Napraattopic 2025.4, met geklets.

12-04-2025 00:31 1893 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.4 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh de hel Moi. Ik moest een tijdje geleden naar een kliniek en had maar mooi mijn nc koptelefoon mee omdat ik verwachtte lang te moeten wachten. En toen bleek dat ze er 'lekker' muziek aan hadden in de wachtkamer was ik errug blij dat ik dat ding bij me had. Als ik naar de huisarts moet neem ik hem meestal niet mee (dus zou ik in jouw geval ook mooi in de aap gelogeerd zijn), het is toch best een formaat dat je niet zomaar altijd even bij je gaat dragen (zeker in de hoes).
Ik zou vragen of het uit mag Moi.

En ik heb mijn boeken ook in de logeerkamer. Heb alleen geen boeken van mezelf in mijn blootje, al liggen er wel heel die brieven enzo. Daar denk ik echt niet over na hoor.
Ach Moiren, slechte start van de dag.

Waarom moet ook overal geluid/ muziek aan. Ik snap de meerwaarde niet. Het leid mij ontzettend af en dan ben ik verder gezond ( zover ik weet)
Maar mensen gaan voorbij
Godver.. vandaag wéér oogmigraine. Gisteren ook al. En ik moet straks werken

Alles wiebelt me voor de ogen en daarna komt de hoofdpijn
TAFKAPML
En muziek in wachtkamer sis kut.
TAFKAPML
Purrmaid schreef:
13-05-2025 10:24
En muziek in wachtkamer sis kut.
Migraine ook.
Maar mensen gaan voorbij
Hier blaasontsteking.

Gezellig zo.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Wel knus zo'n ziekenboegje :proud:

Mijn lichtflitsen en wazig zien is weer weg, nu begint de knetterende hoofdpijn.
En dan vanmiddag eerst nog een paar uur vergaderen.
Nu al zin in :roll:

Tegen beter weten in neem ik maar paracetamol.
TAFKAPML
Ik vind vrijwel alles kut momenteel.
Maar mensen gaan voorbij
Purrmaid schreef:
13-05-2025 10:41
Wel knus zo'n ziekenboegje :proud:

Mijn lichtflitsen en wazig zien is weer weg, nu begint de knetterende hoofdpijn.
En dan vanmiddag eerst nog een paar uur vergaderen.
Nu al zin in :roll:

Tegen beter weten in neem ik maar paracetamol.
Heb je anti-migraine-pillen?
Heb ik sinds afgelopen zomer, wat een heerlijkheid.

Hannah Arendt
Joppie schreef:
13-05-2025 10:44
Ik vind vrijwel alles kut momenteel.
Ook gezellig. :hug:

Hannah Arendt
Iemand vergelijkt het continue gezoem van een jacuzzi met vogelgeluid wat vele malen harder is.

Vind ik best bijzonder.

En voor iedereen die misschien een knuffel wil of nodig heeft:

Hoppa.... :hug:
Solomio schreef:
13-05-2025 10:46

Nee. Voor oogmigraine bestaat geen medicatie (voor zover ik weet) en daarbij mag ik bijna niks met die mono-nier.

:hug: voor Joppie
TAFKAPML
13-05-2000

13-05-2025

Alsof het gisteren was. Het is de laatste week overal om ons heen hier in de stad. Nieuwe boeken, foto's en filmpjes die nog opduiken, interviews, facebook ontploft, iedereen haalt weer herinneringen op, we praten met elkaar. " waar was jij' enzovoorts.
De ongelooflijke schande van de KNVB die FCT gewoon naar Feijenoord stuurde de volgende dag.

Heb al een paar dagen een onrustig gevoel, zoals velen hier. Komt dat door het ronde getal? Geen idee.

Nu ik dit weer opschrijf, kippenvel.
yasmijn wijzigde dit bericht op 13-05-2025 11:17
0.10% gewijzigd
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Yas :hug:
Solomio schreef:
13-05-2025 10:46
Ik heb triptanen sinds een paar maanden en ze werken top tegen de hoofdpijn, voel me de dag erna alleen alsof ik onder een tram heb gelegen en alsof ik een zware kater heb. Heb jij dat ook? Heb over een paar weken weer een afspraak om te bespreken hoe het gaat, maar vind dat na-effect echt niet tof.
Bah sterkte met de migraine zonder goeie pijnstillers. Dat is echt pruim.

En voor wie een kutdag heeft :hug:
Misschien kan ik bij iemand een kleine glimlach of liefst een lach opwekken.

Ik zat net even op X te kijken, had iemand commentaar op Geert Wilders en die noemde hem slagroomkuif.

Ben alleen thuis en moest daar echt even hardop om lachen... :-D
yasmijn schreef:
13-05-2025 11:07
13-05-2000

13-05-2025

Alsof het gisteren was. Het is de laatste week overal om ons heen hier in de stad. Nieuwe boeken, foto's en filmpjes die nog opduiken, interviews, facebook ontploft, iedereen haalt weer herinneringen op, we praten met elkaar. " waar was jij' enzovoorts.
De ongelooflijke schande van de KNVB die FCT gewoon naar Feijenoord stuurde de volgende dag.

Heb al een paar dagen een onrustig gevoel, zoals velen hier. Komt dat door het ronde getal? Geen idee.

Nu ik dit weer opschrijf, kippenvel.
:hug:
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
MrsM schreef:
13-05-2025 11:59
Misschien kan ik bij iemand een kleine glimlach of liefst een lach opwekken.

Ik zat net even op X te kijken, had iemand commentaar op Geert Wilders en die noemde hem slagroomkuif.

Ben alleen thuis en moest daar echt even hardop om lachen... :-D
Dat is zeker grappig :lol:
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Raak schreef:
13-05-2025 11:56
Ik heb triptanen sinds een paar maanden en ze werken top tegen de hoofdpijn, voel me de dag erna alleen alsof ik onder een tram heb gelegen en alsof ik een zware kater heb. Heb jij dat ook? Heb over een paar weken weer een afspraak om te bespreken hoe het gaat, maar vind dat na-effect echt niet tof.
Je vraagt het niet aan mij, ik slik ook al jarenlang triptanen. Ik herken dit totaal niet.
Raak schreef:
Dat na-effect hoort volgens mij meer bij de migraine dan bij de triptanen.

Hannah Arendt
Raak schreef:

Ik heb ook triptanen voor die (gelukkig) sporadische migraine die ik heb, maar ik heb daar geen last van zoals jij zegt. Ik kan er zelfs gewoon mee blijven werken wanneer ik ze direct met het opkomen van de migraine inneem. Ben ik te laat dan lukt dat dus niet. Bij mij begint het altijd met vlekken zien in verschillende kleuren, en dan wordt het zo erg dat ik op een gegeven moment nauwelijks meer iets zie en dan komt de hoofdpijn.
Solomio schreef:
13-05-2025 12:30
Dat na-effect hoort volgens mij meer bij de migraine dan bij de triptanen.
Daar heb ik gewoon nooit aan gedacht, omdat andere pijnstillers nooit hielpen lag ik altijd 2 dagen voor pampus. Klinkt eigenlijk wel logisch dat het een na-effect is van de migraine. Ik ga het iig bespreken.
O Moiren, sinds ik met overprikkeling kamp valt het me pas op hoe vaak overal muziek aanstaat. Om knettergestoord vsn te worden.

Sterkte vandaag Yas, kan me voorstellen dat het wat oproept.

En sterkte voor alle zieken!
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven