Weinig ervaring

12-05-2025 21:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb heel weinig ervaring op gebied van seks. Ik heb wel verschillende partners gehad maar uit onzekerheid nam ik weinig initiatief in bed en liet ik de man leiden en was zelf passief. Nu ik terug single ben houdt mijn onervarenheid me tegen om nieuwe mannen te ontmoeten. Ik ben bang dat ze heel teleurgesteld zijn over mijn prestaties, ookal heb ik nu wel het voornemen om me anders te gedragen in bed en vinden mannen me fysiek doorgaans nog wel aantrekkelijk (ondanks dat ik al wat ouder ben). Dus vraag ik me af: merken mannen op dat je onervaren bent of is het bij elke man anders (wat ze lekker vinden) en maakt de ervaring op zich dus niet zoveel uit voor een man omdat je elkaars lichaam toch opnieuw moet ontdekken? En vinden mannen het teleurstellend als je weinig ervaring hebt? Ik wil zeker niet met een man die ik ontmoet in gesprek gaan over dit onderwerp.
misssunshine4444 wijzigde dit bericht op 12-05-2025 22:03
0.86% gewijzigd
Jij hebt vragen over wat mannen vinden/denken, maar je wilt er niet met mannen over in gesprek gaan? Vreemd…
Fate is just the weight of circumstances
Natuurlijk wel over in gesprek gaan online maar niet met de mannen die ik ontmoet.
Of je nou veel of weinig ervaring hebt, het blijft iets wat je samen doet

Kun jij merken Of hij veel ervaring heeft??
Seks is toch geen sollicitatiegesprek he? Je hoeft het niet perfect te doen, en ook veel ervaring zegt niets over of het fijne seks is. Ik heb ooit een player in mijn bed gehad en die kon er helemaal niks van.

Seks heb je samen en ontdek je ook samen. Wees er gewoon open over, maar durf ook nieuwe dingen te ontdekken. Vraag wat iemand lekker vindt, of je het goed doet, en zeg ook wat je zelf lekker vindt.
MissSunshine4444 schreef:
12-05-2025 21:23
ookal heb ik nu wel het voornemen om me anders te gedragen in bed

Dus vraag ik me af: merken mannen op dat je onervaren bent of is het bij elke man anders
Je wilt van ons de geruststelling dat mannen niet merken dat je onervaren bent, zeker niet als je het voornemen hebt je anders te gedragen maar dit slaat natuurlijk nergens op, je bent geen ervaren geile stoeipoes dus het is een beetje gekkig om je wel zo voor te doen.
Beter kun je tegen de man in kwestie zeggen voor je rokje op de grond ligt dat je wel heel graag wilt ervaren maar nog niet zoveel ervaring hebt. Als ik het een beetje inschat vinden de meeste mannen dit helemaal niet zo'n punt en zijn ze best bereid jou een beetje te helpen.
Maar als je je opstelt als vrouw van de wereld die hem wel even zal "doen" dan val je door de mand.
.
Volgens mij vinden veel mannen het zelfs wel leuk als je zegt dat je niet heel ervaren bent maar wel open staat voor nieuwe ervaringen.
@Pianissimo: Waarom dan?
Sex is vooral samen ontdekken. Je kunt er over communiceren wat je fijn vind, graag wil ontdekken en wat je lekker vind. Dat maakt het zoveel makkelijker.

Weinig ervaring maakt mij niet uit. Maar ik vind het wel leuk als er interesse is om samen wat te ontdekken.
Decrypting life one day at the time

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven