Niet kunnen inloggen

14-05-2025 07:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan we weer, ik kan weer niet inloggen in mijn Hotmail account. Een jaar of 2 geleden is dit ook al eens gebeurd en kon pas na maanden (zeker 4 maanden later) weer inloggen.
Account zit niet vol, pas geleden nog geleegd. De helpdesk van Microsoft is r..

Nog meer mensen die niet in hun account kunnen. Moet ik nu weer alles gaan omzetten?
Nog nooit last van gehad. Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt?
Ja dat weet ik zeker. Ik open mijn mail een paar keer per week.
Een jaar of 2 geleden is dit ook al eens gebeurd en kon pas na maanden (zeker 4 maanden later) weer inloggen.
En wat had je toen gedaan om het te fixen?
Wat voor error krijg je?
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord. Zelfs een hotmail account wat ik jaren niet meer gebruik bestaat nog kwam ik laatst achter terwijl ze zeggen dat ze ongebruikte accounts na zoveel tijd verwijderen.
Mijn hotmail is paar jaar terug ineens 'gemerched' met een outlookaccount en heb dagelijks raar gedoe om er in te komen.
Gebruik het nu vooral voor spam en internetshoppen, maar ga denk ik ook die laatste dingen maar eens veranderen in mijn meeste gebruikte email.

Ben hotmail/outlook echt zat.
Magick88 schreef:
14-05-2025 07:42
Nog nooit last van gehad. Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt?
Serieus?? 8-)
MissNuada schreef:
14-05-2025 12:14
Serieus?? 8-)
Ik heb ook echt totaal geen idee wat het probleem is. Ik kan altijd gewoon inloggen en gebruik al Hotmail sinds mijn 10e, nooit problemen gehad.

Dus lijkt mij gewoon een wachtwoord of authenticator probleem. Of een apparaat die probeert in te loggen met een verouderd wachtwoord en het account steeds lockt. Met andere woorden: User error. :P
Nova66 schreef:
14-05-2025 08:52
En wat had je toen gedaan om het te fixen?

Na een paar maanden kon ik er weer in.

@ugli kreeg gisteren de melding dat ik te vaak heb ingelogd maar log 2 soms 3x per week in.
Ugli schreef:
14-05-2025 13:20
Ik heb ook echt totaal geen idee wat het probleem is. Ik kan altijd gewoon inloggen en gebruik al Hotmail sinds mijn 10e, nooit problemen gehad.

Dus lijkt mij gewoon een wachtwoord of authenticator probleem. Of een apparaat die probeert in te loggen met een verouderd wachtwoord en het account steeds lockt. Met andere woorden: User error. :P

Nee dit is niet waar.
Mijn Hotmail is laatst gehackt, toen is m'n Netflix account gekaapt en sindsdien heb ik alleen maar ellende met Hotmail. De hele dag door login attempts uit de hele wereld. Ik schrok er echt van als je naar dat overzicht gaat waar je kan zien wanneer/waar er geprobeerd is om in te loggen. Natuurlijk lukt het ze nooit, behalve die ene keer, maar verdorie.
Ik wil er z.s.m. vanaf.
Gewoon _melon met login problemen

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven