Uitgerekend zomer 2025
woensdag 18 december 2024 om 10:13
Hallo,
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen en zoek daarom vrouwen die mee zouden willen schrijven en uitgerekend zijn in de zomer 2025. Ik zelf ben in augustus uitgerekend.
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen en zoek daarom vrouwen die mee zouden willen schrijven en uitgerekend zijn in de zomer 2025. Ik zelf ben in augustus uitgerekend.
Naam | Leeftijd | Hoeveelste? | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
EmilyInParijs | 38 | 1e kindje | 21-08-2025 | M | 1-4 20 weken echo |
Kikix | 31 | 1e kindje | 18-08-2025 | M | 16-1 8 weken echo |
DanaJoe | 34 | 1e kindje | 30-07-2025 | J | 10-3 20 weken echo |
I2I89 | 35 | 1e kindje | 17-08-2025 | 1-4 20 weken echo | |
Tessa1991 | 34 | 2e kindje | 18-08-2025 | 15-1 8 weken echo | |
Zeeschelp1 | - | 3e en 4e kindje | - | M/M | Geboren: 24-01-2025 |
With_Love | 36 | 1e kindje | 13-08-2025 | 4-2 13 weken echo | |
Severus_Snape | 36 | 3e kindje | 20-08-2025 | 31-3 20 weken echo | |
Ava_92 | 30 | 2e kindje | eind juli | M |
emilyinparijs2 wijzigde dit bericht op 11-03-2025 09:52
65.25% gewijzigd
vrijdag 2 mei 2025 om 15:50
zondag 4 mei 2025 om 20:01
zondag 25 mei 2025 om 20:52
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het z’n gangetje. Ruim 27 weken inmiddels. Gaan binnenkort de slaapkamer voor de nu nog jongste aanpakken zodat die kan gaan ruilen van kamer voordat de baby er is. Verder heb ik weer bloed geprikt voor de resus factor dus even dec uitslag afwachten. En we zijn bijna uit de naam, nog 2 opties in de running.
"After all this time?" "Always."
maandag 26 mei 2025 om 20:46
Succes met het huis l2l89! Wel fijn dat je het hebt uitbesteed. Hopelijk schiet het mooi op en kan je binnenkort genieten.
Hier de 28 weken aangetikt. De kleine is nog steeds erg bewegelijk. We hebben een paar weken terug een 3d echo laten doen en de moeders meegenomen voor moederdag. Ook tijdens de echo was ze erg beweeglijk en ze oefende haar mimiek: een glimlach en een frons. Zo grappig om te zien! Wat we konden zien heeft ze mijn kin en de neus en mond van mijn man haha.
We zitten nu in de Ardennen en we hebben helaas erg droevig weer meegenomen. Natuurlijk gaat de zon schijnen als we weer weg gaan. Maargoed, we wandelen tijdens de droge momenten en daarnaast doen we het rustig aan.
en bah wat heb ik nu geen zin meer om te werken zeg! Besef nu pas dat ik veel last heb gehad van harde buiken. Gelukkig is het na de vakantie nog maar 5 weken...
Ik wil een newbornshoot boeken en ik twijfel een beetje over een buikbeeldje. Vind het wel erg mooi, maar ook prijzig.
Hier de 28 weken aangetikt. De kleine is nog steeds erg bewegelijk. We hebben een paar weken terug een 3d echo laten doen en de moeders meegenomen voor moederdag. Ook tijdens de echo was ze erg beweeglijk en ze oefende haar mimiek: een glimlach en een frons. Zo grappig om te zien! Wat we konden zien heeft ze mijn kin en de neus en mond van mijn man haha.
We zitten nu in de Ardennen en we hebben helaas erg droevig weer meegenomen. Natuurlijk gaat de zon schijnen als we weer weg gaan. Maargoed, we wandelen tijdens de droge momenten en daarnaast doen we het rustig aan.
Ik wil een newbornshoot boeken en ik twijfel een beetje over een buikbeeldje. Vind het wel erg mooi, maar ook prijzig.
maandag 26 mei 2025 om 22:54
Als je twijfelt zou ik het wel doen in deze. Deze zwangerschap komt niet meer terug, je kunt het niet later nog laten maken. Leuk ook een newbornshoot. Wij gaan deze keer ook voor een professionele shoot maar wel een gezinsshoot. Als de kleine man geboren is zijn we compleet als gezin dus tijd om vast te laten leggen.
"After all this time?" "Always."
maandag 26 mei 2025 om 23:20
Hier gaat het ook goed, gisteren ook de 28 weken aangetikt en ondertussen druk met van alles regelen voor het huis. Vorige week de Babypark leeggekocht (voor mijn gevoel), want we moesten nog heel veel basale dingen (hoeslaken, wiegdeken, ledikantdeken etc), maar dat is nu geregeld. Nog wat kleine dingetjes te gaan wel.
Wij gaan eind juni een zwangerschapsshoot doen in de duinen.
Wilde het ook graag op een of andere manier vastleggen. Een buikbeeldje leek me ook leuk, maar was mijn vriend minder fan van…
Ook hebben we (een tijdje terug al) besloten om nog snel te trouwen voordat de kleine komt. Wilden eerst een geregistreerd partnerschap doen, ook ivm ons gezamenlijke huis nu, maar ik vond trouwen toch net wat romantischer. Ookal weet ik dat het op papier nagenoeg hetzelfde is. Dus dat hebben we ook nog tussendoor allemaal geregeld en gaat over twee weken gebeuren. Iemand nog tips voor leuke betaalbare, feestelijke zwangersschapsjurken?
Wij gaan eind juni een zwangerschapsshoot doen in de duinen.
Ook hebben we (een tijdje terug al) besloten om nog snel te trouwen voordat de kleine komt. Wilden eerst een geregistreerd partnerschap doen, ook ivm ons gezamenlijke huis nu, maar ik vond trouwen toch net wat romantischer. Ookal weet ik dat het op papier nagenoeg hetzelfde is. Dus dat hebben we ook nog tussendoor allemaal geregeld en gaat over twee weken gebeuren. Iemand nog tips voor leuke betaalbare, feestelijke zwangersschapsjurken?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in