Entertainment alle pijlers

Blog eenvoudig leven van Teunie Luijk

11-08-2022 19:53 654 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er hier nog iemand die Teunie volgt? Tot mijn verbazing schreef ze in haar laatste blog dat haar zoon Jan afgelopen maandag getrouwd is. Deze jongen is 19 jaar. Vorig jaar voor het vwo geslaagd en gaat nog studeren.
https://eenvoudigleven.blogspot.com
blondie68 wijzigde dit bericht op 11-08-2022 20:06
Reden: Link toevoegen
7.63% gewijzigd
miepmans schreef:
06-05-2025 12:48
Heel mooi logje. Ze had samen met haar dochters ook leuke filmpjes van de webwinkel op de socials :) Door wat je zegt Koffieleut moest ik even denken... ik volg haar nu denk ik 13j zo iets? Dus van net daarna geloof ik. De jongste zat toen nog laag op school. Kleuterklas/groep 3 denk ik.

Als je antropoloog bent is dit bijna een onderzoek waard... hoe iemand met een op het oog doodsaai leven, toch zoveel volgers trekt en houdt :heart:
Ik denk doordat het gewoon zo kneuterig is. De gezelligheid, de familieband.
Ik kan er best jaloers op zijn. Dat strenge geloof vind ik dan weer niks maar als ik naar mijn familie kijk....we zien elkaar zelden, verjaardagen worden niet meer gevierd behalve van de kleinkinderen wat dan vaak ook nog op een andere dag gevierd moet worden omdat iemand zo nodig juist dan een weekendje weg moet, kerst moeten er altijd mensen op vakantie enz....wat dat betreft zou ik af en toe wel even met haar willen ruilen.
Ik vind het vooral een heel druk en vol leven van s morgens een uur of 5 tot s avonds .
Doordeweeks is ze onwijs druk met de shop, huis, tuin en keuken.
Al die aanloop van iedereen, zaterdagse frieten voor het hele gezin.
Waar haalt ze de energie vandaan ,neemt weinig tijd voor zichzelf ook.
In de overgang worden vrouwen een beetje zorgmoe lees ik weleens , maar Teunie heeft daar geen last van zo te zien.
Traveler schreef:
06-05-2025 15:24
Ik vind het vooral een heel druk en vol leven van s morgens een uur of 5 tot s avonds .
Doordeweeks is ze onwijs druk met de shop, huis, tuin en keuken.
Al die aanloop van iedereen, zaterdagse frieten voor het hele gezin.
Waar haalt ze de energie vandaan ,neemt weinig tijd voor zichzelf ook.
In de overgang worden vrouwen een beetje zorgmoe lees ik weleens , maar Teunie heeft daar geen last van zo te zien.
Ik denk ook dat zij er veel voor terugkrijgt. Wat ze allemaal doet wordt ook echt gewaardeerd in zowel woord als gebaar. Als iedereen je maar als een gegeven beschouwt en het doodnormaal vindt dat je alles maar regelt en doet voor iedereen, denk ik dat je veel sneller denkt: ‘zak er allemaal maar in en doe het lekker zelf’.
Elizabethie schreef:
06-05-2025 13:09
Ik denk doordat het gewoon zo kneuterig is. De gezelligheid, de familieband.
Ik kan er best jaloers op zijn. Dat strenge geloof vind ik dan weer niks maar als ik naar mijn familie kijk....we zien elkaar zelden, verjaardagen worden niet meer gevierd behalve van de kleinkinderen wat dan vaak ook nog op een andere dag gevierd moet worden omdat iemand zo nodig juist dan een weekendje weg moet, kerst moeten er altijd mensen op vakantie enz....wat dat betreft zou ik af en toe wel even met haar willen ruilen.
100% eens. En ook over het gewaardeerd worden en voor elkaar klaar staan. Dat als een van de kinderen iets vraagt in de app er zonder mopperen (zo lijkt het) meteen alles uit de kast getrokken wordt voor elkaar. Heel mooi :heart:
Hier thuis reageert de helft niet eens.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven