Problemen met Ipad
donderdag 15 mei 2025 om 20:01
Mijn I-pad doet het niet meer goed.
Het batterij volume klopt niet meer, als ik hem aan de lader heb dan zegt hij op een gegeven moment dat hij 100% vol is, maar zo gauw ik wat wil doen dan staat er ineens 3%.
Ook valt hij steeds uit als ik een paar minuten wat heb gedaan, en komt het Apple logo. Vervolgens moet ik opnieuw mijn code invoeren en wachten tot de WIFI gevonden is, en dan kan ik weer heel even kijken.
Ook vind ik dat de I-pad soms ineens heel heet wordt.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt, of tips? Of is hij overleden?
Ik heb wel net een nieuwe app gedownload, een bankapp, maar ik kan me niet voorstellen dat één app bovenstaande veroorzaakt.
En alle updates zijn gedaan.
Het batterij volume klopt niet meer, als ik hem aan de lader heb dan zegt hij op een gegeven moment dat hij 100% vol is, maar zo gauw ik wat wil doen dan staat er ineens 3%.
Ook valt hij steeds uit als ik een paar minuten wat heb gedaan, en komt het Apple logo. Vervolgens moet ik opnieuw mijn code invoeren en wachten tot de WIFI gevonden is, en dan kan ik weer heel even kijken.
Ook vind ik dat de I-pad soms ineens heel heet wordt.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt, of tips? Of is hij overleden?
Ik heb wel net een nieuwe app gedownload, een bankapp, maar ik kan me niet voorstellen dat één app bovenstaande veroorzaakt.
En alle updates zijn gedaan.
maandag 19 mei 2025 om 20:51
dinsdag 20 mei 2025 om 17:21
Beetje late reactie maar ik was een paar dagen weg. Ze is ruim 9. Heeft 5 jaar geleden hersenontstekingen gehad en kwetsbaar. Nu is ze sinds een paar weken verlamd aan haar linker achterpootje. Ze verliest gewicht. Maar eet en drinkt goed en heeft geen pijn ( volgens ons en dierenarts). Bloedonderzoek is om te kijken of er iets onderliggende is zonder teveel ingewikkelde onderzoek. Maar gisteren uitslag. Alles is goed in het bloed, dus nu afvallen in de gaten houden. Als ze blijft afvallen dan is er iets serieus aan de hand en moeten we nadenken over de korte toekomst.loulou39 schreef: ↑15-05-2025 22:03Ik gebruik hem ook heel intensief, waar ik ga in huis, daar is mijn Ipad.
Ik heb trouwens net even gegoogled, en de gemiddelde levensduur van een ipad is volgens meerdere hits 4 á 5 jaar.
Ja, voor mijn mannetje, katje, heb ik alles ingezet: peperdure operatie, afspraken, onderzoeken, antibiotica, etc. Alles om hem te helpen, maar als je ziet dat hij niet levenswaardig door kan gaan, dan stopt het helaas, zo erg!
Het is heel erg off topic, maar wat zijn de klachten van je hond? Is het een algemeen bloedonderzoek, om te kijken wat de oorzaak van de klachten kan zijn, of hebben jullie een vermoeden?
Ik ga mee hopen dat het goed komt!
We hebben ook al veel diertenrts kosten aan haar gehad in de afgelopen jaren. De prijzen zijn ook echt idioot ( een mri met hersenvochtpunctie ws 1700,-). Maar goed, wij zijn van mening dat omdat wij hebben gekozen voor een huisdier, wij er ook goed voor moeten zorgen.
We realiseren ons wel dat haar einde steeds meer in zicht komt. En dat vinden we vooral heel erg verdrietig.
ach.. ik doe ook maar wat..
woensdag 21 mei 2025 om 17:07
Ach gos, maar wat fijn dat ze geen pijn heeft, én dat ze zulke lieve baasjes heeft!
Ik hoop dat jullie toch nog een tijdje van haar mogen genieten
Ja, de prijzen bij de dierenarts zijn extreem. Als ik al het geld wat ik voor mijn katertje levenslang heb uitgegeven bij elkaar optel.... hij is 14 geworden en had altijd wat, dus de dierenarts- en dierenziekenhuisbezoekjes zijn niet te tellen (ik vind het ook zo zielig voor hem, hij was altijd zo bang: ik krijg alweer tranen).
Maar ik zal weer netjes on-topic gaan: hopelijk weet ik morgen of ik op korte termijn een nieuwe Ipad van mezelf mag kopen. Dat is toch een stuk fijner dan een laptop tijdens thuis sporten en bankzitten...
Dank jullie wel voor het meedenken en meezoeken op internet! Daar ben ik heel erg blij mee
Ik hoop dat jullie toch nog een tijdje van haar mogen genieten

Ja, de prijzen bij de dierenarts zijn extreem. Als ik al het geld wat ik voor mijn katertje levenslang heb uitgegeven bij elkaar optel.... hij is 14 geworden en had altijd wat, dus de dierenarts- en dierenziekenhuisbezoekjes zijn niet te tellen (ik vind het ook zo zielig voor hem, hij was altijd zo bang: ik krijg alweer tranen).
Maar ik zal weer netjes on-topic gaan: hopelijk weet ik morgen of ik op korte termijn een nieuwe Ipad van mezelf mag kopen. Dat is toch een stuk fijner dan een laptop tijdens thuis sporten en bankzitten...
Dank jullie wel voor het meedenken en meezoeken op internet! Daar ben ik heel erg blij mee
donderdag 22 mei 2025 om 13:32
Krulliebollie73 schreef: ↑21-05-2025 20:32Ik zal voor je duimen op een goede APK uitslag zodat je een nieuwe iPad kunt kopen..
Jij mag vaker voor me duimen! Dank je wel

Het was in totaal ongeveer de helft van de geschatte kosten.
Hallo Ipad

(Alleen nog even wachten tot salaris maandag)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in