Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 16 mei 2025 om 19:50
Super, want je hoort vaak anders. Feestje?Lady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 19:48Maar goed, mijn zoon had vandaag voortgangsgesprek op zijn stage en hij werd overladen met complimenten dus hij was helemaal blij![]()
vrijdag 16 mei 2025 om 19:56
Nee het feestje komt morgen. Dan zet zoon zijn grote scherm beneden en gaan we lekker met zijn allen songfestival kijken

'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 16 mei 2025 om 19:57
Ooooo zou het?
vrijdag 16 mei 2025 om 19:58
Dat is heel fijn Lady! Ik heb vandaag ook een zeer positief voortgangsgesprek met mijn eigen stagiair mogen voeren. Ik heb zoveel lol terwijl ik haar begeleid. Het is een hele leuke jonge vrouw die gaat voor resultaat, snel leert, durft vragen en dan ook nog eens met een spitsvondig gevoel voor humor waarmee ze vanaf dag 1 goed in het team valt.Lady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 19:48Maar goed, mijn zoon had vandaag voortgangsgesprek op zijn stage en hij werd overladen met complimenten dus hij was helemaal blij![]()

vrijdag 16 mei 2025 om 19:58
vrijdag 16 mei 2025 om 20:11
Leuk gewoon met zijn allen. Hier zijn zoons in de voetbalvibe rondom kampioenschap en de demonstratie anderzijds.Lady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 19:56Nee het feestje komt morgen. Dan zet zoon zijn grote scherm beneden en gaan we lekker met zijn allen songfestival kijken![]()
vrijdag 16 mei 2025 om 20:18
Mag ik bij jou komen kijken? Hier zit iedereen met koptelefoons op om zich af te sluiten en ik kijk dus altijd in mijn uppie.Lady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 19:56Nee het feestje komt morgen. Dan zet zoon zijn grote scherm beneden en gaan we lekker met zijn allen songfestival kijken![]()
vrijdag 16 mei 2025 om 20:31
Ja maar ja, dat is nu ook even retespannend ook. Wat een gek seizoen, beide clubs flink op voorsprong gestaan en beide nu nog volop in de race. (Of bedoel je niet de eredivisie?)
vrijdag 16 mei 2025 om 20:35
vrijdag 16 mei 2025 om 20:39
Haha ik ben ook voor PSV. Maar vond het echt waardeloos dat ze de 2e helft hun hele voorsprong zo makkelijk kwijtraakten, gelukkig deed Ajax dit ook de laatste wedstrijden dus spannend weekend!
vrijdag 16 mei 2025 om 20:53
Ik heb alleen de laatste 5 minutengezien. Ik ben niet zo van de voetbal. Maar goed kinderen wel en spelen zelf ook. Ik hoor het wel zondag.
vrijdag 16 mei 2025 om 21:10
Nou ja wat saai.vivapimpelmees schreef: ↑16-05-2025 20:18Mag ik bij jou komen kijken? Hier zit iedereen met koptelefoons op om zich af te sluiten en ik kijk dus altijd in mijn uppie.
Nou heb ik wel geluk hoor, met een zoon die al sinds zijn zevende dol is op het songfestival. Hij neemt het ook altijd veel serieuzer dan ik, hij kent ook alle winnaars vanaf 2011 uit zijn hoofd en heeft daar een zeer duidelijke mening over

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 16 mei 2025 om 21:17
Als je een lange blonde samen met een veel kleinere, dunne grijze spot: BFF and MeLady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 21:07Echt het zal mij allemaal jeuken. Ik ga zondag lekker demonstreren en ik laat de boeren dorsen.

vrijdag 16 mei 2025 om 21:25
Ik zal naar jullie uitkijken. Als jij een zwaarlijvige dame in het zwart op docs tegenkomt, dat ben ik dusOlleGrieze schreef: ↑16-05-2025 21:17Als je een lange blonde samen met een veel kleinere, dunne grijze spot: BFF and Me![]()

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 16 mei 2025 om 21:31
Ik vermoed zomaar dat ik erg herkenbaar zal zijn want op hakkenLady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 21:25Ik zal naar jullie uitkijken. Als jij een zwaarlijvige dame in het zwart op docs tegenkomt, dat ben ik dus![]()

vrijdag 16 mei 2025 om 21:32
End lopen, hoorOlleGrieze schreef: ↑16-05-2025 21:31Ik vermoed zomaar dat ik erg herkenbaar zal zijn want op hakken![]()
vrijdag 16 mei 2025 om 21:35
Oh dan ga ik wel op het geklikklak afOlleGrieze schreef: ↑16-05-2025 21:31Ik vermoed zomaar dat ik erg herkenbaar zal zijn want op hakken![]()

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 16 mei 2025 om 21:46
Zeker en dat doe ik elke dag met voor mij op 'goede' hakken. Ik ga kilometers en uren op mijn Chie's. Door eerdere operaties aan mijn achillespezen, lopen hakken voor mij makkelijker dan 'plat'. Ik kan op blote voeten lopen maar zodra er een schoen omheen zit moet er hoogte of extra steun zijn.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in