Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
donderdag 15 mei 2025 om 13:02
We nemen dan toch ook niet onze wederhelft mee? (Die ik ook niet heb

donderdag 15 mei 2025 om 13:30
Klinkt als een goed plan. Maken we onze bingokaart.yellowpino schreef: ↑15-05-2025 13:02We nemen dan toch ook niet onze wederhelft mee? (Die ik ook niet heb) Gewoon een paar chalets vol met Vivadames is toch veel gezelliger? Kunnen we alvast eventuele nieuwe gerechten op de menukaart testen, poedelen in het zwembad en allemaal reviews met 5 sterren schrijven zodat de reserveringen voor volgend jaar skyhigh zijn. Trouwens hebben jullie ook een padelbaan? Dan wil misschien een vriendin uit Spanje ook wel mee.
En hebben jullie ook lekkere cocktails op de kaart en leuke shoppingmal in de buurt? Ik vraag dit voor een vriendin uit België.
#doeslief
donderdag 15 mei 2025 om 15:21
Ik word bij de ingang geweigerd, dus ik laat hem even aan mij voorbijgaan
Ik zou het echt heel awkward vinden om daar op het terras te zitten, wetende dat ik hele onaardige (maar ware) dingen heb gezegd over het gezin op basis van de eerste seizoenen bij EHV. Daarbij komt dat Ivan hier op Viva zich ook niet van zijn beste kant heeft laten zien en ook echt hele nare dingen tegen mij heeft gezegd.
Ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gezegd, omdat het echt was op basis wat er werd getoond. Ik vind ze nu, in EHV emigreert echt veel leuker om te zien en ik zie nu ook hele andere kanten van zowel Ivan als Linda. De kinderen waren altijd al leuk en ik vind het leuk om ze elke keer weer een jaar ouder te zien.

Ik zou het echt heel awkward vinden om daar op het terras te zitten, wetende dat ik hele onaardige (maar ware) dingen heb gezegd over het gezin op basis van de eerste seizoenen bij EHV. Daarbij komt dat Ivan hier op Viva zich ook niet van zijn beste kant heeft laten zien en ook echt hele nare dingen tegen mij heeft gezegd.
Ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gezegd, omdat het echt was op basis wat er werd getoond. Ik vind ze nu, in EHV emigreert echt veel leuker om te zien en ik zie nu ook hele andere kanten van zowel Ivan als Linda. De kinderen waren altijd al leuk en ik vind het leuk om ze elke keer weer een jaar ouder te zien.
donderdag 15 mei 2025 om 15:29
yellowpino schreef: ↑15-05-2025 13:02We nemen dan toch ook niet onze wederhelft mee? (Die ik ook niet heb) Gewoon een paar chalets vol met Vivadames is toch veel gezelliger? Kunnen we alvast eventuele nieuwe gerechten op de menukaart testen, poedelen in het zwembad en allemaal reviews met 5 sterren schrijven zodat de reserveringen voor volgend jaar skyhigh zijn. Trouwens hebben jullie ook een padelbaan? Dan wil misschien een vriendin uit Spanje ook wel mee.

donderdag 15 mei 2025 om 15:33
Loesiepoesie2 schreef: ↑15-05-2025 13:30Klinkt als een goed plan. Maken we onze bingokaart.
En hebben jullie ook lekkere cocktails op de kaart en leuke shoppingmal in de buurt? Ik vraag dit voor een vriendin uit België.

vrijdag 16 mei 2025 om 13:15
Het hoeveelste reisje is dat wel niet? Ze moeten maar goed de papieren invullen, dadelijk worden ze door US immigration vastgezet…
vrijdag 16 mei 2025 om 13:50
Zo flauw zijn ze niet.*Brokkel* schreef: ↑15-05-2025 15:21Ik word bij de ingang geweigerd, dus ik laat hem even aan mij voorbijgaan![]()
Dingen veranderen.
Proost op een nieuw begin

Je kon't altaid nog bakker worre
vrijdag 16 mei 2025 om 13:52
Ik ga nergens heen zonder mijn Jan man.yellowpino schreef: ↑15-05-2025 13:02We nemen dan toch ook niet onze wederhelft mee? (Die ik ook niet heb) Gewoon een paar chalets vol met Vivadames is toch veel gezelliger? Kunnen we alvast eventuele nieuwe gerechten op de menukaart testen, poedelen in het zwembad en allemaal reviews met 5 sterren schrijven zodat de reserveringen voor volgend jaar skyhigh zijn. Trouwens hebben jullie ook een padelbaan? Dan wil misschien een vriendin uit Spanje ook wel mee.
Je kon't altaid nog bakker worre
vrijdag 16 mei 2025 om 15:22
Dat denk ik ook. Janneke weet precies waar commentaar op komt, maar Johan is zich nergens van bewust. Ze durft hem niet te corrigeren, bang voor hem, maar meer nog voor uitgebreide kritiek op de socials.MaanZon schreef: ↑15-05-2025 13:00Ik vraag me ook af of er bij Janneke niet meer meespeelt dan alleen de kritiek.
Zou ze zelf daardoor ook aan het denken worden gezet over de dingen die ze doen en hoe ze het aanpakken?
Volgens mij is Janneke slimmer dan Johan en heeft ze ook meer inzicht, maar va is wel de baas natuurlijk.
Dat stukje aan de bar ook, waar ze Johan wil vertellen dat hij eens iets moet afmaken; daar zie je haar ongemakkelijk kijken als Johan weer dom lult.
Volgens mij vind ze dat zelf ook maar ze durft er niks van te zeggen en Volgens mij is dat vaker zo.
Ze probeert wel vaker Johan 'bij te sturen' als hij weer iets zegt waarvan ze weet dat er kritiek op komt. En dan ook nog al die kritiek..zou haar dat nou echt niet aan het denken zetten en daardoor misschien anders gaan kijken naar oa haar huwelijk?
Mocht dat zo zijn dan gaat ze daar natuurlijk niet echt iets mee doen, maar ik kan me wel voorstellen dat het gaat wringen en dat je er last van kan hebben.
Ik snap wel dat Janneke soms slapeloze nachten heeft. Ook vanwege het commentaar op de kinderen, kan ik me zo voorstellen. Het lijkt me niet leuk te lezen dat heel veel mensen vinden dat je je kinderen ernstig tekort doet door ze van school en vrienden weg te houden.
vrijdag 16 mei 2025 om 15:48
En als je je zorgen dan met je man probeert te delen krijg je wss alleen te horen, dat je je geen zorgen moet maken, want je zit toch een de geweldige vallei.Meisjemetdeparel schreef: ↑16-05-2025 15:22Dat denk ik ook. Janneke weet precies waar commentaar op komt, maar Johan is zich nergens van bewust. Ze durft hem niet te corrigeren, bang voor hem, maar meer nog voor uitgebreide kritiek op de socials.
Ik snap wel dat Janneke soms slapeloze nachten heeft. Ook vanwege het commentaar op de kinderen, kan ik me zo voorstellen. Het lijkt me niet leuk te lezen dat heel veel mensen vinden dat je je kinderen ernstig tekort doet door ze van school en vrienden weg te houden.
vrijdag 16 mei 2025 om 17:14
In de vvv zeggen de Nagelkerkjes dat iedereen zo positief gereageerd heeft op de vlog van Koen.
Tja beste Jan misschien we weet je niet, dat de mensen die een beetje kritisch zijn en geen containerschip voor hun hoofd hebben, dat je lieve diva mensen blokkeert zodra je de waarheid ziet.
Ze steken een en al veren in hun eigen reet in de vlog. De titel heeft "er is iets bijzonders " Nou ik heb het niet ontdekt.
Het kost me iedere keer zoveel moeite ze niet aan te spreken in Spa One in Oosterhout...misschien toch eens overwegen?
Tja beste Jan misschien we weet je niet, dat de mensen die een beetje kritisch zijn en geen containerschip voor hun hoofd hebben, dat je lieve diva mensen blokkeert zodra je de waarheid ziet.
Ze steken een en al veren in hun eigen reet in de vlog. De titel heeft "er is iets bijzonders " Nou ik heb het niet ontdekt.
Het kost me iedere keer zoveel moeite ze niet aan te spreken in Spa One in Oosterhout...misschien toch eens overwegen?
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
vrijdag 16 mei 2025 om 20:54
Dan moet je buiten de schoolvakanties gaan.Koffieleut123 schreef: ↑16-05-2025 20:45Ik wil graag een keer naar Spa One maar ik heb niet zo’n zin in de nagelkerkjes
Of de eerste drie dagen vóór of ná een schoolvakantie.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
vrijdag 16 mei 2025 om 20:58
Ga je gewoon een keer als de nagelkerkjes in spanje zijn.Koffieleut123 schreef: ↑16-05-2025 20:45Ik wil graag een keer naar Spa One maar ik heb niet zo’n zin in de nagelkerkjes
#doeslief
vrijdag 16 mei 2025 om 21:49

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in