Vraag

01-05-2025 16:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Ik heb een 5 vragen:
* Als je vriend klaarkomt na pijpen/aftrekken/ sex kan je dan doorgaan of moet je direct stoppen? Wat is fijn?
* welke plekken strelen/ raken jullie je vriend aan wat hem echt opwind. Los van z'n penis.
* mn vriend houd echt van billen. Welke standjes (naast doggy) geven een goed zicht op m'n billen?
* waar tijdens een romance krijg jullie vriend een stijve? Is dat bij het zoenen, strelen of pas als je echt bij z'n geslachtsdeel bent? Lukt het altijd een erectie te krijgen?
* hij houd van uitdagen ik het openbaar waar of hoe kan je hem subtiel aanraken om hem beetje op te winden?
* voelen jullie dat hij in je klaar komt? Ik merk dat nooit
Gaya schreef:
02-05-2025 21:19
En kwam ook voor in een scène in de film Sliver met Sharon Stone & William Baldwin uit 1993.
Waarschijnlijk was dat de inspiratie 😂
Oja, en dan vooral even je benen opnieuw over elkaar kruisen :idee:
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
02-05-2025 21:31
Oja, en dan vooral even je benen opnieuw over elkaar kruisen :idee:
‘Do you want a cigarette, Nick?’

(Scène kruisverhoor)
The North Remembers
Do you want a vape Nick? Strawberry or Peach?
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
02-05-2025 21:39
Do you want a vape Nick? Strawberry or Peach?
😅
Peach please, the Teaches of Peaches

*De plaat The Teaches of Peaches heeft wellicht ook inspirerende teksten
The North Remembers
🍑 precies wat-ie lekker vindt :heart:
ik moet opeens denken aan "the summer of 69".....
Een heleboel mannen houden gewoon van afgezaagd hoor. Seks clichés vinden ze vaak erg leuk. Ik werk met bijna alleen maar mannen(tussen de 28 en 58 jaar) om me heen en die zouden het geweldig vinden als ze een slipje in de handen gedrukt zouden krijgen. Van hun eigen vrouw bedoel ik dus, tijdens een etentje of zo.
Choco-fan schreef:
04-05-2025 00:01
Een heleboel mannen houden gewoon van afgezaagd hoor. Seks clichés vinden ze vaak erg leuk. Ik werk met bijna alleen maar mannen(tussen de 28 en 58 jaar) om me heen en die zouden het geweldig vinden als ze een slipje in de handen gedrukt zouden krijgen. Van hun eigen vrouw bedoel ik dus, tijdens een etentje of zo.
Hoe weet je dat? Is dat op jouw werk onderwerp van gesprek? :wtf:
apppie schreef:
04-05-2025 00:21
Soms komen dat soort onderwerpen ter sprake. Vooral lacherig trouwens. Er worden nog steeds 'foute' grappen gemaakt. Niemand gaat er serieus over praten. Maar ik ken de meesten al jaren (sommigen ook persoonlijk ) dus weet het een en ander. In mijn andere werk praat ik veel met vrouwen, ook over intieme onderwerpen. En dan hoor ik dit ook. Tot slot ben ik geen 20 meer, dus heb ook gewoon vriendjes, vriendinnetjes en relaties gehad en lees ik veel op forums over seks en relaties. Ik ben geen seksuologe maar heb wel wat levenservaring denk ik.
Pelle schreef:
02-05-2025 08:28
Dat zijn 6 vragen.
Ik tel er 9

TO kan je die dingen met je vriend bespreken? Veel antwoorden op je vragen verschillen denk ik van persoon tot persoon. Sommige mensen worden geil van een slipje in hun handen, anderen weer niet. Voor zicht op je billen kan je nog een spiegel proberen als dat bij jullie past.
Choco-fan schreef:
04-05-2025 10:23
Soms komen dat soort onderwerpen ter sprake. Vooral lacherig trouwens. Er worden nog steeds 'foute' grappen gemaakt. Niemand gaat er serieus over praten. Maar ik ken de meesten al jaren (sommigen ook persoonlijk ) dus weet het een en ander. In mijn andere werk praat ik veel met vrouwen, ook over intieme onderwerpen. En dan hoor ik dit ook. Tot slot ben ik geen 20 meer, dus heb ook gewoon vriendjes, vriendinnetjes en relaties gehad en lees ik veel op forums over seks en relaties. Ik ben geen seksuologe maar heb wel wat levenservaring denk ik.
Je praat er niet serieus over, maar wel in zo veel detail dat je weet dat je collega's geil worden van een vrouw zonder slipje. Wat... Apart.
apppie schreef:
04-05-2025 00:21
Sommige clichés doen het best goed en gaan jaren mee, seks evergreens. Maar zeker niet bij iedereen.
Tijdens werkborrels (als de laatsten over zijn) wordt er bij ons weleens over seks gepraat. Het gaat dan meer over monogamie, gastvrij of open relaties niet over specifieke fantasieën.

Mijn vooroordeel is dat deze fantasie meer iets is voor 50+ers dan een dertiger. Geen idee of dit klopt.

Belangrijkste voor iemand als TO is te ontdekken waar ze zelf opgewonden van wordt en dat ze de eerder genoemde vragen het beste kan stellen aan haar (seks)partner.
The North Remembers
apppie schreef:
04-05-2025 10:53
Je praat er niet serieus over, maar wel in zo veel detail dat je weet dat je collega's geil worden van een vrouw zonder slipje. Wat... Apart.
Of je zeikt niet zo.
.
Rooss4.0 schreef:
04-05-2025 13:20
Of je zeikt niet zo.
Doe even normaal.
apppie schreef:
04-05-2025 10:53

Wat ben jij een apart type zeg....Je doet net of het allemaal zo gek is wat ik zeg. Ik heb gewoon al meer dan 20 jaar een gezond seksleven.
Doe jij veel mee op de Sekspijler?

Ik vroeg het net even aan mijn man (midden 40). Hij denkt er hetzelfde over als ik zelf. Jij kent hem niet, maar ik wel, en ik kan zeggen dat het iemand is met ruim voldoende mensenkennis die daarnaast altijd met mannen heeft samengewerkt, zowel wel op de bouw als op kantoor.
Ja dat van dat slipje is een cliché, maar niet afgezaagd of "onbestaand".

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven