Mag je eerder in een huisje?

29-05-2025 10:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Wij gaan een weekendje weg. Wij mogen om drie uur in het huisje.
Wij wilden daarvoor andere plekken dichtbij bezoeken. Maar nu het regent is dat niet handig.
Wij gaan echt nooit in een huisje, dus ik heb geen idee.

Zou je er eventueel misschien wat eerder in mogen?
Ik snap dat ik het beste even kan bellen, maar ik ben benieuwd wat jullie ervaring is. Mag het soms wel of gewoon echt niet?
Speculaastaart schreef:
29-05-2025 11:26
Wat wij ook wel eens deden was het huisje al een dag eerder boeken. Kost soms maar heel weinig extra. En dan gingen we niet die dag weer al heen maar de volgende ochtend vroeg. En dan konden we er om 11:00 al zijn, dat vonden we heel fijn.

Reden we om 06:00 naar Duitsland zaten we om 11:00 daar aan de koffie.

Heb je nu niks aan, maar misschien een volgend jaar wel.
Dat doe ik ook wel eens, maar dan is het wel verstandig om van tevoren even duidelijk door te geven wanneer je wel komt. Anders heb je namelijk best kans dat ze je reserving laten vervallen, en heel vaak mag dat volgens de voorwaarden nog ook. Heb je voor 5 dagen betaald, wil je van 4 dagen gebruik maken, krijg je niks meer.
nausicaa schreef:
29-05-2025 18:45
Dat doe ik ook wel eens, maar dan is het wel verstandig om van tevoren even duidelijk door te geven wanneer je wel komt. Anders heb je namelijk best kans dat ze je reserving laten vervallen, en heel vaak mag dat volgens de voorwaarden nog ook. Heb je voor 5 dagen betaald, wil je van 4 dagen gebruik maken, krijg je niks meer.

Ja, dat geven we altijd door. Gaat nu met Google Translate wel makkelijker dan ooit in het Frans.

Early check in kostte ooit 50 euro en dag extra 75. Twee uurtjes eerder of in de ochtend er al in scheelt veel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven