Gezond afvallen sinds februari 2025 (bestaand topic)
vrijdag 4 april 2025 om 10:14
Bij deze op verzoek van Ligbedje85 een nieuw topic zodat ik de tabel kan bijhouden. Dit topic loopt al sinds februari en heeft vooralsnog een vaste groep schrijvers.
Regels
- Meeschrijven is prima, je komt pas in de tabel als je een actieve meeschrijver wordt/bent.
- 1 keer in de 2 weken ruim ik de tabel op, als je niet mee schrijft haal ik je er uit. Wil je er weer in, dan kan dat natuurlijk altijd als je weer actief mee gaat schrijven.
- Tot nu toe verloopt het topic gemoedelijk en met respect. Dat houden we graag zo.
- Gewichten voor in de tabel graag dik gedrukt alleen dan voeg ik ze toe. Ook het totaal. Zodat ik dat erbij kan zetten.
Veel afval plezier, we zijn zo goed bezig!
Link oude topic: lijf-lijn/gezond-afvallen-feb-2025/list ... #p35759530
naam | lengte | start | huidig | streef | totaal |
---|---|---|---|---|---|
Ligbedje85 | 1.78 | 76,4 | 73,1 | 70 | 3,3 |
Qiya | 1.68 | 74 | 69,5 | 60 | 4,5 |
gonniegijsje | 1.87 | 96 | 89,7 | 86 | 6,3 |
Directeurtje | 1,78 | 90 | 87,5 | 80 | 2,5 |
Rodepeper | 1,65 | 67,4 | 67 | 59 | 0,4 |
Blondie5 | 1,71 | 73,2 | 70,5 | 66 | 2,7 |
Jola | 1,74 | 87 | 87,4 | 80 | 0,6 |
sierlijk | 1.71 | 80 | 77,2 | 65 | 2,8 |
Eenbeetjevan | 1.69 | 82.9 | 81,8 | 68 | 1,1 |
Daisy1983 | 1.62 | 90.4 | 85,4 | 78,5 | 5 |
goedgemutst | 1.67 | 69,5 | 67,8 | 63 | 1,7 |
Bewear | 1.72 | 78,8 | 73,4 | 65 | 5,4 |
Pupsel | 1.68 | 81,5 | 80,8 | 65 | 0,7 |
Regels
- Meeschrijven is prima, je komt pas in de tabel als je een actieve meeschrijver wordt/bent.
- 1 keer in de 2 weken ruim ik de tabel op, als je niet mee schrijft haal ik je er uit. Wil je er weer in, dan kan dat natuurlijk altijd als je weer actief mee gaat schrijven.
- Tot nu toe verloopt het topic gemoedelijk en met respect. Dat houden we graag zo.
- Gewichten voor in de tabel graag dik gedrukt alleen dan voeg ik ze toe. Ook het totaal. Zodat ik dat erbij kan zetten.
Veel afval plezier, we zijn zo goed bezig!
Link oude topic: lijf-lijn/gezond-afvallen-feb-2025/list ... #p35759530
qiya wijzigde dit bericht op 06-06-2025 10:27
19.10% gewijzigd
zaterdag 31 mei 2025 om 12:41
Die weegschaal hé
ga ik er net even opstaan, zonder oordeel of verwachting, 66.2! Klein euforisch joepie gevoel, verplaats ik de weegschaal om te zien of het klopt, geeft dat klereding 67.6 aan
4x op de weegschaal gestaan, telkens iets andere plek en 2x dat laatste gewicht.
Volgens mij zijn ze zo ontworpen hoor

4x op de weegschaal gestaan, telkens iets andere plek en 2x dat laatste gewicht.
Volgens mij zijn ze zo ontworpen hoor

maandag 2 juni 2025 om 07:50
Goodmorning,
Geen dik gedrukt gewicht hier vandaag. Er zit nog geen beweging in.
Ben net terug van een rondje hardlopen. Ga met een vriend om 6.30 uur, voor het werk. Hopelijk kunnen we die gewoonte weer oppakken, voelt lekker om zo energiek de dag te beginnen.
Verder moedeloos van mijn buik. Zoveel last gehad deze week.
Verder een heerlijk weekend gehad en vol goede moed de nieuwe week weer in
Geen dik gedrukt gewicht hier vandaag. Er zit nog geen beweging in.
Ben net terug van een rondje hardlopen. Ga met een vriend om 6.30 uur, voor het werk. Hopelijk kunnen we die gewoonte weer oppakken, voelt lekker om zo energiek de dag te beginnen.
Verder moedeloos van mijn buik. Zoveel last gehad deze week.
Verder een heerlijk weekend gehad en vol goede moed de nieuwe week weer in
dinsdag 3 juni 2025 om 09:30
Rodepeper, ai die weegschaal he..... Dat heb ik ook! Ik zet hem nu heel precies elke keer op hetzelfde plekje. Wat een gedoe
Lekker bezig Daisy! 5 eraf is al een supermooi resultaat!!
Veel sterkte met je buik Eenbeetje!
Bewear doe mij ook zo'n truc: eetbuien en afvallen
Fijn dat de weegschaal lief voor je was!
Hier weer lekker in het ritme. Vorige week was een beetje rommelig maar nu weer normaal doen.

Lekker bezig Daisy! 5 eraf is al een supermooi resultaat!!
Veel sterkte met je buik Eenbeetje!
Bewear doe mij ook zo'n truc: eetbuien en afvallen

Hier weer lekker in het ritme. Vorige week was een beetje rommelig maar nu weer normaal doen.
dinsdag 3 juni 2025 om 10:13
Dit!! Dit is zó stom en herkenbaarRodepeper schreef: ↑31-05-2025 12:41Die weegschaal héga ik er net even opstaan, zonder oordeel of verwachting, 66.2! Klein euforisch joepie gevoel, verplaats ik de weegschaal om te zien of het klopt, geeft dat klereding 67.6 aan
![]()
Volgens mij zijn ze zo ontworpen hoor![]()
dinsdag 3 juni 2025 om 10:13
Iemand nog een inspiratie voor avondeten recepten? Gezond en geschikt voor kinderen.
Ik had gisteren “gezonde lasagne” uit de allerhande met volkorenpasta, tartaar en cottagecheese. Idee was goed maar smaakloos. En ik vind weinig zo vervelend als eten wat niet lekker is. Zeker als ik aan het lijnen ben
Ik had gisteren “gezonde lasagne” uit de allerhande met volkorenpasta, tartaar en cottagecheese. Idee was goed maar smaakloos. En ik vind weinig zo vervelend als eten wat niet lekker is. Zeker als ik aan het lijnen ben
dinsdag 3 juni 2025 om 10:31
Ah wat jammer! Ik vind de verspakketten van de jumbo heel fijn, de chili con carne en de lasagne zijn vrij laag in calorieën, je kunt zelf kijken wat voor kaas en hoeveel rijst je bijvoorbeeld erbij neemt.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑03-06-2025 10:13Iemand nog een inspiratie voor avondeten recepten? Gezond en geschikt voor kinderen.
Ik had gisteren “gezonde lasagne” uit de allerhande met volkorenpasta, tartaar en cottagecheese. Idee was goed maar smaakloos. En ik vind weinig zo vervelend als eten wat niet lekker is. Zeker als ik aan het lijnen ben![]()
Verder werken avg tjes en stamppot goed voor het calorieën budget.
Pasta tikt wel aan qua calorieën.
dinsdag 3 juni 2025 om 12:27

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in