Niet kunnen inloggen
woensdag 14 mei 2025 om 07:09
Gaan we weer, ik kan weer niet inloggen in mijn Hotmail account. Een jaar of 2 geleden is dit ook al eens gebeurd en kon pas na maanden (zeker 4 maanden later) weer inloggen.
Account zit niet vol, pas geleden nog geleegd. De helpdesk van Microsoft is r..
Nog meer mensen die niet in hun account kunnen. Moet ik nu weer alles gaan omzetten?
Account zit niet vol, pas geleden nog geleegd. De helpdesk van Microsoft is r..
Nog meer mensen die niet in hun account kunnen. Moet ik nu weer alles gaan omzetten?
woensdag 14 mei 2025 om 12:13
woensdag 14 mei 2025 om 13:20
Ik heb ook echt totaal geen idee wat het probleem is. Ik kan altijd gewoon inloggen en gebruik al Hotmail sinds mijn 10e, nooit problemen gehad.
Dus lijkt mij gewoon een wachtwoord of authenticator probleem. Of een apparaat die probeert in te loggen met een verouderd wachtwoord en het account steeds lockt. Met andere woorden: User error.

donderdag 15 mei 2025 om 07:28
Ugli schreef: ↑14-05-2025 13:20Ik heb ook echt totaal geen idee wat het probleem is. Ik kan altijd gewoon inloggen en gebruik al Hotmail sinds mijn 10e, nooit problemen gehad.
Dus lijkt mij gewoon een wachtwoord of authenticator probleem. Of een apparaat die probeert in te loggen met een verouderd wachtwoord en het account steeds lockt. Met andere woorden: User error.![]()
Nee dit is niet waar.
donderdag 15 mei 2025 om 07:44
Mijn Hotmail is laatst gehackt, toen is m'n Netflix account gekaapt en sindsdien heb ik alleen maar ellende met Hotmail. De hele dag door login attempts uit de hele wereld. Ik schrok er echt van als je naar dat overzicht gaat waar je kan zien wanneer/waar er geprobeerd is om in te loggen. Natuurlijk lukt het ze nooit, behalve die ene keer, maar verdorie.
Ik wil er z.s.m. vanaf.
Ik wil er z.s.m. vanaf.
Gewoon _melon met login problemen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in