Entertainment alle pijlers

Dark (Netflix)

13-05-2025 18:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er hier iemand die DARK volledig uitgekeken heeft?
Ik ben voor de derde keer gestart.
En ik maak lijstjes zodat ik seizoen 3 overleef....
geen motto. Na knolselder en pastinaak: Lucy!
Helemaal gezien (en erg van genoten), maar voor de zekerheid na iedere aflevering wel op Wikipedia iedere samenvatting gelezen.
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Gezien, paar jaar geleden. Gaaf maar verwarrend inderdaad 😬
Seizoen 1 vond ik heel gaaf, maar ergens halverwege het tweede seizoen ben ik afgehaakt omdat ik het al niet meer kon volgen.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Ja ook helemaal gezien met een online stamboom erbij :)
Helemaal gezien, maar vond het na seizoen 1 snel bergafwaarts gaan. Snap niet dat mensen er zo lyrisch over zijn. Een boekje met wie wie is in welke tijd, zou geen overbodige luxe zijn. Het is wat mij betreft te ver doorgetrokken. Het idee is echt heel tof! Maar het ging te ver terug in de tijd om echt leuk te blijven.
Ik vond 'm heel goed!
En dit is echt een superhandige website om de stamboom te snappen zonder spoilers:
https://dark.netflix.io/en
dank je voor reacties, ik ben dus niet de enige met lijstje....
@Loiseau: ik ga website bekijken!
geen motto. Na knolselder en pastinaak: Lucy!
Enige serie waar ik een excelsheet voor heb gemaakt ;-D
Tjezus, wat vals
Ik moet nog steeds starten met de serie 1894, van dezelfde makers.
DrMcNinja schreef:
14-05-2025 02:15
Ik moet nog steeds starten met de serie 1894, van dezelfde makers.
Dat kun je beter overslaan, die is naar één seizoen gecanceld. Dus een onaf verhaal zonder echte antwoorden
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
1894 is echt de moeite waard, ook al is het gecanceld na 1 seizoen. Het einde vond ik al heel erg tof, ook al was dat het punt dat je pas echt denkt oké nu begint het.

Dark heb ik helemaal uitgekeken, maar het laatste stuk vond ik niet zo en het einde vond ik ook vrij stom.
Ja, helemaal gezien, maar ik had idd wel de stamboom voor elk seizoen paraat. De sound track lijst is ook geweldig trouwens, luister ik nog steeds zo nu en dan naar tijdens het wandelen of zo.
Jep gezien! Al betwijfel ik of ik m helemaal snap… dus misschien maar een 2ex kijken
Ik ben heel ver gekomen! Dat is best knap, vind ik.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Ik heb het ook helemaal af gekeken. Keek met dochter. Vaak gepauzeerd om elkaar te vragen "snap jij het?" "Wie is .......?"
Een van mijn favoriete series! Wel inderdaad iets wat je met volle aandacht moet kijken. Ik vind het lijken op Lost, maar dan zijn alle losse eindjes wel mooi aan elkaar geknoopt haha (en Lost is ook een van mijn favoriete series)

Als iemand verder aanraders heeft met een soortgelijk mysterie gevoel hou ik me aanbevolen.
vampierprinsesje schreef:
14-05-2025 18:28

Als iemand verder aanraders heeft met een soortgelijk mysterie gevoel hou ik me aanbevolen.

Manifest vond ik ook wel een beetje dat genre, wel anders dan het donkere van Dark (no pun intended) maar ook veel mysterie.
Tjezus, wat vals
vampierprinsesje schreef:
14-05-2025 18:28
Under the dome. Net zo’n draak van een serie met een raar eind :mrgreen:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven