The handsmaid's tale
dinsdag 13 mei 2025 om 22:33
Ze zaten toch nog midden in de shit? Het is pas klaar als ze iedereen vermoord hebbenNomenNesci0 schreef: ↑13-05-2025 21:29Dacht dat het zodanig klaar was, dat er geen vervolg meer kon komen. Blijkbaar wel dus![]()
Leuk

En daar doen ze hard hun best voor.
Ongeloofwaardig dat Lydia ineens de super belangrijke dienstmaagden laat gaan. Maar ach, het was ook wel mooi.
dinsdag 20 mei 2025 om 11:21
Ik heb wat voorstukjes gezien en nu durf ik niet te kijken. Stom misschien en het is een koekje van eigen deeg, maar ik vond het toch heel heftig dat Serena op de vlucht ging met de baby. Het was wel te verwachten, maar toch houd ik niet van mannen die altijd leuk en lief doen en dan ineens omslaan in een engerd.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 20 mei 2025 om 15:53
dinsdag 20 mei 2025 om 21:36
Wow…. Wat een geweldige aflevering.
Vorige week dacht ik dat het de laatste was en snapte er helemaal niets van (hoe mooi en symbolisch de episode ook was), maar aflevering 9 is alles waarop ik zat te wachten. Aunt Lydia wederom, Serena, Joseph (alle scènes, maar vooral die met de kleine Angela/Charlotte
), en natuurlijk June. Wow.
Vorige week dacht ik dat het de laatste was en snapte er helemaal niets van (hoe mooi en symbolisch de episode ook was), maar aflevering 9 is alles waarop ik zat te wachten. Aunt Lydia wederom, Serena, Joseph (alle scènes, maar vooral die met de kleine Angela/Charlotte
donderdag 22 mei 2025 om 19:35
Ik hoop niet dat we daar een jaar op moeten wachten.Hijodelaluna schreef: ↑21-05-2025 08:56De motieven worden duidelijk van iedereen. Mooi! Wel veel in 1 aflevering. Alles in sneltreinvaart ineens. Nog 1 aflevering te gaan en dan door naar "de testamenten"! Hopelijk gaat die ook volgen![]()
Heeft iemand het boek gelezen ?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/06 ... werktitel/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in