Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 mei 2025 om 16:30
Zou dat overprikkelen ook met leeftijd te maken kunnen hebben? Ik heb geen dingen waardoor of zo.
Ik betrap me er zelf steeds weer op: wat staat die muziek hier hard.
Zo’n 5 jaar geleden kon het me niet hard genoeg zijn en danste ik op de tafel. Allemaal over. Muziek is prima, muziek moet zelfs maar op de achtergrond.
Zo’n 5 jaar geleden kon het me niet hard genoeg zijn en danste ik op de tafel. Allemaal over. Muziek is prima, muziek moet zelfs maar op de achtergrond.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
dinsdag 13 mei 2025 om 16:39
Dat had ik ook altijd wel. Kon me ook niet voorstellen dat dat over zou gaan. Toch wel.
dinsdag 13 mei 2025 om 17:44
Zou best kunnen. Ik loop winkels met harde muziek ook gelijk uit.yasmijn schreef: ↑13-05-2025 16:30Zou dat overprikkelen ook met leeftijd te maken kunnen hebben? Ik heb geen dingen waardoor of zo.
Sterkte voor jou

joppie wijzigde dit bericht op 13-05-2025 21:30
0.41% gewijzigd
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 13 mei 2025 om 17:56
Ik heb na het innemen van triptanen last van verzuurde benen,zo erg dat ik bijna de trap niet op kom.
En niet te vergeten,ik moet echt heel veel plassen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 13 mei 2025 om 18:02
Dank je. Komt helemaal goed. Ik zit wel ineens vol verhalen die nooit zijn verteld. Grappige dingen ook maar niks was grappig. We kregen wel om niks de slappe lach. Gek dat zoiets 25 jaar later pas weer in je herinnering voorbij komt.
dinsdag 13 mei 2025 om 18:10
yasmijn schreef: ↑13-05-2025 11:0713-05-2000
13-05-2025
Alsof het gisteren was. Het is de laatste week overal om ons heen hier in de stad. Nieuwe boeken, foto's en filmpjes die nog opduiken, interviews, facebook ontploft, iedereen haalt weer herinneringen op, we praten met elkaar. " waar was jij' enzovoorts.
De ongelooflijke schande van de KNVB die FCT gewoon naar Feijenoord stuurde de volgende dag.
Heb al een paar dagen een onrustig gevoel, zoals velen hier. Komt dat door het ronde getal? Geen idee.
Nu ik dit weer opschrijf, kippenvel.

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
dinsdag 13 mei 2025 om 18:26
Ik las het verhaal van Linda Kraan ( van een huis vol emigreert) en toen liepen mij al de tranen over de wangen. Logisch dat er allemaal herinneringen bovenkomen. Het hoort allemaal bij rouwverwerking want dat is het.
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 13 mei 2025 om 18:37
Triptanen werken vaatvernauwend, dus dat vele plassen is niet zo gek.
Ik heb dat verzuurde in mijn armen.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
dinsdag 13 mei 2025 om 19:53
dinsdag 13 mei 2025 om 20:13
Welk topic?Lady*Voldemort schreef: ↑13-05-2025 19:53Kolere, die NN weer. In andermans topics de grootste bek en het gaat maar door en ze weet alles beter maar als ze zelf een keer wat heeft is ze compleet hulpeloos.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
dinsdag 13 mei 2025 om 20:32
Ik heb zware migraine en slik triptanen. Life savers, echt. Na een uurtje begint de pil te werken en voel ik gewoon de migraine wegzakken. Vaak duurt een aanval meerdere dagen en als ik het weer voel opkomen, neem ik meteen weer een pil. Ik had vroeger soms wel 10 van de 30 dagen migraine, verspreid over de maand. Mijn levenskwaliteit is enorm verbeterd, dat durf ik wel te zeggen.Raak schreef: ↑13-05-2025 11:56Ik heb triptanen sinds een paar maanden en ze werken top tegen de hoofdpijn, voel me de dag erna alleen alsof ik onder een tram heb gelegen en alsof ik een zware kater heb. Heb jij dat ook? Heb over een paar weken weer een afspraak om te bespreken hoe het gaat, maar vind dat na-effect echt niet tof.
Ik ben vorig jaar geswitcht naar een andere triptaan. Je zou met je arts kunnen kijken of je een andere soort kan proberen (rizatriptaan, sumatriptaan etc etc). Bijwerkingen van de ene soort hoef je niet per se te krijgen bij een andere soort.
dinsdag 13 mei 2025 om 20:34
dinsdag 13 mei 2025 om 20:52
Na sumatriptan ben ik nu overgegaan op eletriptan. Veel minder bijwerkingen, maar net zo effectief.toulouse_74 schreef: ↑13-05-2025 20:32Ik heb zware migraine en slik triptanen. Life savers, echt. Na een uurtje begint de pil te werken en voel ik gewoon de migraine wegzakken. Vaak duurt een aanval meerdere dagen en als ik het weer voel opkomen, neem ik meteen weer een pil. Ik had vroeger soms wel 10 van de 30 dagen migraine, verspreid over de maand. Mijn levenskwaliteit is enorm verbeterd, dat durf ik wel te zeggen.
Ik ben vorig jaar geswitcht naar een andere triptaan. Je zou met je arts kunnen kijken of je een andere soort kan proberen (rizatriptaan, sumatriptaan etc etc). Bijwerkingen van de ene soort hoef je niet per se te krijgen bij een andere soort.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
dinsdag 13 mei 2025 om 20:59
Thx.
Interessant.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
woensdag 14 mei 2025 om 06:23
Een 'oud' topic, maar mss heb je er wat aan.
gezondheid/tips-tegen-migraine/list_messages/501720/10
Hannah Arendt
Hannah Arendt

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in