Zwanger worden…. Start 2025

02-01-2025 19:29 335 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Wie van jullie heeft een wens om zwanger te worden in 2025? Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie?

Wellicht leuk om elkaar op de hoogte te houden?

Ik ben in oktober 2022 gestopt met de pil. We wonen toen net een half jaar in ons nieuwe huis. Hebben al een dochter van nu 5 jaar en willen graag een broertje of zusje voor haar

Helaas wegens een burn out bij mijn partner en bij mezelf Long-covid hebben we alles on hold gezet en zijn we condooms gaan gebruiken voor en tijdens de eisprong.

Nu we beide zo goed al hersteld zijn willen we er in 2025 wel voor gaan.
Ik kijk iedere keer even of er nog iemand mooi nieuws mag delen. Ik gun het jullie allemaal! ❤️

Onze echo was goed, mooi kloppend hartje, nu ongeveer 8.3 weken zwanger. Ik ben overgestapt naar een ander topic, ook omdat het voor jullie wellicht fijner is om te praten met mensen die in dezelfde situatie zitten. Maar lees dus wel mee :)
Wat fijn @Julie123! Voel je vrij om ook hier te delen als je dat wil.

Gisteren positieve ovulatietest gehad dus het wachten gaat hier weer beginnen.
Welkom bij de groep vuurvlinder!

Gefeliciteerd Ytje!!! Wat een goed nieuws allemaal. Ook dat jouw eerste echo goed was Julie.

Spannend tortelduif! Ik heb deze maand dus geen ovulatietest gedaan en voor alsnog geeft het mij een rustiger gevoel. Over 6 dagen is mijn NOD. Dus ben ook erg benieuwd.
Wauw! Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! ❤️❤️

Wat een goed om het zo te lezen! Voor sommige nog spannend maar geef niet op.

Hier heeft mijn partner een nieuwe baan vanaf 1 juni dus hopelijk komt er meer energie terug en staat hij weer open voor een tweede kindje. Hij heeft gelukkig nog niet aangegeven dat hij het echt niet wilt, soms geef ik nog wel een hint!

Alles komt goed!
Wat fijn Julie, en kloppend hartje!! 💝

Goed nieuws, Beauty. Ik hoop dat de baan hem gaat helpen bij het verbeteren van zijn mentale gezondheid. Hopelijk gaat de deur daarna weer een beetje open!

Hier nog niks te melden. Nog geen ongesteldheid te bekennen.. dus we wachten nog maar even verder.
Heb ook geen testen meer liggen. Ga volgende week een paar kopen en binnenkort voor de zekerheid maar weer even testen.
Wat leuk zoveel zwangere dames! :flirting:

Ik heb gister mijn ovluatie gehad, en dit keer weet ik het zeker want ik had dat cervix slijm. We hebben het goed benut, nu maar weer afwachten! Maar op een of andere manier heb ik er dit keer een goed gevoel bij! 6 juni zou ik ongesteld moeten worden.
Hoi dames!
Tot nu toe gaat alles goed, de testen die ik afgelopen dagen heb gedaan zijn alleen maar opgelopen en gister was mijn nod! Ongesteldheid is nergens te bekennen en ik voel me met vlagen al best misselijk. Dat had ik nog eigenlijk niet verwacht, want de vorige keer had ik de 6 weken tot de miskraam nergens last van. Overigens prima vol te houden tot nu toe!

We zijn eigenlijk heel optimistisch en proberen positief te blijven, en dat lukt aardig! Al zijn we door de vorige ervaring wel heel bewust van hoe fragiel het nog is. 10 juni mogen we komen voor een eerste echo dus hopelijk gaat de tijd een beetje snel!

@pineapplepizza fijn om een positief gevoel te hebben! Ik had dat ook en dat bleek terecht, ik hoop voor jou ook!
Gefeliciteerd Ytje!!

Wij hebben een mooie eerste echo gehad, het hartje klopte krachtig!
Oh Ytje wat fijn! En iets minder fijn van de misselijkheid, maar ik snap dat dat juist ook weer meer bevestiging geeft. Fijn dat je zo optimistisch bent :)

En Deurhendel ik had nog aan je gedacht! Wat een fijn nieuws zeg! Heb je het al wat in je omgeving gedeeld?

Ik ben nu zelf 5 weken zwanger en woensdag voor het laatst getest. Die was heel duidelijk, dus ik denk dat ik het nu maar laat. Gisteren de verloskundige gebeld en dat vond ik heel officieel voelen haha. Vrijdag 13 juni onze echo (gelukkig niet echt bijgelovig haha)! Heeeel spannend, zeker omdat ik niet echt merk dat ik zwanger ben. Alleen borsten zijn stukje groter en ik heb wat sneller honger.
Gefeliciteerd Ytje!! Wat veel positieve testen de afgelopen weken. Nice!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven