Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 259 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Brooklyn28 schreef:
02-06-2025 11:14
Dan mag ik hopen dat ie met z'n zatte kop niet achter het stuur kruipt.

Dat vooral ja.
Volgens de crew die de bewuste avond bij hem aan de desk zaten, waren het de zenuwen bij Tino. Geen alcohol.
Dat Tino na de onderbreking plots niet meer aan de desk zat, was ook puur toeval en had met de planning te maken.
Ik snap zulk gelieg en gedraai niet. Iedereen kon zien en horen dat die dubbele tong en het haperen niet door stress kwamen.
Dat was bij die politiek verslaggever destijds ook zo. Frits en nog wat? Het was vermoeidheid, een jetlag, hoofdpijn, lage bloedsuikerspiegel enz.
En uiteindelijk gaf hij gewoon eerlijk toe dat hij véélste véél gedronken had en hij een probleem met zichzelf had uit te vechten.
Dan ben je tenminste wel eerlijk.
Frits Wester.
TAFKAPML
Damage control
Kletskous11 schreef:
31-05-2025 08:06
Walgelijk hoe er op facebook alweer een video rondgaat, waarop wordt verteld hoe Freek reageert en erin staat. Wat dan wordt voorgelezen door zo'n vreselijke ai computerstem...

Wie maakt dit soort dingen? Het is toch in en in respectloos? Om zo iets de wereld in te slingeren? Gewoon hardstikke fake.

In Shownieuws hebben ze gisteren een eerste reactie van Suzan en Freek laten zien.

Maar deze video? Ik had al een hekel aan AI en nu helemaal!
Sowieso hoe de media hiermee aan de haal gaan, echt vreselijk. Radiostations die op hetzelfde tijdstip een liedje draaien, fans die geciteerd worden ('toen ik het hoorde heb ik 2 uur lang gehuild'), samenkomsten die georganiseerd worden en wat weer breeduit in de krant moet... ik hoop maar dat die arme Freek en Suzan hier niets van meekrijgen, kan me nauwelijks voorstellen dat dit nu een troost moet zijn.
Nothing happens for a reason
Marc van der Linden vanwege gezondheid niet vervolgd voor afpersing met seksvideo's

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... 1O8ds76eKw
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
03-06-2025 12:45
Marc van der Linden vanwege gezondheid niet vervolgd voor afpersing met seksvideo's

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... 1O8ds76eKw

Nou.. het is voorwaardelijk geseponeerd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
03-06-2025 14:19
Nou.. het is voorwaardelijk geseponeerd
Als hij geen nieuwe feiten pleegt en geen contact met deze slachtoffers opneemt, wordt het verder niet meer vervolgd.

Het voorwaardelijk sepot houdt in dat Marc geen contact mag opnemen met de aangevers en geen nieuwe strafbare feiten mag plegen.
juliet64 schreef:
03-06-2025 12:07
Sowieso hoe de media hiermee aan de haal gaan, echt vreselijk. Radiostations die op hetzelfde tijdstip een liedje draaien, fans die geciteerd worden ('toen ik het hoorde heb ik 2 uur lang gehuild'), samenkomsten die georganiseerd worden en wat weer breeduit in de krant moet... ik hoop maar dat die arme Freek en Suzan hier niets van meekrijgen, kan me nauwelijks voorstellen dat dit nu een troost moet zijn.
Vreselijk idd
Laat die mensen gewoon met rust.
Frankly my dear, I don"t give a damn
juliet64 schreef:
03-06-2025 12:07
Die media aandacht lijkt me logisch en vind ik nog niet zo storend. Zij zijn publieke geliefde figuren en hij is natuurlijk gewoon nog ontzettend jong. Dit raakt gewoon veel mensen. Zij zijn zeer belangrijke personen voor de Nederlandse muziek. Logisch toch dat Nederlandse radiostations aandacht eraan besteden vond dat nummer draaien een erg mooi gebaar. En dat fans bij elkaar willen komen snap ik. Zij hadden kaartjes en krijgen dan dit tragische nieuws. Dat doet iets met mensen. Mensen zijn geraakt en voelen zich bovenal machteloos. Want dat is het met die K-ziekte. Je bent zo machteloos. Vandaar die dingen, om toch maar iets te kunnen doen. Als blijk van steun en medeleven. Ik vond het juist mooi. En Suzan en Freek hebben ook al betrekkelijk snel gereageerd op alle blijven van steun en medeleven en bedankten mensen.

Die AI artikelen vind ik ook respectloos en kansloos.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven