Napraattopic 2025.4, met geklets.

12-04-2025 00:31 2067 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.4 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:48
Maar goed, mijn zoon had vandaag voortgangsgesprek op zijn stage en hij werd overladen met complimenten dus hij was helemaal blij :D
Super, want je hoort vaak anders. Feestje?
Redhead70 schreef:
16-05-2025 19:50
Super, want je hoort vaak anders. Feestje?
Nee het feestje komt morgen. Dan zet zoon zijn grote scherm beneden en gaan we lekker met zijn allen songfestival kijken :proud:
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:45
Oh dat keuteltje. Ik kan er niks mee.
Ooooo zou het?
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:48
Maar goed, mijn zoon had vandaag voortgangsgesprek op zijn stage en hij werd overladen met complimenten dus hij was helemaal blij :D
Dat is heel fijn Lady! Ik heb vandaag ook een zeer positief voortgangsgesprek met mijn eigen stagiair mogen voeren. Ik heb zoveel lol terwijl ik haar begeleid. Het is een hele leuke jonge vrouw die gaat voor resultaat, snel leert, durft vragen en dan ook nog eens met een spitsvondig gevoel voor humor waarmee ze vanaf dag 1 goed in het team valt. :heart: Ze doet MBO4 en heeft nog veel in haar mars!
Star⁴ schreef:
16-05-2025 19:57
Ooooo zou het?
Ze doet me er wel heel erg aan denken. Maar er zullen gerust meer keuteltjes zijn op de wereld.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:56
Nee het feestje komt morgen. Dan zet zoon zijn grote scherm beneden en gaan we lekker met zijn allen songfestival kijken :proud:
Leuk gewoon met zijn allen. Hier zijn zoons in de voetbalvibe rondom kampioenschap en de demonstratie anderzijds.
Ik krijg de hele dag appjes en probeer Zwitserland te zijn.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:56
Mag ik bij jou komen kijken? Hier zit iedereen met koptelefoons op om zich af te sluiten en ik kijk dus altijd in mijn uppie.
Fijn nieuws LV! Dan zul je wederom een trotse mama zijn denk ik zo! En je zoon natuurlijk ook trots op zichzelf. Dat zijn de leuke dingen!
Redhead70 schreef:
16-05-2025 20:11
Leuk gewoon met zijn allen. Hier zijn zoons in de voetbalvibe rondom kampioenschap en de demonstratie anderzijds.

Ja maar ja, dat is nu ook even retespannend ook. Wat een gek seizoen, beide clubs flink op voorsprong gestaan en beide nu nog volop in de race. (Of bedoel je niet de eredivisie?)
MrsM schreef:
16-05-2025 20:31
Ja maar ja, dat is nu ook even retespannend ook. Wat een gek seizoen, beide clubs flink op voorsprong gestaan en beide nu nog volop in de race. (Of bedoel je niet de eredivisie?)
Jawel en beide die hard psv fan. Dus die zitten in dubio en dat snap ik..
Redhead70 schreef:
16-05-2025 20:35
Jawel en beide die hard psv fan. Dus die zitten in dubio en dat snap ik..

Haha ik ben ook voor PSV. Maar vond het echt waardeloos dat ze de 2e helft hun hele voorsprong zo makkelijk kwijtraakten, gelukkig deed Ajax dit ook de laatste wedstrijden dus spannend weekend!
Nouhouuuuus zeg iets!
MrsM schreef:
16-05-2025 20:39
Haha ik ben ook voor PSV. Maar vond het echt waardeloos dat ze de 2e helft hun hele voorsprong zo makkelijk kwijtraakten, gelukkig deed Ajax dit ook de laatste wedstrijden dus spannend weekend!
Ik heb alleen de laatste 5 minutengezien. Ik ben niet zo van de voetbal. Maar goed kinderen wel en spelen zelf ook. Ik hoor het wel zondag.
Star⁴ schreef:
16-05-2025 20:49
Nouhouuuuus zeg iets!
Ik kan het niet aan zondag. :nope:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Echt het zal mij allemaal jeuken. Ik ga zondag lekker demonstreren en ik laat de boeren dorsen.
(Herman Finkers)
vivapimpelmees schreef:
16-05-2025 20:18
Mag ik bij jou komen kijken? Hier zit iedereen met koptelefoons op om zich af te sluiten en ik kijk dus altijd in mijn uppie.
Nou ja wat saai.

Nou heb ik wel geluk hoor, met een zoon die al sinds zijn zevende dol is op het songfestival. Hij neemt het ook altijd veel serieuzer dan ik, hij kent ook alle winnaars vanaf 2011 uit zijn hoofd en heeft daar een zeer duidelijke mening over :lol: Mijn man en dochter zijn niet zo geïnteresseerd maar ze zijn wel gevoelig voor het gezelligheidsaspect :love:
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 21:07
Echt het zal mij allemaal jeuken. Ik ga zondag lekker demonstreren en ik laat de boeren dorsen.
Als je een lange blonde samen met een veel kleinere, dunne grijze spot: BFF and Me :D
Nouschi schreef:
16-05-2025 21:02
Ik kan het niet aan zondag. :nope:
Ik hoop dat het bij jou wel wat gezelliger is dan hier :hihi:
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Wat was het koud vandaag zeg. Gewoon mijn winterjas weer aan gehad o_o
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
OlleGrieze schreef:
16-05-2025 21:17
Als je een lange blonde samen met een veel kleinere, dunne grijze spot: BFF and Me :D
Ik zal naar jullie uitkijken. Als jij een zwaarlijvige dame in het zwart op docs tegenkomt, dat ben ik dus :lol:
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 21:25
Ik zal naar jullie uitkijken. Als jij een zwaarlijvige dame in het zwart op docs tegenkomt, dat ben ik dus :lol:
Ik vermoed zomaar dat ik erg herkenbaar zal zijn want op hakken :lol:
OlleGrieze schreef:
16-05-2025 21:31
End lopen, hoor
OlleGrieze schreef:
16-05-2025 21:31
Oh dan ga ik wel op het geklikklak af :lol:
(Herman Finkers)
Hela schreef:
16-05-2025 21:32
End lopen, hoor
Zeker en dat doe ik elke dag met voor mij op 'goede' hakken. Ik ga kilometers en uren op mijn Chie's. Door eerdere operaties aan mijn achillespezen, lopen hakken voor mij makkelijker dan 'plat'. Ik kan op blote voeten lopen maar zodra er een schoen omheen zit moet er hoogte of extra steun zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven