Kanten beha's onder tshirts
donderdag 8 mei 2025 om 21:44
Vandaag een hele pas sessie gehad om wat goede beha's te vinden want ik wist mijn maat niet meer en ik heb echt nieuwe nodig. Ben er achter dat beha's met padding niet echt goed passen en de beha's zonder padding zijn vaak toch met kant. Helaas zag je dat kant duidelijk zitten zodra ik mijn shirt even aantrok dus uiteindelijk is de buit 1 gladde beha. Sommige beha's met kant waren echt prachtig maar ik weet gewoon dat ik me er erg aan ga storen als je duidelijk mijn beha ziet zitten.
Hoe lossen andere dames dit op? Gewoon niet kopen? Er niet aan storen? Toch een hempje onder je tshirt?
Voelde me echt een beetje lullig tegenover de verkoopster die me zo goed geholpen heeft
Hoe lossen andere dames dit op? Gewoon niet kopen? Er niet aan storen? Toch een hempje onder je tshirt?
Voelde me echt een beetje lullig tegenover de verkoopster die me zo goed geholpen heeft

vrijdag 9 mei 2025 om 07:29
https://www.otto.nl/p/AKLBB535859715?sk ... -535859715
Ik draag meestal zoiets. Sowieso padded en met beugel. Ook haast altijd een hemdje met spaghetti bandjes eronder voor een strakker gevoel.
Ik draag meestal zoiets. Sowieso padded en met beugel. Ook haast altijd een hemdje met spaghetti bandjes eronder voor een strakker gevoel.
Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 9 mei 2025 om 08:24
Als tiener vond ik het echt belachelijk dat mijn moeder hemden droeg maar nu doe ik het zelf ook! Zij was overigens superslank en had het zonder hemd vaak koud. Ik voel me niet prettig als je kant door mijn t-shirt ziet en ik krijg snel een blote buik/rug zonder hemd. Ik heb dus vooral gladde beha’s, wel in leuke kleuren overigens. Spacers inderdaad en ik koop ze bij SuperBra.
vrijdag 9 mei 2025 om 08:24
vrijdag 9 mei 2025 om 08:26
die heb ik ook. ze blijven jaren goed!Teddydeniffler schreef: ↑09-05-2025 08:24Je hebt verschillende varianten hé. Ik draag die zwarte tops met dunne bandjes van de Hema. Ik heb het snel koud op mn rug en kleding voelt minder statisch.
En doooooor!
vrijdag 9 mei 2025 om 08:34
Ja die heb ik ook inderdaad.Teddydeniffler schreef: ↑09-05-2025 08:24Je hebt verschillende varianten hé. Ik draag die zwarte tops met dunne bandjes van de Hema. Ik heb het snel koud op mn rug en kleding voelt minder statisch.
Gewoon _melon met login problemen
vrijdag 9 mei 2025 om 09:30
vrijdag 9 mei 2025 om 09:58
Haha ja idd die dus. Niks raars aan toch? Ik vind het koud zonder hemdje.Teddydeniffler schreef: ↑09-05-2025 08:24Je hebt verschillende varianten hé. Ik draag die zwarte tops met dunne bandjes van de Hema. Ik heb het snel koud op mn rug en kleding voelt minder statisch.
vrijdag 9 mei 2025 om 10:11
vrijdag 9 mei 2025 om 10:44
Die zijn vaak wel beter in het bepalen van je maat. Het klinkt alsof je de juiste maat nog niet helemaal hebt gevonden als de cup aan de bovenkant niet goed aansluit.Squishmallow schreef: ↑08-05-2025 23:40Ik heb eens gekeken en waar ik woon zit maar een echt zelfstandige lingerie winkel en de rest zijn allemaal ketens. En bij die zelfstandige zijn de reviews wisselend en die heeft geen online shop (zodat ik kan kijken wat het aanbod is in mijn maat) maar verkoopt wel de wat duurdere merken zie ik.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 9 mei 2025 om 12:19
Die zonder padding die ik heb geprobeerd sloten wel mooi aan behalve eentje maar dat was een heel ander model. Maar met padding sloot het niet mooi aan. Ik moet blijkbaar een wat hoger middenstukje hebben en bij veel padded beha's zit dat midden stukje te laag, te kort of is niet breed genoeg.
vrijdag 9 mei 2025 om 12:52
https://www.schiesser.com/nl/dames-them ... gKg5_D_BwE
Heb je zoiets weleens gepast ?
Heb je zoiets weleens gepast ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 9 mei 2025 om 13:56
Hahaha, ja, dit.
(en tegenwoordig liever zonder beugel, maar dat zal mijn leeftijd wel zijn

vrijdag 9 mei 2025 om 14:32
Mij interesseert het dus niks als mijn BH zichtbaar is door mijn truitje heen. Ik heb vaker kanten truitjes aan, waar je dus duidelijk mijn BH kan zien zitten. Ja pech...bijpassende kleur BH erbij en klaar. Doe dat wel in mijn vrije tijd, niet tijdens het werk.
Ik heb zelfs lingerie bodies aan in mijn vrije tijd aan, jasje erover en voila. Géén bh eronder nog, want lingerie bodies, ondersteunen prima.
Ik heb wel altijd de kleur BH afgestemd op mijn bovenkleding, ik ga géén zwarte BH aandoen als ik een witte top aan heb bijv.
Ik heb zelfs lingerie bodies aan in mijn vrije tijd aan, jasje erover en voila. Géén bh eronder nog, want lingerie bodies, ondersteunen prima.
Ik heb wel altijd de kleur BH afgestemd op mijn bovenkleding, ik ga géén zwarte BH aandoen als ik een witte top aan heb bijv.
vrijdag 9 mei 2025 om 18:02
Misschien hebben ze bij zo'n speciaalzaak wel goede tips voor welke dan goed past.Squishmallow schreef: ↑09-05-2025 12:19Die zonder padding die ik heb geprobeerd sloten wel mooi aan behalve eentje maar dat was een heel ander model. Maar met padding sloot het niet mooi aan. Ik moet blijkbaar een wat hoger middenstukje hebben en bij veel padded beha's zit dat midden stukje te laag, te kort of is niet breed genoeg.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 9 mei 2025 om 18:37
Ik draag onder lichte kleding deze tegen doorschijnen:PoesMinoes schreef: ↑09-05-2025 09:30Hier alleen gladde spacer bh's. En liefst ook nog in een onopvallende kleur als ik lichte zomerkleding draag. Ik vind het echt lelijk als je bh duidelijk door je kleding schijnt (of misschien ben ik gewoon oud). Maar nog lelijker als je een niet goed passende bh draagt.
https://www.zalando.nl/mey-spacer-beuge ... BIQAvD_BwE
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
vrijdag 9 mei 2025 om 18:39
Weet je wat een spacer cup is?Squishmallow schreef: ↑08-05-2025 22:35Die spacer bh van Fantasie is echt prachtig in die groene kleur (zie hem op zalando staan) maar ik denk dat ik dan weer hetzelfde probleem heb.
WAT IS EEN SPACER BH?
Een spacer bh zorgt voor een luchtig draagcomfort en is ideaal om te dragen onder dunne zomerkleding! De cups van een spacer bh liggen qua dikte tussen de gewone beugel bh en de normale padded bh in. Door de licht voorgevormde gladde cups drukken de tepels niet door en zijn er geen storende randjes te zien onder je kleding. Omdat de cups naadloos zijn afgewerkt kunnen deze bh's ook wel t-shirt bh's worden genoemd. De stof van de cups is zeer elastisch, waardoor deze mooi hoog om de borsten sluit. Een spacer bh is geschikt voor de vrouw die een voorgevormde bh wil, maar geen extra volume wenst.
(bron: https://lingerievanbokhoven.nl/advies-e ... spacer-bh/)
vrijdag 9 mei 2025 om 18:40
Ik denk eerder dat je de verkeerde maat /model draagt dan dat t de leeftijd is.Sterrenstof74 schreef: ↑09-05-2025 13:56Hahaha, ja, dit.
(en tegenwoordig liever zonder beugel, maar dat zal mijn leeftijd wel zijn)
Eerder zwoer ik bij een bepaalde esprit bh.
Maar nu dus bij die van mey. Daar is de beugel veel wijder van. Die van esprit prikten in m'n borst.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in