Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 2573 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Attraverso schreef:
04-06-2025 05:43
Zo zie je maar weer Avena dat een date van een paar uur niet genoeg is om het 'te weten. Als het niet meteen een dikke NEE is maar ook niet meteen JA, date je best gewoon verder om elkaar beter te leren kennen...

Ja precies. Hij was aan het begin best een beetje zenuwachtig en onzeker, maar naarmate hij meer zichzelf werd, begon ik hem steeds leuker te vinden.
The impossible just takes a little longer.
Wat fijn dat je een leuke date hebt gehad Attraverso! Hoe sta je er nu, een dag later, in?

En hoe is het met jouw jarige match Mimali?

Ik heb zojuist voor de 8549ste keer weer Bumble en Tinder aangemaakt, kon het toch niet laten :lol: Duimen jullie mee dat er nu wel iets leuks tussen zit?😊
:thumbsup: Pup!

We hebben leuk app contact... wil hem wel beter leren kennen...
Pupke schreef:
04-06-2025 17:22
Wat fijn dat je een leuke date hebt gehad Attraverso! Hoe sta je er nu, een dag later, in?

En hoe is het met jouw jarige match Mimali?

Ik heb zojuist voor de 8549ste keer weer Bumble en Tinder aangemaakt, kon het toch niet laten :lol: Duimen jullie mee dat er nu wel iets leuks tussen zit?😊
Gaat wel goed, ik was vanochtend een felicitatie aan het typen en toen begon hij ook te typen dus hij wilde mij net appen..
Overdag is hij druk dus stil, eind van de middag
appte hij weer, dus paar berichtjes heen en weer..
Niet de hele dag appen is wel beter voor mij denk ik want ik ga dan zo gauw op hol en dan is de teleurstelling alleen maar groter als het niks wordt..

Ik ga duimen voor je!
mimali wijzigde dit bericht op 04-06-2025 18:32
Reden: Herkenbaarheid
11.25% gewijzigd
Oehh dat klinkt goed Attraverso! :-D Leuk!! Stiekem heel benieuwd waar dit naar toe gaat.

He wat leuk dat jullie tegelijk elkaar aan het appen waren Mimali! Telepathie😝haha! Het appen (of chatten) blijft toch wel een dingetje hé.. ik vind dat ook een lastig iets! Als je veel appt dan krijg je onbewust hoge verwachtingen en als iemand (heel) weinig appt zorgt dat er weer voor dat je je interesse verliest. Maar arme ziel, snap wel dat het ergens toch een klein beetje steekt dat hij online is maar probeer dat los te laten.
Ik kijk ook nog wel eens op Breeze en Tinder Mimali maar ik maak met niemand contact...
Het zou beter uit staan dat je dit kan zien...
En... hij denk van jou waarschijnlijk hetzelfde want jij kan hem enkel online zien door zelf online te zijn... maar ik herken het hoor!
Pupke schreef:
04-06-2025 18:10
Oehh dat klinkt goed Attraverso! :-D Leuk!! Stiekem heel benieuwd waar dit naar toe gaat.

He wat leuk dat jullie tegelijk elkaar aan het appen waren Mimali! Telepathie😝haha! Het appen (of chatten) blijft toch wel een dingetje hé.. ik vind dat ook een lastig iets! Als je veel appt dan krijg je onbewust hoge verwachtingen en als iemand (heel) weinig appt zorgt dat er weer voor dat je je interesse verliest. Maar arme ziel, snap wel dat het ergens toch een klein beetje steekt dat hij online is maar probeer dat los te laten.
Ja het blijft een gedoe en toch willen we allemaal een man🤣..
Vind ik lastig, want ik wil niet ergens energie insteken terwijl hij wellicht nog anderen achter de hand heeft..
Maar het appen is wel leuk, hij toont interesse vraagt dingen enz..
En het lijkt hem leuk om op date te gaan..
Attraverso schreef:
04-06-2025 18:26
Ik kijk ook nog wel eens op Breeze en Tinder Mimali maar ik maak met niemand contact...
Het zou beter uit staan dat je dit kan zien...
En... hij denk van jou waarschijnlijk hetzelfde want jij kan hem enkel online zien door zelf online te zijn... maar ik herken het hoor!
Ik kijk ook maar maak ook geen contact nee, en ik denk omdat hij echt op en af in korte tijd online is dat hij dus met nog iemand contact heeft..
Ja zou veel beter zijn als je dat niet kon zien... ik denk dat mannen daar niet op letten eigenlijk en je moet wel het profiel in je lijstje met likes opzoeken om het te kunnen zien..

Fijn om te horen dat je leuk app contact hebt, is de volgende date al snel?
En zit ik nu te denken misschien appt hij overdag ook wel met anderen, want zijn online status staat uit..
Ik maak mezelf gek geloof ik pfff
Bij Tinder en Bumble kan je dat volgens mij niet zien toch? Maar dat weet je nooit Mimali, of iemand alleen met jou praat/date. Ik ben ook iemand die altijd maar met 1 persoon praat en/of date maar er zijn er genoeg die meerdere lijntjes hebben lopen en in principe mag dat ook. Ik bedoel je hebt geen relatie met elkaar, in principe ben je nog vreemden van elkaar en niets verplicht aan elkaar. Of het leuk en netjes is, is een ander verhaal.. Ik zou bijv alles door elkaar gaan halen😂 Maar je kan het ook vragen? Heb ik wel eens gedaan en een match heeft het mij ook wel eens gevraagd.
Pupke schreef:
04-06-2025 18:41
Bij Tinder en Bumble kan je dat volgens mij niet zien toch? Maar dat weet je nooit Mimali, of iemand alleen met jou praat/date. Ik ben ook iemand die altijd maar met 1 persoon praat en/of date maar er zijn er genoeg die meerdere lijntjes hebben lopen en in principe mag dat ook. Ik bedoel je hebt geen relatie met elkaar, in principe ben je nog vreemden van elkaar en niets verplicht aan elkaar. Of het leuk en netjes is, is een ander verhaal.. Ik zou bijv alles door elkaar gaan halen😂 Maar je kan het ook vragen? Heb ik wel eens gedaan en een match heeft het mij ook wel eens gevraagd.
Nee klopt..

Ja je hebt ook helemaal gelijk..
Vind het ook weer zo controlerend overkomen om te vragen want hij is mij geen verantwoording schuldig..
Nee joh, ik vind dat helemaal niet controlerend. Je kan het toch gewoon vragen? Ook omdat het in je hoofd zit en dan heb je een antwoord.. Misschien denkt de rest er wel anders over hoor haha.
Pupke schreef:
04-06-2025 19:53
Nee joh, ik vind dat helemaal niet controlerend. Je kan het toch gewoon vragen? Ook omdat het in je hoofd zit en dan heb je een antwoord.. Misschien denkt de rest er wel anders over hoor haha.
Hij is continu online en op de app is het stil🫥
Als ik het nu vraag heeft hij ook wel door dat ik het zie dat hij online is..

Ik kreeg net ook een berichtje dus ik was ook weer even online maar ik reageer er niet op.. geen leuke man ook
Ik zou zeker niet met zo'n zware vraag afkomen, zou het luchtig houden en proberen die date te plannen.
Attraverso schreef:
04-06-2025 20:16
Ik zou zeker niet met zo'n zware vraag afkomen, zou het luchtig houden en proberen die date te plannen.
Ja hopelijk lukt dat snel..
Attraverso schreef:
04-06-2025 20:16
Het ligt er ook heel erg aan hoe je hem stelt. Soms rolt het gesprek ook zo dat je zoiets vraagt. Dus hup, vraag hem op date Mimali :-D Misschien kan hij morgen begin van de avond? Of vrijdag?
Pupke schreef:
04-06-2025 20:35
Het ligt er ook heel erg aan hoe je hem stelt. Soms rolt het gesprek ook zo dat je zoiets vraagt. Dus hup, vraag hem op date Mimali :-D Misschien kan hij morgen begin van de avond? Of vrijdag?
We hebben het al over daten gehad, dat we van het weekend even kijken wanneer het volgende week gaat lukken..
Deze week lukt niet..
Pupke schreef:
04-06-2025 19:53
Meldt zich ;-D
Ik zou het heel benauwend vinden als iemand dit na een paar dagen chatten al zou willen weten, voor mij een red flag.
En eigenlijk vind ik controleren hoe vaak iemand online is ook wel echt té.. Probeer jezelf even een beetje te bedwingen en de boel wat te relativeren, Mimali. Wanhopig zijn straal je uit en is Echt Niet Sexy.
Pringle schreef:
04-06-2025 21:01
Meldt zich ;-D
Ik zou het heel benauwend vinden als iemand dit na een paar dagen chatten al zou willen weten, voor mij een red flag.
En eigenlijk vind ik controleren hoe vaak iemand online is ook wel echt té.. Probeer jezelf even een beetje te bedwingen en de boel wat te relativeren, Mimali. Wanhopig zijn straal je uit en is Echt Niet Sexy.
Ja hé hebt gelijk , en ik ga het ook niet vragen..
Nou jullie raden het nooit, hij vraagt me net op date voor morgen help haha..
Toch gelukt om een gaatje te vinden..
Mimali schreef:
04-06-2025 21:19
Zo leuk! En spannend!
Pringle schreef:
04-06-2025 21:47
Zo leuk! En spannend!
Heel spannend maar veel zin in!
Mimali schreef:
04-06-2025 21:19

Jaaa :cheer:
The impossible just takes a little longer.
Avena schreef:
04-06-2025 21:57
Jaaa :cheer:
Hoe gaat het met jou Avena nu je weer thuis bent?
Mimali zo leuk! Ik vind het spannend mee voor jou... Goed dat het voor morgen al is!
Succes!!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven