Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3278 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Julia_20 schreef:
31-05-2025 09:54
Ik moet ineens terugdenken toen ik ooit op paiq stond.
Leuk gesprek en we hadden het over ons werk ook .
Tijdje later kreeg ik melding dat ik geblokkeerd was met een pittige opmerking dat ik zo minderwaardig over zijn werk deed.
En ik dacht huh... ik heb toch niets raars geschreven.

Dus ik ging teruglezen. En ja soms gaan blijkbaar mijn hersencellen sneller dan mijn vingers. Er was een woord tussenuit gevallen.

Hierdoor stond een soort van opmerking dat hij helemaal niets deed.
🫣

En toen dacht ik...ach het was toch een end rijden 😂
🙈🤣🤣
Peertjes schreef:
31-05-2025 10:14
Hier weinig te melden. Weken niet op datingsites gezeten en met mannen bezig geweest.

Vanmorgen even Bumble geopend. Misschien ligt het aan mijn mindset maar ik erger me dood bij ieder profiel dat voorbij komt. Zal vast ook iets over mij zeggen 🙈

Maar ik twijfel aan 1 profiel, wil nog niet naar links swipen maar ook niet naar rechts.
Maar hoe doe je dat dan want dan kun je ook niet verder swipen of hoe werkt dat?
Zo herkenbaar ik kan bijna niks positief zien in profielen nu even..swipe moe ofzo haha..

Je kan idd pas verder als je geswiped hebt dus hup naar rechts haha.. je hoeft er niet mee te trouwen hé en het hoeft ook geen match te zijn..
Kat91 schreef:
31-05-2025 11:51
Ik herken dit ook. Ben wel nog aan het rondkijken op Tinder maar wat een parels. Van de week een match met een leuke man wou meteen langskomen videobellen en alles. Ik gaf aan dat ik dat niet veilig vond en liever een keer in het openbaar afspreek. Je begrijpt het al heel verhaal over hoe goed hij wel niet was… maar dacht echt respecteer mijn keus en dring niet zo aan. Dus blij dat ik dat heb afgekapt. Wat denken sommige mannen wel niet??

Verder matches die dagen niks terug zeggen en dan ineens je mag me wel appen. Nee je reageert al dagen niet hoezo zou ik nog willen appen?

En dan heb ik meet5 aangemaakt dit is geen datingapps maar toch krijg ik zulke berichten van mannen??? Bijzonder. Iemand ervaring met deze app?
Daarom heb ik de privé chat functie uitgezet op Meet5..
Kat91 schreef:
31-05-2025 11:51
Ik herken dit ook. Ben wel nog aan het rondkijken op Tinder maar wat een parels. Van de week een match met een leuke man wou meteen langskomen videobellen en alles. Ik gaf aan dat ik dat niet veilig vond en liever een keer in het openbaar afspreek. Je begrijpt het al heel verhaal over hoe goed hij wel niet was… maar dacht echt respecteer mijn keus en dring niet zo aan. Dus blij dat ik dat heb afgekapt. Wat denken sommige mannen wel niet??

Verder matches die dagen niks terug zeggen en dan ineens je mag me wel appen. Nee je reageert al dagen niet hoezo zou ik nog willen appen?

En dan heb ik meet5 aangemaakt dit is geen datingapps maar toch krijg ik zulke berichten van mannen??? Bijzonder. Iemand ervaring met deze app?
Ik ben al een tijdje lid van Meet5. Ruim 1,5 jaar. Behoorlijk actief ook. Dit weekend 3 activiteiten. Beetje vaste groep, maar waar iedereen welkom is. Tot op heden nog geen prive bericht ontvangen van iemand.
Julia_20 schreef:
31-05-2025 14:22
Ik ben al een tijdje lid van Meet5. Ruim 1,5 jaar. Behoorlijk actief ook. Dit weekend 3 activiteiten. Beetje vaste groep, maar waar iedereen welkom is. Tot op heden nog geen prive bericht ontvangen van iemand.
Ik heb de app nu een tijdje en nog helemaal niks ondernomen.. vaak sluit de tijd niet aan bij wat voor mij haalbaar is, qua werk of locatie..
Zelf iets organiseren wil ik nog niet, wil eerst wat mensen leren kennen..
En klein beginnen, bijv een wandeling maar ik ga niet op zondagochtend al in negen uur in de auto zitten om te gaan wandelen bijv..
En de meeste dingen zijn snel vol ook, ervaar jij dat ook ?
Mimali schreef:
31-05-2025 14:35
Ik heb de app nu een tijdje en nog helemaal niks ondernomen.. vaak sluit de tijd niet aan bij wat voor mij haalbaar is, qua werk of locatie..
En klein beginnen, bijv een wandeling maar ik ga niet op zondagochtend al in negen uur in de auto zitten om te gaan wandelen bijv..
Nou ik heb de app nu net 2 dagen (dit is dag 2) en heb dus geen abonnement omdat ik hier over twijfel. Maar ik heb nu al twee berichten van mannen eentje of ik hem een bericht op telegram wil sturen 🤣.
Ik zou wel een keer wat willen ondernemen via de app, aankomend weekend is er een festival maar als ik dan zie hoe groot de groep is haak ik toch af.. met 20 vreemde naar een festival is toch weer gek? Liever een klein groepje.

Maar valt me dus op dat mannen via hier ook een soort dates willen regelen./
Julia_20 schreef:
Klinkt wel erg goed! Leuk zeg. Heb je een abonnement of?
Peertjes schreef:
31-05-2025 10:14

Maar ik twijfel aan 1 profiel, wil nog niet naar links swipen maar ook niet naar rechts.
Maar hoe doe je dat dan want dan kun je ook niet verder swipen of hoe werkt dat?
Op Breeze swipe je niet maar kan je horizontaal tussen profielen scrollen en dus bewaren.
Kat91 schreef:
31-05-2025 15:44
Nou ik heb de app nu net 2 dagen (dit is dag 2) en heb dus geen abonnement omdat ik hier over twijfel. Maar ik heb nu al twee berichten van mannen eentje of ik hem een bericht op telegram wil sturen 🤣.
Ik zou wel een keer wat willen ondernemen via de app, aankomend weekend is er een festival maar als ik dan zie hoe groot de groep is haak ik toch af.. met 20 vreemde naar een festival is toch weer gek? Liever een klein groepje.

Lijkt me in deze setting juist wel fijn, dan is er altijd wel iemand met wie je klikt en die dag verder optrekt (want met 20 man samen blijven is een kansloze missie). Welk festival is het?
Ik zit jullie verhalen te lezen en ondertussen peentjes te zweten... Ik ben inmiddels in het hotel en hij kan elk moment aankomen... :$

En hij vindt het zelf ook heel spannend, dus misschien moet ik straks hem geruststellen in plaats van mezelf... ;-D
Peertjes schreef:
31-05-2025 10:10
🤣🤣 Wat errug, maar ik lig in een deuk. Moest je achteraf ook niet lachen 😂
Eerste baalde ik. Het was een leuk gesprek.
Later moest ik er inderdaad wel om lachen.
En dacht...was toch te ver rijden.
Avena schreef:
31-05-2025 16:59
Ik zit jullie verhalen te lezen en ondertussen peentjes te zweten... Ik ben inmiddels in het hotel en hij kan elk moment aankomen... :$

En hij vindt het zelf ook heel spannend, dus misschien moet ik straks hem geruststellen in plaats van mezelf... ;-D
Oh spannend! Ben benieuwd naar de afloop..
Mimali schreef:
31-05-2025 14:35
Nee en ja.
Meeste activiteiten worden uiteindelijk xxl.

En ik weet dat sommige mensen het ook niet erg vinden als je bij een wandeling/concert/kroeg bijv zou aansluiten .
Donderdag en gisteren gingen we naar een bandje in een kroeg. En daar kwamen nog een paar meet5 ers die zich niet hadden opgegeven.

Restaurant is een ander verhaal.

Pas had ik een wandeling en ik wachtte netjes tot er weer plaats was. 🫣
Net voor de wandeling appte de organisator de dat er nog een paar mensen bij kwamen. Die hadden haar persoonlijk benaderd.
Attraverso schreef:
31-05-2025 15:58
Op Breeze swipe je niet maar kan je horizontaal tussen profielen scrollen en dus bewaren.
De vraag ging over Bumble😉
Mimali schreef:
Daarom heb ik de privé chat functie uitgezet op Meet5..
Oh wist niet dat dat kon.

Toevallig hadden we het er gisteren over en iedereen kreeg berichten. En ik zei...nog nooit iets ontvangen.
Ik ga eerst eens kijken hoe dit bij mij staat.

Gecheckt..hij staat op toestaan.
julia_20 wijzigde dit bericht op 31-05-2025 17:27
5.15% gewijzigd
Mimali schreef:
31-05-2025 17:18
Oh spannend! Ben benieuwd naar de afloop..
Komt vast goed.
In uit in uit 😉

Veel plezier.
Kat91 schreef:
31-05-2025 15:44

Abonnement is geheel onnodig.

Alles is gratis te doen. Ik ben ook al ruim 1,5 jaar gratis.

Als je betaald kan je andere ( geen premium leden) een bericht sturen, anoniem profielen kijken en soms met voorrang aanmelden.
Ik heb dit nog nooit nodig gehad.

Inmiddels heb ik van een aantal mensen gewoon hun 06 om soms wat dingen af te spreken of te bespreken.
Mimali schreef:
31-05-2025 17:19
De vraag ging over Bumble😉
Weet ik maar daar kan je voor zover ik weet niet echt 'overwegen' en verder swipen. Daarom dacht ik dat je Bumble en Breeze verwarde...
Avena hie spannend! Veel plezier!

Ik heb dinsdag een wandeldate met mijn tindermatch...
Wat spannend, Avena! Het wordt vast heel erg fijn om elkaar eindelijk te zien, veel plezier :heart:
Attraverso schreef:
31-05-2025 17:35
Weet ik maar daar kan je voor zover ik weet niet echt 'overwegen' en verder swipen. Daarom dacht ik dat je Bumble en Breeze verwarde...
Nee klopt en dat kan op geen één swipe app..

Dat dat bij Breeze wel kan heb ik vorige week van jou geleerd haha
Julia_20 schreef:
31-05-2025 17:18
Nee en ja.
Meeste activiteiten worden uiteindelijk xxl.

En ik weet dat sommige mensen het ook niet erg vinden als je bij een wandeling/concert/kroeg bijv zou aansluiten .
Donderdag en gisteren gingen we naar een bandje in een kroeg. En daar kwamen nog een paar meet5 ers die zich niet hadden opgegeven.

Restaurant is een ander verhaal.

Pas had ik een wandeling en ik wachtte netjes tot er weer plaats was. 🫣
Net voor de wandeling appte de organisator de dat er nog een paar mensen bij kwamen. Die hadden haar persoonlijk benaderd.
Ja maar als je je niet kan aanmelden kom je dus ook niet in de groepschat waar verdere info gedeeld wordt..
Voor een eerste keer ga ik niet zomaar op de bonnefooi aansluiten ergens..
Zonder dat ik mensen ken..
Mimali schreef:
31-05-2025 17:49
Ja maar als je je niet kan aanmelden kom je dus ook niet in de groepschat waar verdere info gedeeld wordt..
Voor een eerste keer ga ik niet zomaar op de bonnefooi aansluiten ergens..
Zonder dat ik mensen ken..
Is het niet een beetje het idee dat je juist mensen leert kennen door wél aan te sluiten? ;-D
Pringle schreef:
31-05-2025 17:56
Is het niet een beetje het idee dat je juist mensen leert kennen door wél aan te sluiten? ;-D
Ja dat is natuurlijk het concept, maar het ging over aansluiten terwijl de activiteit op de app al vol is..
Dan ga je dus op de bonnefooi er naartoe en zo'n held ben ik niet..
Als je aanmeld via de app kom je al in een groeps chat en weten mensen dat je voor het eerst komt..
mimali wijzigde dit bericht op 31-05-2025 18:07
12.69% gewijzigd
Attraverso schreef:
31-05-2025 17:36
Avena hie spannend! Veel plezier!

Ik heb dinsdag een wandeldate met mijn tindermatch...
Wat leuk, dus je hoeft net tot volgend weekend te wachten..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven