gezellig. En hallo!!! Wat is Amalia mooi geworden zeg, schitterend!!! :flirting:
"Een hekel hebben aan het koningshuis" en "kritiek hebben op het instituut monarchie en alle toeters en bellen die erbij horen" wordt hier en daar verward in dit topic. Dat maakt de discussie lastig.
Draaideurforummer schreef:
03-05-2025 12:11
"Een hekel hebben aan het koningshuis" en "kritiek hebben op het instituut monarchie en alle toeters en bellen die erbij horen" wordt hier en daar verward in dit topic. Dat maakt de discussie lastig.

Ach, ik heb met beide geen moeite. Een monarchie heeft z'n voors en z'n tegens, en "ons" koningshuis vind ik heel goed te pruimen. Ik word er wel blij van op één of andere manier. Met Koningsdag had ik mijn vlag met wimpel vrolijk hangen (helaas was het zo goed als windstil, een beetje gewapper maakt het nog net wat feestelijker) en ik heb lekker voor de buis naar het geteutel in Doetinchem gekeken. Voor mij heeft het wat. Ze zagen er prachtig uit, vooral Amalia. Echt een koningin in de dop!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven