Welke tandpasta
donderdag 22 mei 2025 om 13:06
donderdag 22 mei 2025 om 14:19
Dank jullie wel voor de reacties.
Paradontax heb ik ook proef monster eerder mee gekregen, maar kreeg daar blaren van in mn wangen.
De mondhygiënist had daar vaker van gehoord, dus tubetje meridol mee gekregen.
Dat werkt goed, minder last van blaren.
Tja de prijs, ik zag wat staan bij de Etos,
Dan maar geen dikke laag tandpasta op mn borstel.
Paradontax heb ik ook proef monster eerder mee gekregen, maar kreeg daar blaren van in mn wangen.
donderdag 22 mei 2025 om 14:32
Mijn tandarts raadt die ook aan. Ik vind hem wel fijn al voelt het niet altijd helemaal schoon. Ze zei ook dat de elektrische tandenborstel niet te hard mag en een zacht kopje moet hebben.
Ik probeer hem in de aanbieding te kopen, maar soms lukt dat niet. Ik doe er lang mee dus dan betaal ik soms maar de volle mep.
donderdag 22 mei 2025 om 14:41
Gewoon even goed zoeken naar een aanbieding.Elsje79 schreef: ↑22-05-2025 14:19Dank jullie wel voor de reacties.
donderdag 22 mei 2025 om 14:49
Is het nog steeds die smerige vernieuwde versie van een paar jaar geleden? Of zijn ze weer terug naar hun oude formule? (Ik hou hoop)Lila-Linda schreef: ↑22-05-2025 13:33Parodontax, maar die is ook niet goedkoop. Wel echt beter voor mijn tandvlees
Gebruik het nu al eeuwen (sinds de vorige eeuw)
donderdag 22 mei 2025 om 14:53
donderdag 22 mei 2025 om 15:01
Meestal de rode van Zendium, de groene van Elmex en laatst een tube Sensodyne meegenomen bij de Action omdat de tandpasta op was en ik dacht laat ik die eens proberen. Als ik echt zou moeten kiezen vind ik die van Elmex het fijnst. Wil als die op is weer eens Paradontax proberen omdat mijn tandvlees wat onrustig is, om te kijken of dat helpt, ook ooit aangeraden door de tandarts toen ik heel erg last had van ontstoken tandvlees. Al die anderen helpen daar ook tegen maar het is nu wat meer onrustig dan anders.
Ook een keer Prodent complete bescherming gebruikt en dat is tot nu toe de enige tandpasta die ik echt nooit meer ga kopen. Schuimt veel te veel en moest er regelmatig van kokhalzen tijdens het poetsen. Zo vreemd.
Ook een keer Prodent complete bescherming gebruikt en dat is tot nu toe de enige tandpasta die ik echt nooit meer ga kopen. Schuimt veel te veel en moest er regelmatig van kokhalzen tijdens het poetsen. Zo vreemd.
donderdag 22 mei 2025 om 15:13
Vroeger was hij lekkerder, maar alsnog beter dan de rest
Want ik vind zo'n mond vol schuim heel smerig. En dat heeft paradontax echt veel minder
donderdag 22 mei 2025 om 16:14
Ja, dit. Nederland is een aanbiedingland.
donderdag 22 mei 2025 om 16:14
Ja, dit. Nederland is een aanbiedingland.
donderdag 22 mei 2025 om 17:18

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in