Weg met oud&nieuw
vrijdag 9 mei 2025 om 23:30
Tips gevraagd!
Met oud en nieuw wil we voor het eerst eens even lekker weg gaan en bij voorkeur vliegen naar het buitenland.
Hoeft niet heel ver, in Europa is voldoende. We zijn een gezin van 4 met 2 kinderen van 4 en 7.
Iemand ervaringen of tips wat leuk is en ook voor de kinderen leuk is? Welke steden/land is een aanrader. Het hoeft qua oud en nieuw niet persee heel spectaculair te zijn.
Het gaat om een dag of 4/5
Super bedankt alvast!
Met oud en nieuw wil we voor het eerst eens even lekker weg gaan en bij voorkeur vliegen naar het buitenland.
Hoeft niet heel ver, in Europa is voldoende. We zijn een gezin van 4 met 2 kinderen van 4 en 7.
Iemand ervaringen of tips wat leuk is en ook voor de kinderen leuk is? Welke steden/land is een aanrader. Het hoeft qua oud en nieuw niet persee heel spectaculair te zijn.
Het gaat om een dag of 4/5
Super bedankt alvast!
zaterdag 10 mei 2025 om 00:08
Leuk is persoonlijk. Dus wat is je doel van de reis? Beter weer, attracties om te bezoeken, mooie natuur? Houd je van koud of warm? En zoek je wel of niet vertier rond de jaarwisseling?
Denk dat je eerst zelf nog wat meer duidelijk moet hebben wat voor soort vakantie je wilt, voordat je tips vraagt.
Denk dat je eerst zelf nog wat meer duidelijk moet hebben wat voor soort vakantie je wilt, voordat je tips vraagt.
zaterdag 10 mei 2025 om 07:45
Is dat zo gek? Voor vier dagen neem je nou niet de trein of de auto naar Barcelona, Milaan of Athene. En met het vliegtuig is dat niet zo ver. Zal wel aan mij liggen, maar vind het nogal een bijzondere vraag.
@TO: wil je reuring (dus O&N sfeertje) of rust?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
- Gandhi
zaterdag 10 mei 2025 om 08:15
KatjaSasja schreef: ↑10-05-2025 08:06'Niet ver' klinkt in mijn beleving ook als 'aan te rijden met de auto of de trein'.
Dit, en dan is de trein leuker voor de kinderen dan vliegen, zou ik denken.
Ik ben eens met oud en nieuw in Parijs geweest. Was leuk maar wel vrij koud. Tijdens de jaarwisseling rijdt de metro niet, volgens mij van 22u s avonds tot de volgende middag. Ook was niet alles open nieuwjaarsochtend. We zijn daarom die ochtend naar Pere Lachaise geweest. En verder was het overal druk, dus fijn om vooraf online alvast toegangstickets te kopen.
Coffee is never my cup of tea

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in