Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 908 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Stelletje ratten...
Als jullie volgende keer weer na 22:00 gaan timmeren of harde muziek gaan luisteren,schreeuwen...dan laten we WoonPlus weer komen. Mijn buurvrouw,mijn vriend en ik zijn al 4 keer langs geweest en WoonPlus was er al 2 keer. Jullie horen je net als iedereen aan de huisregels te houden. We houden jullie in de gaten en maken notities. Ik hoop dat je hersencellen zullen ontploffen van al dat lachgas...stelletje achterlijke klojos.
Je pense donc je suis
Het zal best dat ik jou niet begrijp. Ik zie alleen niet hoe dat nadelig is voor mij en wat ik te winnen zou hebben met het wel begrijpen van jou. Ik wil niet meer contact dan uiterst noodzakelijke beleefdheden uitwisselen. Het liefst helemaal geen maar dat is helaas niet mogelijk.
Zelfs de meest zachtaardige mensen weet jij nog binnen drie contactmomenten volledig over de zeik te krijgen. Hoe denk je dat het zal verlopen met zo iemand als ik?
Mijn god, een nieuwe collega die mij en mijn collega zou moeten helpen met een hoger niveau te bereiken. Een kwartier met hem gesproken en ik ben nu al over de zeik. Want is van het soort, ik wil geen documentatie schrijven van dat is echt teveel werk. Nee, lul, dat is het niet. We hebben een template, dus 90% is al ingevuld. Hoe wil je goed gaan testen als je niet effen een overzicht maakt van wat je allemaal wilt gaan testen???? Hoe moeten we gaan reviewen als je niet even iets vastlegd.

Mijne güte, ben er nu al klaar mee.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Flikker nou toch eens op met die stinkjoints!
dianaf schreef:
07-05-2025 16:51
Mijn god, een nieuwe collega die mij en mijn collega zou moeten helpen met een hoger niveau te bereiken. Een kwartier met hem gesproken en ik ben nu al over de zeik. Want is van het soort, ik wil geen documentatie schrijven van dat is echt teveel werk. Nee, lul, dat is het niet. We hebben een template, dus 90% is al ingevuld. Hoe wil je goed gaan testen als je niet effen een overzicht maakt van wat je allemaal wilt gaan testen???? Hoe moeten we gaan reviewen als je niet even iets vastlegd.

Daar heb je zo weinig aan. Is er niet iemand die aan hem uitlegt dat een overzicht belangrijk is?
Je pense donc je suis
dianaf schreef:
07-05-2025 16:51

Naar welk hoger niveau wil hij jullie dan tillen? Aanklacht? Faillissement?
Zoon: ‘Die vakantie is stom. Echt achterlijk. Ik wil niet mee. Half Europa door in een auto, dat is zeker goed voor het milieu’

Ook zoon: ‘Hé, kijk, ze hebben een eenmalige revival van PanAm, een soort luchtcruise, is dat niets? Kost maar 60.000 dollar’
LemoosGaatDoor schreef:
07-05-2025 19:35
Zoon: ‘Die vakantie is stom. Echt achterlijk. Ik wil niet mee. Half Europa door in een auto, dat is zeker goed voor het milieu’

Ook zoon: ‘Hé, kijk, ze hebben een eenmalige revival van PanAm, een soort luchtcruise, is dat niets? Kost maar 60.000 dollar’
Ik zou hem véél plezier wensen met het vinden van een bijbaantje om - op legale wijze - die 60.000 dollar bijeen te schrapen :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
07-05-2025 19:39
Ik zou hem véél plezier wensen met het vinden van een bijbaantje om - op legale wijze - die 60.000 dollar bijeen te schrapen :-).
Ik zei ook al: ‘Begin dan maar met sparen voor de volgende ‘revival’ knul’.
Ik zit verdomme helemaal niet op jullie te wachten.
Het wordt opgedrongen en het kost mij nog geld ook.
Zijn jullie besodemieterd.
Gaat niet gebeuren.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
LemoosGaatDoor schreef:

:hihi: mijn moeder zou zeggen : heb je PanAm geld?

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
LemoosGaatDoor schreef:

Zoon wil low budget vakantie 😳
Maar mensen gaan voorbij
LemoosGaatDoor schreef:
07-05-2025 19:33
Naar welk hoger niveau wil hij jullie dan tillen? Aanklacht? Faillissement?
Ik en mijn collega zijn gewoon nog erg nieuw in het vak, denk 2 jaar ervaring. Hij heeft iets van 15 jaar ervaring, dus meer gezien en meer gedaan, waardoor wij zouden kunnen profiteren van zijn ervaring. Dus ipv dingen zelf uitzoeken, kun je het gewoon vragen. Of omdat hij bij een andere werkgever zich ook bezig heeft gehouden met X, heeft hij ervaring/ideeën over hoe je dit op kunt zetten. Want heel cru, als je allebei zo nieuw bent, is het toch een beetje de lamme helpt de blinde als het gaat om bepaalde zaken. We komen best ver, maar het kost heel veel tijd.
MadameBijoux schreef:
07-05-2025 19:27
Daar heb je zo weinig aan. Is er niet iemand die aan hem uitlegt dat een overzicht belangrijk is?
Dat... ga ik sowieso doen en dat heb ik al deels gedaan. Die argumenten veeg je namelijk zo van tafel, om hetgeen wat ik eerder schreef. Die kortzichtigheid is gewoon niet oké. En in dit werk en in deze organisatie maak je het jezelf en anderen gewoon veel te moeilijk. Daarnaast heb ik helaas heel veel ervaring met hoe kut het is als dossiers/documenten niet op orde zijn omdat iemand dat teveel werk vond. Het kost veel tijd en het is gewoon frustrerend, want het is zo onnodig.
Het minimale dat je namelijk doet, is kijken wat is het doel van mijn test, welke randvoorwaarden zijn er, waar zitten de risico's en welke aanvullende eisen zijn er. Als je dat opschrijft, dan heb je al 75% van je document klaar. Je moet die zaken toch bepalen, waarom dan niet even opschrijven?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Moederdag.. niet zo'n leuke dag voor me. Ik ben alleen maar 'moeder' van twee kinderen die niet geboren mochten worden, twee miskramen. Waar bijna niemand vanaf weet. En mijn ex is een lul dus bij hem kan ik ook niet aankloppen voor support of erkenning van mijn gevoel. Even doorbijten in stilte, dus..
Stokbootje... :hug: :hug: :hug:
Stokbootje :hug: dan wees maar even extra voor jezelf dit weekend :heart:
Maar mensen gaan voorbij
Stokbootje,een dikke knuf voor je! 🌹🌹🌹
Je pense donc je suis
:hug:
Voor iedereen een groene tuin
Dankjewel, lieve internet-strangers :)
ook van mij een :hug: stokbootje
Relax we're all crazy, it's not a competition
stokbootje schreef:
08-05-2025 18:17
Dankjewel, lieve internet-strangers :)
Graag gedaan! Schrijf maar gewoon van je af! ❤️❤️❤️
Je pense donc je suis
Echt,ze rijden allemaal als dikke stront vanmiddag.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
@stokbootje: :hug:
Bijna iedere keer als ik onze regering hoor of zie dan schaam ik me zo. Klein Amerika lijkt het soms. Helemaal met een mevrouw M.F. die weigert om te tekenen voor lintjes en die kinderen geen uitje gunt. Dan kan ik wel gillen van: "Hoe ben jij zo zuur geworden?" En dan doe ik het toch maar niet. Misschien toch maar een keertje wel doen. Ik moet alleen nog even uitzoeken op welke manier.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven