Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
dinsdag 6 mei 2025 om 20:20
Kitty30plus schreef: ↑06-05-2025 18:01Nou ja er wordt bijvoorbeeld geklaagd dat matches niet altijd chatten, ik klaagde er zelf ook over. Maar intussen chatte ik ook niet als ik het profiel - bij nader inzien - toch niet zo leuk vond. Dat eigenlijk.
En verder ben ik het eens met de rest. En idd heel veel die nog willen zien hoe goed ze in de markt liggen en nul intentie hadden om af te spreken haha. Soms waren ze net een week uit een relatie van tig jaar....
Ah ja, guilty. Ik vind dat ook irritant inderdaad, maar ik heb ook weleens een Bumble match laten verlopen. En op Tinder heb ik wel vaker matches gehad terwijl we allebei niets zeiden. Maar wat ik (voor zover ik me kan herinneren) nog nooit heb gedaan, is niet antwoorden als iemand wel een chat begint. En ik heb ook nog nooit iemand out of the blue ontmatcht zonder verder iets te zeggen. En dat is me toch al heel wat keren overkomen.
The impossible just takes a little longer.
dinsdag 6 mei 2025 om 22:29
Ook leuk, en wat niet is kan nog komen toch..
woensdag 7 mei 2025 om 14:34
woensdag 7 mei 2025 om 14:50
Buur wil ook vrienden blijven 'want hij vindt me zo leuk' maar ik heb totaal geen zin/behoefte om een resem Tinder vrienden achter me aan te slepen.
Op dat vlak ben ik mss ouderwets maar ik zit ook niet te wachten op een lief met Tinder-vriendinnen waar hij dan uitjes mee gaat doen of zit mee te appen.
Op dat vlak ben ik mss ouderwets maar ik zit ook niet te wachten op een lief met Tinder-vriendinnen waar hij dan uitjes mee gaat doen of zit mee te appen.
woensdag 7 mei 2025 om 15:02
Maar zolang jullie allebei vrijgezel zijn kan dat toch best leuk zijn?Attraverso schreef: ↑07-05-2025 14:50Buur wil ook vrienden blijven 'want hij vindt me zo leuk' maar ik heb totaal geen zin/behoefte om een resem Tinder vrienden achter me aan te slepen.
Of je nou iets leuks doet/appt met een man of met een vriendin ik zie dat verschil niet zo..
woensdag 7 mei 2025 om 15:46
Snap ik Attraverso. Ik ben daar zelf ook niet zo van. Ik zoek geen nieuwe vrienden, die heb ik wel genoeg.
Hier even tijd genomen om bij te komen van laatste date. Deed me toch wat dat het stuk is gelopen na 4 maanden daten, vooral omdat ik voor het eerst in tijden er weer in geloofde. Fijn dat ik dat nog kan, maar daardoor ook extra pijnlijk dat het toch niet zo mocht zijn. Maar het is vast ergens goed voor, er loopt vast ergens een nog betere match.
Zat eigenlijk meer te swipen om mn gedeukte ego te sussen. Zat één match tussen waar ik nu al paar dagen mee praat. Wel interessant want ik gaf in het begin echt minimale antwoorden en reageerde echt niet snel, maar hij bleef gewoon leuk terug appen en nu heeft hij me op date gevraagd. Wist niet zeker of ik daar al helemaal aan toe ben, maar zoals een vriendin zei: een drankje kan geen kwaad. En eerlijk gezegd heb ik tot nu toe ook nog geen afknappers ontdekt. Dit weekend volle agenda dus we gaan pas volgende week, geeft me ook nog een week om aan het idee te wennen.
Hier even tijd genomen om bij te komen van laatste date. Deed me toch wat dat het stuk is gelopen na 4 maanden daten, vooral omdat ik voor het eerst in tijden er weer in geloofde. Fijn dat ik dat nog kan, maar daardoor ook extra pijnlijk dat het toch niet zo mocht zijn. Maar het is vast ergens goed voor, er loopt vast ergens een nog betere match.
Zat eigenlijk meer te swipen om mn gedeukte ego te sussen. Zat één match tussen waar ik nu al paar dagen mee praat. Wel interessant want ik gaf in het begin echt minimale antwoorden en reageerde echt niet snel, maar hij bleef gewoon leuk terug appen en nu heeft hij me op date gevraagd. Wist niet zeker of ik daar al helemaal aan toe ben, maar zoals een vriendin zei: een drankje kan geen kwaad. En eerlijk gezegd heb ik tot nu toe ook nog geen afknappers ontdekt. Dit weekend volle agenda dus we gaan pas volgende week, geeft me ook nog een week om aan het idee te wennen.

care_ wijzigde dit bericht op 07-05-2025 16:06
0.24% gewijzigd
woensdag 7 mei 2025 om 16:05
Begrijpelijk, ik had dat ook afgelopen najaar en echt een klap van gehad.care_ schreef: ↑07-05-2025 15:46Snap ik Attraverso. Ik ben daar zelf ook niet zo van. Ik zoek geen nieuwe vrienden, die heb ik wel genoeg.
Zat eigenlijk meer te swipen om mn gedeukte ego te sussen. Zat één match tussen waar ik nu al paar dagen mee praat. Wel interessant want ik gaf in het begin echt minimale antwoorden en reageerde echt niet snel, maar hij bleef gewoon leuk terug appen en nu heeft hij me op date gevraagd. Wist niet zeker of ik daar al helemaal aan toe ben, maar zoals een vriendin zei: een drankje kan geen kwaad. En eerlijk gezegd heb ik tot nu toe ook nog een afknappers ontdekt. Dit weekend ook volle agenda dus we gaan pas volgende week, geeft me ook nog een week om aan het idee te wennen.![]()
Tijd nemen is altijd goed om iets een plek te geven en weer een beetje vertrouwen te krijgen...
Wel leuk weer een date in het vooruitzicht, en je merkt snel genoeg of je er aan toe bent of niet..
woensdag 7 mei 2025 om 17:18
woensdag 7 mei 2025 om 17:31
Dat hoeft niet als de ander er geen probleem mee heeft, maar meestal verwatert dat dan wel..
Maar een vriendin laat je toch ook niet vallen als je een relatie krijgt.
woensdag 7 mei 2025 om 17:35
Als je juist het dagelijks appen zo leuk vindt, heb je toch juist een goede aan hem?Attraverso schreef: ↑07-05-2025 14:50Buur wil ook vrienden blijven 'want hij vindt me zo leuk' maar ik heb totaal geen zin/behoefte om een resem Tinder vrienden achter me aan te slepen.
woensdag 7 mei 2025 om 17:53
Ja klopt. Ik vind wel dat er iets moet zijn, maar ik ben ook van mening dat dat 'iets'' niet altijd af te lezen is op een foto.Attraverso schreef: ↑07-05-2025 17:21Pringle, ik heb dat ook al gedacht hoor, leuke man maar compleet geen aantrekkingskracht, gaat niks van komen… werd mijn langste relatie/huwelijk en de vader van mijn kind![]()
M.a.w. zijn foto's kunnen niet perse je ding zijn, maar in het echt kan er best iets zijn in uitstraling, houding, stemgeluid of weet ik het wat zitten, wat je wel aanspreekt. Als je verder dan een hele goede klik hebt, kan dat uitgroeien in meer is mijn ervaring. Nu zeg ik niet dat je dan iedereen maar naar rechts moet swipen, maar misschien wel als iemand een profiel heeft dat je verder enorm aanspreekt.
Ik zou mijn ex op basis van foto's nooit geswiped hebben, maar gelukkig in het echt ontmoet, en in het echt had hij wel iets in zijn uitstraling wat ik wel aantrekkelijk vond (plus veel humor). Ik heb in het begin ook echt wel getwijfeld of er genoeg aantrekkingskracht was op basis van uiterlijk, maar de klik was zoo goed tussen ons dat dat 'kleine iets' dat er was alleen maar verder groeide en ik ben uiteindelijk nooit zo gek op iemand geweest als op hem.
woensdag 7 mei 2025 om 19:04
Nou dit haha.. ik ben 2x op date gevraagd deze week en nu via Tinder al paar dagen leuk contact met een 3e man… beetje teveel maar snap even niet zo goed waar het vandaan komt… soms weken geen leuke match?Attraverso schreef: ↑07-05-2025 17:20Als ik goed geteld heb zijn er hier 4 dates concreet gepland?
Van waar komt dat plots??![]()
woensdag 7 mei 2025 om 19:08
Dit snap ik volledig. Ook eens gehad als in leuk contact en vond hem erg leuk totdat hij opeens een vriendin had. Was toch ongemakkelijk als je elkaar daarna tegenkomt. Ik zou het niet aanraden om zo dichtbij te daten.Attraverso schreef: ↑07-05-2025 14:50Buur wil ook vrienden blijven 'want hij vindt me zo leuk' maar ik heb totaal geen zin/behoefte om een resem Tinder vrienden achter me aan te slepen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in