Belastingaangifte 2024 (dagtekening)
dinsdag 6 mei 2025 om 17:27
Die van mij nog steeds op 13 maart nav de voorlopige aangifte. Voorgaande jaren steeds de definitieve eind april. Terwijl ik meestal pas half maart aangifte doe en het dit jaar al op 2 maart heb gedaan.
Nu heb ik niet echt haast, ik gebruik het toch altijd om de gemeentelijke belastingen van te betalen en dat kan nog tot eind mei.
woensdag 7 mei 2025 om 07:13
Haha collega’s vd ABN. Vandaar dat je ze zo verdedigd. Er zijn voortdurend storingen op het moment dat er betalingen plaatsvinden aan veel mensen. En ja dat is opvallend en in het nadeel v klanten in tegenstelling tot andere banken. Verder weet ik idd niet of 6 mei zou worden uitbetaald maar wel het meest voor de hand liggend. Zie gedeelde link en andere forums voor meer info hierover en verder geen behoefte om hier met je over in discussie te gaan.
woensdag 7 mei 2025 om 08:33
Het zijn geen collega’s die bij ABN werken maar collega’s die daar een rekening hebben en nooit klagen dat ze hun salaris later krijgen dan mensen met andere banken. Dus wat je suggereert klopt niet.
woensdag 7 mei 2025 om 09:26
Je leest verkeerd. Ik heb het over collega’s met ABN. Ik verstuur de betaling van de salarissen elke maand vanuit ING. En de collega’s met ABN krijgen het net zo snel gestort als de anderen.Mariafernandez schreef: ↑07-05-2025 07:13Haha collega’s vd ABN. Vandaar dat je ze zo verdedigd. Er zijn voortdurend storingen op het moment dat er betalingen plaatsvinden aan veel mensen. En ja dat is opvallend en in het nadeel v klanten in tegenstelling tot andere banken. Verder weet ik idd niet of 6 mei zou worden uitbetaald maar wel het meest voor de hand liggend. Zie gedeelde link en andere forums voor meer info hierover en verder geen behoefte om hier met je over in discussie te gaan.
En voor de 10e keer, welke momenten zijn dat dan? 6 mei is geen speciale betaaldag. Je ziet hier mensen met ING reageren die het ook “pas” vandaag hebben ontvangen.
woensdag 7 mei 2025 om 09:30
Zij, Mariafernandez , (of hij) heeft speciaal een account geopend om deze onzin te verkondigen. Zou er verder geen aandacht aan besteden.Pelle schreef: ↑07-05-2025 09:26Je leest verkeerd. Ik heb het over collega’s met ABN. Ik verstuur de betaling van de salarissen elke maand vanuit ING. En de collega’s met ABN krijgen het net zo snel gestort als de anderen.
En voor de 10e keer, welke momenten zijn dat dan? 6 mei is geen speciale betaaldag. Je ziet hier mensen met ING reageren die het ook “pas” vandaag hebben ontvangen.
woensdag 7 mei 2025 om 09:31
Je hebt gelijk, ik moet het laten.margreetder schreef: ↑07-05-2025 09:30Zij, Mariafernandez , (of hij) heeft speciaal een account geopend om deze onzin te verkondigen. Zou er verder geen aandacht aan besteden.
woensdag 7 mei 2025 om 09:57
dagtekening staat op de brief... kan je vinden in de inbox van je portaal (als hij er is he... ze hebben nog even om alles af te wikkelen)VillaKakelbont schreef: ↑07-05-2025 09:43Waar vinden jullie de dagtekening? Of het definitieve inkomen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in