De grote wappendraad, deel 2
woensdag 4 oktober 2023 om 20:37
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
maandag 5 mei 2025 om 17:09
En dat is erg jammer. Dan valt er vaak niet meer mee te praten. Ook bij andere onderwerpen kan het dan heel lastig zijn.Draaideurforummer schreef: ↑05-05-2025 16:21Ik had een kennis die altijd wat zweverig was op een leuke manier. Je kon tenminste interessante gesprekken met hem hebben. Tijdens de pandemie is hij helemaal doorgeslagen, en eigenlijk begrijp ik nog steeds niet hoe dat ineens kon gebeuren.
Je pense donc je suis
maandag 5 mei 2025 om 18:57
Ik dacht ook dat het fout was hoor, maar ik ging het voor de zekerheid ff checken.
Zeer lelijk vind ik het.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
maandag 5 mei 2025 om 19:47
Valt dat hier ook onder complottheorie of is dat iets anders? Ik vind dit hier lastig om te beoordelen.
Een controversieel experiment met geoengineering om de zonnestralen te blokkeren. Het doel is om de aarde kunstmatig af te koelen in de strijd tegen klimaatverandering. Geoengineering om de zonnestralen kunstmatig te verzwakken en zo de zogenaamde "klimaatverandering" tegen te gaan. Het is in ieder geval ingrijpen in de natuur.
Een controversieel experiment met geoengineering om de zonnestralen te blokkeren. Het doel is om de aarde kunstmatig af te koelen in de strijd tegen klimaatverandering. Geoengineering om de zonnestralen kunstmatig te verzwakken en zo de zogenaamde "klimaatverandering" tegen te gaan. Het is in ieder geval ingrijpen in de natuur.

madamebijoux wijzigde dit bericht op 05-05-2025 19:52
11.36% gewijzigd
Je pense donc je suis
maandag 5 mei 2025 om 21:09
Ja ook veel mensen die voor corona al heel erg anti-vaccinaties waren. En dan niet vanwege het geloof.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 5 mei 2025 om 21:26
Complottheorieën hebben soms een basis in waargebeurde situaties.MadameBijoux schreef: ↑05-05-2025 19:52Of een oud-rechter die het heeft over de duistere kant van orgaandonatie en hoe je hieraan mee kunt werken als mens?
Er zijn uiteraard weleens misstanden bij orgaandonatie, ik hoop altijd dat dat alleen in de krochten van de arme landen speelt, maar ik heb geen idee.
Maar wat deze rechter doet, ik neem aan dat het hierover gaat: https://www.headliner.nl/item/oud-recht ... rnews-2771
Dat neigt wel naar een complottheorie, al is het doel van het complot me nog niet duidelijk.
Wat er in dat linkje staat is zeker deels onwaar, vermoedelijk is het helemaal onwaar. Maar dat valt niet echt te controleren.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
dinsdag 6 mei 2025 om 07:54
Ik heb weleens online discussies gevoerd met wappies over orgaandonatie. Wat ik heb kunnen ontdekken is vooral dat je moet vertrouwen op de medische wetenschap en daar gaat het al mis. Medici zijn zo ongeveer per definitie de vijand en die verklaren iemand maar gewoon dood, terwijl ze dat niet zijn en hersendood bestaat helemaal niet! Dat hebben ze gewoon maar bedacht om het minder erg te laten klinken!1!1! Ik heb nog geen andere redenen gehoord of gelezen, behalve dat "ze" er geld aan verdienen.
Veel desinformatie ook en als het een keer ergens misgaat dan staat het in alle kranten. Eigenlijk altijd landen waar de protocollen niet zo streng zijn als hier of waar het protocol niet gevolgd is. Of in het geval van deze link; halve informatie. Ze werd namelijk niet naar de ok gereden om haar organen te verwijderen, ze zouden het protocol om te checken of ze hersendood was gaan volgen. Daar was dus vanzelf uitgekomen dat ze nog niet hersendood was.
Veel desinformatie ook en als het een keer ergens misgaat dan staat het in alle kranten. Eigenlijk altijd landen waar de protocollen niet zo streng zijn als hier of waar het protocol niet gevolgd is. Of in het geval van deze link; halve informatie. Ze werd namelijk niet naar de ok gereden om haar organen te verwijderen, ze zouden het protocol om te checken of ze hersendood was gaan volgen. Daar was dus vanzelf uitgekomen dat ze nog niet hersendood was.
dinsdag 6 mei 2025 om 07:58
Dat dit bestaat is een feit; https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentr ... en-klimaatMadameBijoux schreef: ↑05-05-2025 19:47Valt dat hier ook onder complottheorie of is dat iets anders? Ik vind dit hier lastig om te beoordelen.
Een controversieel experiment met geoengineering om de zonnestralen te blokkeren. Het doel is om de aarde kunstmatig af te koelen in de strijd tegen klimaatverandering. Geoengineering om de zonnestralen kunstmatig te verzwakken en zo de zogenaamde "klimaatverandering" tegen te gaan. Het is in ieder geval ingrijpen in de natuur.![]()
Dat het op grote schaal ingezet wordt en dat "ze" bijvoorbeeld deze technieken gebruiken om gif te laten regenen of om net te doen alsof er klimaatverandering is, dat is dan weer een complot.
dinsdag 6 mei 2025 om 08:18
Die bedoelde ik inderdaad.Solomio schreef: ↑05-05-2025 21:26Complottheorieën hebben soms een basis in waargebeurde situaties.
Er zijn uiteraard weleens misstanden bij orgaandonatie, ik hoop altijd dat dat alleen in de krochten van de arme landen speelt, maar ik heb geen idee.
Maar wat deze rechter doet, ik neem aan dat het hierover gaat: https://www.headliner.nl/item/oud-recht ... rnews-2771
Dat neigt wel naar een complottheorie, al is het doel van het complot me nog niet duidelijk.
Wat er in dat linkje staat is zeker deels onwaar, vermoedelijk is het helemaal onwaar. Maar dat valt niet echt te controleren.
Je pense donc je suis
dinsdag 6 mei 2025 om 08:19
En dat vind ik dan nogal ingewikkeld. Toen ik het las stond ik er van te kijken en nu helemaal dat het gebruikt wordt om gif te laten regenen. DeSanne_A schreef: ↑06-05-2025 07:58Dat dit bestaat is een feit; https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentr ... en-klimaat
Dat het op grote schaal ingezet wordt en dat "ze" bijvoorbeeld deze technieken gebruiken om gif te laten regenen of om net te doen alsof er klimaatverandering is, dat is dan weer een complot.
wappies verzinnen er zoveel bij.
Je pense donc je suis
dinsdag 6 mei 2025 om 09:36
En als je dan even verder googlet lees je dat ze bij dat meisje het hersendoodprotocol wilden starten, wat echt iets anders is dan dat ze hersendood is verklaard.
Dat hersendoodprotocol had zeker aan het licht gebracht dat ze niet hersendood was.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
dinsdag 6 mei 2025 om 13:26
Ja,dat is absoluut waar. Net gelezen.
Je pense donc je suis

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in