Verward

24-05-2025 14:09 49 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijna 7 maanden heb ik een man ontmoet via Lexa. Hij zocht contact met mij. In eerste instantie sprak hij me niet aan, dus reageerde ik niet. Na een hele dag te hebben gezien dat hij moeite deed om in contact te komen heb ik zijn berichtje beantwoord. Savonds waren we al aan het appen. We hadden via de app al gelijk een klik. 2 dagen later hadden we een date. Ik was bloed nerveus, maar hij was heel lief. Stelde me gerust en hebben overal over gepraat. Alsof het vanzelf ging is er ook meer gebeurd op die date. Onze eerste zoen.... ik kan het alleen maar beschrijven als vuurwerk. Een gevoel van je heel voelen. Ik heb een hele grote schaamte, maar die heb ik bij hem nooit gehad. Het ging zo vanzelf.
De volgende dag hadden we weer afgesproken. Hij gaf aan nog niet toe te zijn aan een relatie. Daar had ik geen probleem mee. Hij was heel rot behandeld door zn ex en had tijd nodig. Hier heb ik alle begrip voor. Neem je tijd. Als we bij elkaar horen komt dat wel goed.
Nu zijn we bijna 7 maanden verder. 7 maanden dagelijks app contact. Elke dag een goedemorgen en welterusten. Alles wordt besproken. Sinds 2 maanden is hij ook gaan bellen. Smorgens als hij onderweg is naar zn werk. Of als hij uit zn werk komt. Laat weten of hij weggaat of thuis komt.
Als hij naar me kijkt is het zo intens. Zoals hij me vasthoudt, zo heeft niemand me ooit vastgehouden. Hij is bezorgd om.
Als we samen zijn gaat het zo relaxed en zo vanzelf. Een paar maanden geleden zei hij, ik hou van jou. Ik vroeg of hij dat meende en hij zei van wel. Een paar weken later zei ik tegen hem dat ik ook van hem hou. Hij zei dat hij niet verliefd is en het niet zo had gezegt. Ik merk het al maanden. Zodra hij zelf te dichtbij komt neemt hij weer afstand.
Mijn gevoel zegt dat hij van me houdt, zoals hij reageerd en met me praat en met me vrijt. maar zijn worden zeggen anders.

Moet ik mijn gevoel volgen en weten dat dit goed komt. Of moet ik zijn woorden geloven.
Ik weet het niet meer.

Ik heb een huwelijk van 21 jaar achter de rug, waarin ik de gevoelens en zorgzaamheid nooit heb gehad.

Heel graag jullie advies.
Wanneer iemand aangeeft dat hij/zij geen relatie wil, geloof diegene dan.
Luister naar zijn woorden.
Die is getrouwd. Ben je weleens bij hem thuis geweest?
Hij kan of wil niet echt voor jou gaan.
Is dat voor jou goed genoeg?
What a nuanced anxiety
Mannen veel beter doen alsof dan vrouwen.
Ze hebben vaak ook geen enkele moeite om “passievol” te vrijen terwijl ze eigenlijk niets voelen.
Sorry
Ik heb zo'n soort relatie gehad, jaren geleden. Ik was verliefd, hij niet. Ook hij zei van mij te houden maar niet op die manier en hij wilde geen relatie zoals ik die wilde. Maar omdat ik verliefd was bleef ik hopen. Ik snapte het ook niet want het voelde voor mij wel als een relatie. Voor hem was het achteraf een fwb, maar ik ben daar helemaal niet toe in staat dus ik dacht steeds het komt wel goed.
Totdat hij verliefd werd op iemand anders en er plotseling een eind kwam aan ons contact. Ik was helemaal kapot, enorm liefdesverdriet gehad.
Pas op, zou ik willen zeggen, maar je zit er al middenin. Ik zou er zo snel mogelijk een eerlijk gesprek over hebben. Als het er voor hem echt niet inzit om aan jouw verwachtingen van een relatie te voldoen kun je beter afstand nemen, hoe moeilijk ook.
huismuis
@Merys hij is 4 jaar geleden gescheiden en woont alleen. Hij heeft 2 prachtige kinderen. Waar hij alles voor doet
Kom je ook bij hem thuis?

Als een man zegt dat hij niet verliefd is, is hij niet verliefd. En als een man zegt dat hij niet toe is aan een relatie, is hij niet verliefd. Waarschijnlijk ben je overbrugging tot hij wel verliefd op een ander wordt. En je zal zien dat hij, als dat gebeurt, opeens wel toe is aan een relatie. Ik raad je aan hier zsm mee te stoppen want hoe langer je jezelf voor de gek houdt, hoe meer pijn het gaat doen.
Hij isniet verliefd en niet klaar voor een relatie (met jou!!)
Jij bent zijn tussendoortje tot hij de ware vindt

Stop hiermee, het wordt echt 1 groot tranendal
Folomi schreef:
24-05-2025 15:03
@Merys hij is 4 jaar geleden gescheiden en woont alleen. Hij heeft 2 prachtige kinderen. Waar hij alles voor doet

Ben je bij hem thuis geweest?
Ja die wordt hem niet. Hij ziet het als FWB, tot hij iemand anders tegenkomt.
Het komt erg vaak voor dat een man zegt geen relatie te willen en/of niet verliefd te zijn, waarbij de vrouw gelooft dat het misschien toch nog wel goed zal komen. Dat doet het nooit. Zelden in ieder geval. Hij weet blijkbaar precies wat hij moet doen om je aan het lijntje te houden. Boeit ook niet dat hij ‘twee prachtige kinderen heeft waar hij alles voor doet’. Jij wilt een relatie, hij niet, dus als je jezelf enigszins serieus neemt, moet je het zo snel mogelijk afkappen.
Geloof de woorden
Hij vind de aandacht fijn, maar dat is het dan ook.

Ook ik vraag me af of hij wel vrijgezel is. Bellen is namelijk qua inhoud niet te traceren, waar app contact dat wel is.

Ben je bij hem thuis geweest? Weet je waar hij woont? Kunnen jullie spontaan bij elkaar aan waaien?
I noticed how your people didn't support you. So, I sent you strangers -- The Universe
Snap het TO, het is moeilijk te accepteren als het zo goed voelt als jullie samen zijn. En als je verliefd bent, wil je gewoon dat sprankje hoop.
Maar goede stap dat je dit post, dat is al het begin van de bewustwording. Want eens met de rest, welke reden hij ook heeft, hij gaat niet voor je.
Beter om de pleister er in 1 x af te trekken! Eein blijven hangen os ook niet goed voor je eigenwaarde, iedereen ‘ verdient’. Iemand die wel voor je gaat!
"Nu zijn we bijna 7 maanden verder. 7 maanden dagelijks app contact. Elke dag een goedemorgen en welterusten. Alles wordt besproken. Sinds 2 maanden is hij ook gaan bellen. Smorgens als hij onderweg is naar zn werk. Of als hij uit zn werk komt. Laat weten of hij weggaat of thuis komt"

Je spreekt hem dus alleen als hij in de auto zit?
Dit gaat niet goed aflopen voor jou vrees ik. Kies voor jezelf.
Folomi schreef:
24-05-2025 15:03
Weet je waar hij woont? Ben je al in zijn huis geweest?
Laten gaan, hij is niet serieus met je. Je bent leuk voor de neuk, bot gezegd.
wij slapen nooit.
Hem gewoon geloven. Hij is niet verliefd maar vindt jou wel leuk om aan zijn fysieke noden te voldoen.
Wat bedoel je met 'goed komen'? Meer dan dit gaat het niet worden en dat belooft hij jou toch ook niet? Hij is daar eerlijk over, geen relatie, niet verliefd. Waarom geloof je hem niet?
De relatie bestaat vooral in jouw hoofd.
Ik spreek hem niet alleen als hij onderweg. Ook als hij thuis is. Ook via video bellen. Heeft zn huis laten zien. Ik weet waar hij woont. Heb hem er oik al een aantal keren opgehaald. Hij betrekt me in alles. Bespreekt alles en in de moeilijke tijd die ik heb gehad was hij er voor me. Hij zegt dat hij me heel erg leuk vind. En als hij naar me kijkt is zn blik lief en intens. Ook het gewoon knuffelen. Het is niet alleen sex. We zien elkaar ook niet wekelijks
Folomi schreef:
24-05-2025 19:16
Ik spreek hem niet alleen als hij onderweg. Ook als hij thuis is. Ook via video bellen. Heeft zn huis laten zien. Ik weet waar hij woont. Heb hem er oik al een aantal keren opgehaald. Hij betrekt me in alles. Bespreekt alles en in de moeilijke tijd die ik heb gehad was hij er voor me. Hij zegt dat hij me heel erg leuk vind. En als hij naar me kijkt is zn blik lief en intens. Ook het gewoon knuffelen. Het is niet alleen sex. We zien elkaar ook niet wekelijks

Maar ben je ook binnen geweest? Letterlijk, niet via videobellen.
Je mag hem ophalen bij zijn huis maar je bent in 7 maanden tijd nog nooit binnen geweest? Dat is toch best apart..
Jullie zien elkaar alleen bij jou thuis?
Deze man gedraagt zich naar wat hij zegt, hij wil geen relatie en is niet verliefd.. anders zou je na zoveel maanden elkaar echt wel vaker zien en ook bij hem thuis..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven