Plaatje wisselen

zaterdag 3 mei 2025 om 08:49
Op zich wel ja, ik heb ook wel geleerd: zorg dat het eerste plaatje dat je post iets is dat je gerust honderden keren wilt zien.
Ik moet elke keer langs Balkenende als ik dit topic open.
zaterdag 3 mei 2025 om 15:56
Ja we zijn de 3000 al ruim voorbij.
Maar doet de TO eigenlijk nog mee.
Ik hoop dat ze dit leest en een nieuw deel opent.
zondag 4 mei 2025 om 14:24
Op zich wel, alleen wel even uitleggen hoe het werkt aan de mensen die steeds repetitieve plaatjes plakken.
Kerstlichtjes doen mij denken aan.... nog meer kerstlichtjes.

Een piraat... doet mij denken aan een andere piraat.

Een beschuitje met gekleurd beleg doet mij denken aan... nog een beschuitje met gekleurd beleg.

You can never have too many hats, gloves and shoes
zondag 4 mei 2025 om 14:37
Echt? Een associatie is toch een associatie, wie bepaalt voor een ander de regels van associëren? Kerstlichtjes doen denken aan een kerstboom. Als hier ook al op gezeurd wordt haak ik af.patsy--stone schreef: ↑04-05-2025 14:24Op zich wel, alleen wel even uitleggen hoe het werkt aan de mensen die steeds repetitieve plaatjes plakken.
Kerstlichtjes doen mij denken aan.... nog meer kerstlichtjes.![]()
Een piraat... doet mij denken aan een andere piraat.![]()
Een beschuitje met gekleurd beleg doet mij denken aan... nog een beschuitje met gekleurd beleg.![]()
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zondag 4 mei 2025 om 14:40
Als mensen het "associëren" zo invullen dan hadden we 3000 keer het plaatje van Balkenende gehad.
You can never have too many hats, gloves and shoes
zondag 4 mei 2025 om 15:02
Ik ging door op jouw plaatje van Pinokkio.patsy--stone schreef: ↑04-05-2025 14:37Oorbel, die snap ik dan weer niet... gelogen over maagdelijkheid?
En ging verder op die witte handen/handschoenen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in