Kanten beha's onder tshirts
donderdag 8 mei 2025 om 21:44
Vandaag een hele pas sessie gehad om wat goede beha's te vinden want ik wist mijn maat niet meer en ik heb echt nieuwe nodig. Ben er achter dat beha's met padding niet echt goed passen en de beha's zonder padding zijn vaak toch met kant. Helaas zag je dat kant duidelijk zitten zodra ik mijn shirt even aantrok dus uiteindelijk is de buit 1 gladde beha. Sommige beha's met kant waren echt prachtig maar ik weet gewoon dat ik me er erg aan ga storen als je duidelijk mijn beha ziet zitten.
Hoe lossen andere dames dit op? Gewoon niet kopen? Er niet aan storen? Toch een hempje onder je tshirt?
Voelde me echt een beetje lullig tegenover de verkoopster die me zo goed geholpen heeft
Hoe lossen andere dames dit op? Gewoon niet kopen? Er niet aan storen? Toch een hempje onder je tshirt?
Voelde me echt een beetje lullig tegenover de verkoopster die me zo goed geholpen heeft

vrijdag 9 mei 2025 om 18:52
Ja laatst nog zoiets gepast. Zat lekker, geen uni boob maar helaas zat de band wat te los en waren de bandjes ook niet verstelbaar. Maat kleiner was helaas ook geen optie. Echt jammer want het was een goede kanshebber. Zulke dingen lijken me heerlijk zitten, alleen nog niet echt eentje gevonden die echt goed zit.blijfgewoonbianca schreef: ↑09-05-2025 12:52https://www.schiesser.com/nl/dames-them ... gKg5_D_BwE
Heb je zoiets weleens gepast ?
vrijdag 9 mei 2025 om 18:55
Ik had 'vroeger' eigenlijk alleen maar bh's van Esprit met heel af en toe Livera huismerk of Hunkemoller. Jammer dat die niet meer bestaan.
vrijdag 9 mei 2025 om 20:02
Jou lijf is ook niet meer zoals vroeger dus... goede lingerie zaak zoeken, opmeten en veel passen. Want merk x model y is ook niet t zelfde als a en bSquishmallow schreef: ↑09-05-2025 18:55Ik had 'vroeger' eigenlijk alleen maar bh's van Esprit met heel af en toe Livera huismerk of Hunkemoller. Jammer dat die niet meer bestaan.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
vrijdag 9 mei 2025 om 22:05
Lijkt mij ook heerlijk idd, maar hier zitten ze ook niet goed helaasSquishmallow schreef: ↑09-05-2025 18:52Ja laatst nog zoiets gepast. Zat lekker, geen uni boob maar helaas zat de band wat te los en waren de bandjes ook niet verstelbaar. Maat kleiner was helaas ook geen optie. Echt jammer want het was een goede kanshebber. Zulke dingen lijken me heerlijk zitten, alleen nog niet echt eentje gevonden die echt goed zit.
vrijdag 9 mei 2025 om 22:08
Maar het gaat niet om de juiste maat (want die is bij ieder merk toch weer net even anders), het gaat om de juiste bh.
Gewoon blijven passen to, het is een rot klus voor sommige dames om lekker zittende leuke te vinden.
vrijdag 9 mei 2025 om 22:45
bloemetje
Voor de mensen die bij hemd aan zoiets denken:

nee dat draag ik ook niet
Maar zoiets vind ik toch wel comfortabel en/of mooier zittend en/of warm als het net een tikje te koud is en/of beschermend zodat de bovenkleding niet perse direct in de was hoeft en best wel ok om te dragen:

TO, bezoek gewoon eens die ene lingeriezaak die niet van een keten is. Online is een goeie bh vinden echt lastig. Ga naar de winkel. Accepteer dat het niet perse een mooie bh wordt, een goed passende gladde bh voor onder t-shirts is echt prettig om te hebben.
Voor de mensen die bij hemd aan zoiets denken:

nee dat draag ik ook niet
Maar zoiets vind ik toch wel comfortabel en/of mooier zittend en/of warm als het net een tikje te koud is en/of beschermend zodat de bovenkleding niet perse direct in de was hoeft en best wel ok om te dragen:

TO, bezoek gewoon eens die ene lingeriezaak die niet van een keten is. Online is een goeie bh vinden echt lastig. Ga naar de winkel. Accepteer dat het niet perse een mooie bh wordt, een goed passende gladde bh voor onder t-shirts is echt prettig om te hebben.
Coffee is never my cup of tea
zaterdag 10 mei 2025 om 06:55
Ik dacht sowieso aan een topje-hemd (spaghetti-top) en niet aan een degelijk hemd. Ik draag die soms wel in de winter, als noodzakelijk kwaad, maar nu echt niet. Zonde van de outfit, voor mij. Zelfs onder broderie draag ik meestal geen hemd. Maar ik heb er genoeg, vooral die van de Hema.
Mijn moeder draagt wel overal zo’n topje onder, misschien dat het me daarom tegenstaat
. Ze heeft ze in alle kleuren van de regenboog en matcht dat met haar outfit. Zelf houd ik niet van setje-completje.
Mijn moeder draagt wel overal zo’n topje onder, misschien dat het me daarom tegenstaat

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in