Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 1989 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
@ Siep: Ahhh wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat!😁

@ Kitty: Wat rot dat jullie in een dipje zitten. Hopelijk komen jullie daar snel weer uit😘

@ Avena: Ik las dus laatst ergens dat je gemiddeld 50 (!!!) dates hebt voordat je die ene tegenkomt😳
pupke wijzigde dit bericht op 04-05-2025 18:56
24.84% gewijzigd
Nee, we zouden gisteren na de middag wandelen maar hij berichtte me smorgens dat hij zich niet zo goed voelde en net als vorig weekend heb ik hem nadien niet meer gehoord.
Maar ik ga het contact laten doodbloeden.
Hier heb ik echt geen behoefte aan.
Lief Peertjes! Met ons gaat het goed. Nu bijna 2 jaar weer verder en zo af en toe zet ik voorzichtig weer een stap, haha.

Attraverso, dat snap ik. Zou ik zelf denk ik ook doen. Lijkt me ook ongemakkelijk zo.
Pupke schreef:
04-05-2025 18:54
@ Avena: Ik las dus laatst ergens dat je gemiddeld 50 (!!!) dates hebt voordat je die ene tegenkomt😳

Dat is dan dus 50 x 38 uur = 1900 uur!! Plus al die uren van die 50 dates... Zeg gemiddeld met reistijd 2,5 uur per date = nog eens 125 uur erbij. Totaal 2025 uur! Dat is ruim 84 dagen of 12 weken non-stop swipen, chatten en daten!! :bonk:
The impossible just takes a little longer.
Wij singles hebben het al druk zat, dus 1x is genoeg...
avena wijzigde dit bericht op 04-05-2025 22:35
Reden: Dubbel
87.19% gewijzigd
Ik zit al aan veel meer dan 50 dates... Of moet je na elke 'relatie'.van langer dan een jaar herbeginnen met tellen :mrgreen:
Avena schreef:
04-05-2025 22:34
Dat is dan dus 50 x 38 uur = 1900 uur!! Plus al die uren van die 50 dates... Zeg gemiddeld met reistijd 2,5 uur per date = nog eens 125 uur erbij. Totaal 2025 uur! Dat is ruim 84 dagen of 12 weken non-stop swipen, chatten en daten!! :bonk:
Dat is bijna een reden om de handdoek in de ring te gooien, want daar zit ik nog lang niet aan..
Aan de andere kant wat is 12 weken op de rest van je leven.. maar nu ben ik heel optimistisch 🤣
Oef, willen jullie nog meer deprimerend nieuws? Ik zag op Reddit dat je bij Bumble je data kunt opvragen. En ik was nieuwsgierig. Ik begin de 38-urige werkweken te begrijpen...

- Ik heb 391 profielen naar rechts geswiped en 16.208 naar links.
- 1633 mannen hebben mij mij naar rechts geswiped en 14.806 naar links.

Ik heb dus 2,3% van alle profielen naar rechts geswiped en andersom hebben 9,9% van de mannen mij naar rechts geswiped (het tweede percentage ligt bij de meeste vrouwen ongetwijfeld een stuk hoger).

Het resultaat: 4 matches...

Ze tellen hierbij denk ik alleen de matches mee waarbij beide personen binnen 24 uur gereageerd hebben, want ik heb zeker meer matches gehad waarbij de ander nooit wat heeft gezegd. En ik denk ook dat dit alleen van de laatste periode is, want ik heb de afgelopen jaren echt wel iets vaker gechat op Bumble.

Maar het blijft bedroevend...
Dat is zeker bedroevend en ook amper rendabel maar dat is wel het verdienmodel van al die apps.

Het is net als met meedoen met de staatsloterij ; toch telkens een lot kopen in de hoop op.
Ik denk dat ik die cijfers helemaal niet wil weten...
Maar ik weet wel zeker dat ik meer profielen naar rechts swipe.
Dus eigenlijk heb je 16.600 profielen gezien.
Foto's wellicht nog meer ..😱

Je zou er een vinger rsi aan over houden 😂😂
Julia_20 schreef:
05-05-2025 20:41
Dus eigenlijk heb je 16.600 profielen gezien.
Foto's wellicht nog meer ..😱

Je zou er een vinger rsi aan over houden 😂😂
:rofl:
Nou.. even een update.

We hebben het flink uitgesproken. Eigenlijk zit ie zelf in een dip wat ie beetje op ons projecteert. Zoiets.

Maar hoewel het nog heel fijn is en we elkaar ook zeker niet kwijt willen, is het nieuwe na 6 maanden er wel beetje af.

Nou ja, lang verhaal kort: we gaan er gewoon (weer) voor en het voelt ook alsof we weer naar elkaar toegroeien.
Over cijfers gesproken: een coach vertelde mij ooit dat men gemiddeld na 5 tot 15 eerste dates weer met iemand wat langer gaat daten. Wellicht zit daar wel een kern van waarheid in?

Een paar jaar geleden heb ik ook gedated via Inner Circle. Is dat misschien iets?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven